Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

Clarkson kan mss terug RobotWars beginnen

 

Wat een program was me dat zeg :inlove:

 

@ : google maar eens

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtige zaak, alleen kan je zijn gedrag moeilijk goedkeuren.

 

Tussen van eind 99 tot 2003 in Chipping Norton gewoond en JC woonde daar naar het schijnt ook. Nooit gezien maar ze waren daar weinig lovend over hem. Het arrogante typetje dat hij op TV speelt, trekt hij ook in het gewone leven door naar het schijnt. :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu vinden de meesten het ook een afgezaagd concept.

 

Inderdaad. Neem nu 'star in a reasonably priced car' hoe saai is dat wel niet geworden na een paar seizoenen. Al die in scène gezetten testjes, daar heeft de echte autoliefhebber niets aan. Het meest irritante vond ik dan dikwijls nog de montage, het waren soms eerder flikkerende beelden van telkens een seconde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkson kan mss terug RobotWars beginnen

 

Wat een program was me dat zeg :inlove:

 

@ : google maar eens

 

Ik ken het, keek er vroeger wel eens naar. Leuk concept maar de gevechten waren vaak saaier dan je (als kind) verwachtte.

Nu de techniek wat verder staat kan het wel tof zijn het nog eens een seizoen te proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. Neem nu 'star in a reasonably priced car' hoe saai is dat wel niet geworden na een paar seizoenen. Al die in scène gezetten testjes, daar heeft de echte autoliefhebber niets aan. Het meest irritante vond ik dan dikwijls nog de montage, het waren soms eerder flikkerende beelden van telkens een seconde.

 

Qua tests was het inderdaad niks meer, maar het was dan ook geen autoprogramma meer, wel gewoon entertainment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top Gear : 4 min test van een 'supercar', de rest wat entertainment in de vorm van 'specials' waar ze dingen 'bouwen' of kapotmaken. Meer hype of iets anders. Goeie zaak dat ze het concept eens gaan heruitvinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als liefhebber vond ik het soms eigenlijk erg teleurstellend. Je verwacht er veel van maar vaak gingen hele afleveringen eigenlijk helemaal niet over auto's. Objectief zijn ze ook niet altijd, vind ik ook storend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als liefhebber vond ik het soms eigenlijk erg teleurstellend. Je verwacht er veel van maar vaak gingen hele afleveringen eigenlijk helemaal niet over auto's. Objectief zijn ze ook niet altijd, vind ik ook storend.

 

Ik ben ook niet altijd objectief :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Topgear heeft nog wissels van presentatoren overleefd.
En nu is dit de kans om van ik-gooi-een-piano-op-een-caravan terug naar een autoprogramma te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Genoeg echte autoprogramma's vind ik. Top Gear heeft ook zijn rol en er zouden wereldwijd niet zoveel mensen naar kijken als het een slecht programma was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, d'er zijn veel andere autoprogramma's, maar... sommigen zijn informatief ook niet echt nuttig. En bij Topgear was het vernielgehalte net iets te hoog. En naar mijn mening - maar misschien zijn we op dat vlak een beetje verwend geweest - te weinig echte roadtrips. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel vreemd dat 2 "sterren" ook stoppen als een derde stopt...

 

Sinds wanneer bestaat daar solidariteit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Wel vreemd dat 2 "sterren" ook stoppen als een derde stopt...

 

Sinds wanneer bestaat daar solidariteit ?

Als die show net werkt omwille van de interactie van dat trio, dan voelt dat plots heel vreemd als men de bedenker van het concept vervangt door een andere persoon.

 

Beetje hoe K3 plots een nieuwe jonge blonde moest accepteren.

 

Dat kan marcheren, dat kan mislopen. Hoe zit het nu met K3? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel vreemd dat 2 "sterren" ook stoppen als een derde stopt...

Sinds wanneer bestaat daar solidariteit ?

Inderdaad. Van hun we do leave a man behind policy schiet nu niet veel meer over.

Wat dat miljoen aan petitie tekenaars niet snapt is dat het niet de BBC hun fout is dat top gear in zijn huidige bezetting ophoudt met bestaan. Dat is puur en alleen Jeremy zijn fout.

Hoog tijd dat die arrogante brulboei eens op zijn plaats gezet wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vindt diesels eigenlijk wel goed?

 

  :fp:  Nee, maar ik zei nooit dat die mening objectief was. 

 

 

Wel vreemd dat 2 "sterren" ook stoppen als een derde stopt...

 

Sinds wanneer bestaat daar solidariteit ?

 

Da's geen solidariteit, daar zit een goed doordachte strategie achter van "ik ga van het schip zodat ik niet mee zink".

 

1. Elk van die mannen zit nu aan de top van hun populariteit, al zeker met de huidige affaire. Ze kunnen nu dus een PAK geld vragen wanneer ze naar een andere zender verkassen. En ze hebben een goed "excuus" waarom ze naar een nieuwe job vissen!

   Bij een andere zender later gaan aanbellen omdat de BBC het  nieuwe Top Gear staakt omdat de kijkcijfers tegenvallen, is een stuk minder goed verhaal.

 

2. Verder doen met TG zonder Clarckson houdt een groot risico in. Als de nieuwe show niet loopt, dan is het HUN schuld geweest en gaat hun reputatie de dieperik in => hun marktwaarde nul.

   En zowieso, moesten ze verdergaan, gaan de fans van JC hen zien als "verraders", terwijl ze er nu als "helden" uitkomen door met hem uit te stappen => betere marktwaarde...

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid