Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

Maar dan gaat 'ie toch een eind van het TopGear concept af moeten blijven, lijkt me?

Ik vond 'm leuk in het concept TopGear, because cars, because olijk trio, because funny, because afwisseling met andere carshows.

Maar ik ga niet gaan Netflixen omdat bompi lawijt daar een show maakt over een neo-boer op zoek naar the way to sort pig shit from cow shit.

Mocht TopGear op BBC op één of andere manier blijven verder bestaan, is de kans ook redelijk klein dat ik blijf kijken. De Amerikaanse TopGear b.v. vind ik hatelijk.

 

Uiteraard gaat hij iets anders moeten maken.

En dan behoren jij en ik misschien niet langer tot het doelpubliek.

Maar ik kan me inbeelden dat iemand als Clarkson nog een hoop ideeën heeft die hij wel eens wil proberen en dat het daar nu eindelijk het geknipte moment voor is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm, ben benieuwd hoe Top Gear gaat "evolueren"?

 

Misschien nog beter?

 

Goh, als zijn copains ook vertrekken (en ik denk dat die kans groot is) denk ik dat ze er een kruis over mogen maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien wel..

 

maar misschien blijft het concept wel ok zelfs met andere mensen...

 

alhoewel Top Gear Usa mij totaal niet ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien wel..

 

maar misschien blijft het concept wel ok zelfs met andere mensen...

 

alhoewel Top Gear Usa mij totaal niet ligt.

 

Wordt een totale flop met anderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

 (en ik denk dat die kans groot is)

 

Denk dat hun loon wel groot genoeg is om te blijven, is ook veruit het grootste programma dat die twee presenteren. Zeker Richard die nog jong is zie ik niet snel nee zeggen om dan uit principe wat kutshows te gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Afijn, laatste reden om kabel-abonnement te houden is weg.

 

En eigenlijk had ik zondagavond ook al geen tijd om te kijken dus keek ik sowieso al uitgesteld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat hun loon wel groot genoeg is om te blijven, is ook veruit het grootste programma dat die twee presenteren. Zeker Richard die nog jong is zie ik niet snel nee zeggen om dan uit principe wat kutshows te gaan doen.

 

Ik denk dat het al beslist is, James May heeft deze namiddag zijn Twitter profiel wat aangepast:

 

CA88zBzWEAAsWch.png

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

May doet ook wel wat meer dan dat. Heeft een aantal erg leuke programma's (gehad) op Discovery en zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

May doet ook wel wat meer dan dat. Heeft een aantal erg leuke programma's (gehad) op Discovery en zo.

Dingske allé, Hammond zit toch ook op Discovery, ik dacht die onlangs tijdens een of ander programma eens gezien te hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dingske allé, Hammond zit toch ook op Discovery, ik dacht die onlangs tijdens een of ander programma eens gezien te hebben?

 

ja, die deed dat "I can do science me" programma, Brainiac

 

en nog een aantal andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

May laat uitschijnen dat ze er alle 3 ermee stoppen...  "we are very much the 3 of us a package"

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dingske allé, Hammond zit toch ook op Discovery, ik dacht die onlangs tijdens een of ander programma eens gezien te hebben?

 

Jeps, maar mocht die net niet meer doen wegens zijn contract met den BBC dacht ik. 

Opent nu ook terug deuren misschien. Als ze slim zijn geweest, hebben ze hun concept als een package verkocht om de BBC zo blok te zetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topgear was ooit een echt informerend autoprogramma tot een of andere Clarkson het concept omgooide. De laatste originals waren best wel leuk, toen werd er al eens de draak gestoken met een auto of een belachelijke contest gedaan met daarbij nog onderhoudende auto-info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Back to basics zonder te veel show...

Met de 1st gen presentatoren :vicky butler henderson, quentin wilson en tiff needell.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtige zaak. Gelukkig is er tegenwoordig enorm veel goede content te vinden online. Het zijn vooral de specials die ik ga missen. Hopelijk blijft hij DVD's maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid