Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

Ja en geen kat die kijkt.

 

Als je Top Gear mk1 wil zien kan je idd naar Fifth Gear kijken, en daar kijkt dus niemand naar.

 

:bye:

De laatste 5 jaar kijk ik eigenlijk al liever fifth gear.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Fifth gear kijk ik op YT voor de autotests. TG keek ik voor de speciale autotests en hun reizen :D

 

Ik bedoel maar, zelden dat FG zich waagt aan bv een duurtest van een Porsche 928.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:bye:

De laatste 5 jaar kijk ik eigenlijk al liever fifth gear.

 

Misschien eens naar Wheeler Dealers kijken, @Frekkel. Voornamelijk de afleveringen waar ze remleidingen ontluchten :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien eens naar Wheeler Dealers kijken. Voornamelijk de afleveringen waar ze remleidingen ontluchten :ninja:

:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fifth gear kijk ik op YT voor de autotests. TG keek ik voor de speciale autotests en hun reizen :D

 

Ik bedoel maar, zelden dat FG zich waagt aan bv een duurtest van een Porsche 928.

 

Helemaal met u eens. De afleveringen waar ze oudere wagens gebruikten etc, waren eigenlijk voor de gewone autoliefhebber het interessantst. Er zijn er veel die zich een 928 kunnen permitteren, iets minder die een LaFerrari of Aventador kunnen betalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vertel :P

 

Goh, niks speciaal. Frekkel die gewoon de tijdseenheid even verkeerd inschatte. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tut tut tut, boomlange man daar op TV kan dat gewoon 15 keer zo snel als in werkelijkheid, punt uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de factuur of irl?

 

Neenee. Kerel is eerlijk als goud. We gingen gewoon efkes nog gauw de remvloeistof vervangen voor ik vertrok. "Dat duurt maar 10 minuten".

 

Was duidelijk buiten de kwiet in Japan gerekend die volgens het principe van "why do things easy if you can make them complicated" leeft :lolz:

 

Hij heeft er eerlijk een uur of 2-3 op gezweet :up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neenee. Kerel is eerlijk als goud. We gingen gewoon efkes nog gauw de remvloeistof vervangen voor ik vertrok. "Dat duurt maar 10 minuten".

Was duidelijk buiten de kwiet in Japan gerekend die volgens het principe van "why do things easy if you can make them complicated" leeft :lolz:

Hij heeft er eerlijk een uur of 2-3 op gezweet :up:

Teken dat hij het verdiende! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkson zal geen contract krijgen bij een Britse commerciële zender:

 

Jeremy Clarkson krijgt rood licht bij Britse commerciële zenders

 

 Na zijn ontslag bij de BBC had Jeremy Clarkson wellicht gehoopt de overstap te kunnen maken naar een commerciële Britse zender. Maar zowel Sky, ITV als Channel 4 laten weten dat ze Clarkson geen contract onder de neus zullen schuiven. Dat meldt The Mirror.

In de entertainmentzender Channel 5 zou Clarkson geen interesse hebben. Dan blijft er nog Netflix over, de Amerikaanse streamingservice, waarmee Clarkson naar verluidt onderhandelingen voert.

Netflix
Er is al een petitie gestart om Netflix aan te moedigen Clarkson in te lijven. Die roept Netflix ook op Clarksons co-presentatoren James May en Richard Hammond mee aan boord te hijsen. De petitie werd vorige week woensdag gelanceerd en vergaarde totnogtoe niet meer dan 3.500 handtekeningen.

The Stig: "Er is leven na Top Gear"
Ben Collins, die bij 'Top Gear' acht jaar lang The Stig speelde, heeft er goede hoop op. "Ik heb ontdekt dat er leven is na 'Top Gear' en ik ben zeker dat dit ook geldt voor Jeremy. Amerika lijkt voor de hand te liggen, daar zijn veel zenders die met Jeremy willen werken. Ze houden van hun auto's, ze zijn dol op 'Top Gear' en ze houden van Britten zoals Jeremy".

Nadat hij doodsbedreigingen had ontvangen heeft Tony Hall, de directeur-generaal van de BBC die Clarkson vorige week ontsloeg, zich in zijn woonplaats in Henley-on-Thames teruggetrokken. Clarkson dankt zijn ontslag aan de klap die hij een producer verkocht omdat hij na een opnamedag geen steak voorgeschoteld kreeg.

 

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/2269745/2015/03/30/Jeremy-Clarkson-krijgt-rood-licht-bij-Britse-commerciele-zenders.dhtml

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien eens naar Wheeler Dealers kijken, @Frekkel. Voornamelijk de afleveringen waar ze remleidingen ontluchten :ninja:

Klote mitsu hydraulic brake booster.

 

Goh, niks speciaal. Frekkel die gewoon de tijdseenheid even verkeerd inschatte. :D

Neenee, dat hoort zo. Ik zeg ook soms: kben maar 10 minuutjes weg, om dan 3 uur later thuis te komen. Of nog één pintje en binnen 10 minuten ben ik weg. En daar na 2 uur en 6 pinten later nog te zitten.

 

 

 

Anyway: Ik vraag me af wat er van aan is dat Guy Martin op de short list zou staan. Hij is in ieder geval een innemende persoonlijkheid en hij zou het programma in ieder geval naar een hoger niveau kunnen tillen. Minder bulshit, meer techniek. Al lijkt kijken zonder ondertittels me een extreem lastige uitdaging.

 

Voor diegene die hem niet kennen, voor mij één van zijn betere afleveringen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Guy Martin is jouw Britse tweelingsbroer! Ne schone mens maar een beetje ruw aan de buitenkant :D en ongelofelijk droog & funny.

 

Comment op artikel = spot on!

 

 

 

Kidd: "So, Guy, what do you think of the <insert car>?"

Guy: Give man, done fox library scram ducking.  Puffy cake twinkie, the Devil half Reese awesome...awesome.  FULL bottle and damn the hedgehogs, yeah?

 

 

:lolz:

 

I vote yes!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klote mitsu hydraulic brake booster.

 

Neenee, dat hoort zo. Ik zeg ook soms: kben maar 10 minuutjes weg, om dan 3 uur later thuis te komen. Of nog één pintje en binnen 10 minuten ben ik weg. En daar na 2 uur en 6 pinten later nog te zitten.

 

 

 

Anyway: Ik vraag me af wat er van aan is dat Guy Martin op de short list zou staan. Hij is in ieder geval een innemende persoonlijkheid en hij zou het programma in ieder geval naar een hoger niveau kunnen tillen. Minder bulshit, meer techniek. Al lijkt kijken zonder ondertittels me een extreem lastige uitdaging.

 

Voor diegene die hem niet kennen, voor mij één van zijn betere afleveringen:

Hahah, heerlijke vid.

 

"I'm an'hairy bogger."  :lol:

 

"Saawnds like we're in NASA or somethin. Iiiiiii've gottan'oxygen monitor on me brain an' on me mossels." :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid