Ga naar inhoud

Top Gear

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Doet Harris het goed?

die doet blijkbaar enkel extra gear, en dat zit niet eens in de echte afleveringen verwerkt.

Geplaatst:

Dat nieuwe circuit was goed gevonden, Joey had af en toe,een,grappige inbreng maar veel te opgefokt. Ze haden toch echt een betere eerste aflevering kunnen ineen flansen.

Geplaatst:

Harris doet de review van de F12 tdf die in de trailer zit. Maar dus ook Extra Gear met Reid.

Het was zoals ik wel verwacht had. Voortbouwen op de zever van de vorige reeksen maar een beetje mislukt wegens mislukte chemistry.

Geplaatst:

Extra Gear is BBC 3 dus morgen eens torrentje zoeken zeker :)

Geplaatst:

Het was magertjes, maar laat ons eerlijk zijn, dat was al een aantal seizoenen zo, zij doen nu gewoon net hetzelfde recept na. Chris Evans is wel een grappige man, maar idd een vrij irritant stemmetje

Ik wil wel zo'n Dodge Viper :inlove: prehistorische power

Geplaatst:

Trok echt op niks! Spijtig... 

Geplaatst:

De overacting van Evans tijdens de presentatie vond ik niet goed. Ook dat gejoel tijdens de nieuwe SIARPC vond ik niet nodig. 

De rest was geheel in de lijn van vroeger. Entertainment. 

Geplaatst:

Ook gestopt halverwege... Ik schrijf het nog niet af maar nu was het enorm geforceerd

Geplaatst:

Entertainment was het eigenlijk ook niet echt...

Het was een beetje blind naäpen van een vorig concept dat al aan vernieuwing toe was, zowel kwa "tests", kwa presentatoren, kwa grapjes,...

Met minder overdrijven, had er meer leuk programma ingezeten...

Het lijkt wel dat ze ergens een top bereikt hebben en dat ze alles nu zo willen houden, dat ze absoluut niet meer willen vernieuwen,... en net daardoor benadrukken ze zo dat er enkele jaren terug al een ommekeer nodig was, niet zozeer kwa presentatoren, maar wel kwa volledig programma.

Geplaatst:

Moeten ze dat nog verkocht krijgen over de hele wereld?? :(

Zal niet meer zo goed lukken vrees ik

Geplaatst:

Beide kunnen niet goed presenteren, te hevig en te geforceerd en het publiek was echt duidelijk fake enthousiast. Die Reliant challenge was al erg nog voor het begon en afgezaagd. Het zal heel moeilijk worden om degelijk en vernieuwend uit de hoek te komen.

Geplaatst:

Ik vond Matt nog niet zooo slecht. Evans met zijn veel te hoge roepstem is echt een ramp.

Nieuwe track ziet er wel leuk uit :)

Ik volg nu top gear US, in het begin was dat gewoon een flauw afkooksel, nu ze zichzelf wat hebben "heruitgevonden" is het een pak beter dan ervoor en beter dan TG van gisteren.

Geplaatst:

Moeten ze dat nog verkocht krijgen over de hele wereld?? :(

Waarom denk je dat ze presentatoren hebben met verschillende nationaliteiten ;)

UK, US en DE zijn een paar van hun grootste afzetmarkten

Geplaatst:

Ik vond Matt nog niet zooo slecht. Evans met zijn veel te hoge roepstem is echt een ramp.

Ik vrees dat ze de fout maken om letterlijk vervangers te zoeken voor het vorige presentatorenpaar Clarkson-Hammond.  Evans heeft een grote muil en probeert Clarkson en zijn blah na te doen, Leblanc moet de kleine levensgenieter zijn die ook wel een grapje kan maken.

Zoiets kan alleen maar in een teleurstelling eindigen. Van Axel Merckx verwachtte iedereen ook dat hij de nieuwe Eddy zou worden, Jacques Villeneuve en Max Vatanen moesten ook veel te grote schoenen vullen...

Hopelijk snappen ze snel dat ze het over een andere boeg moeten gooien en ze elke presentator zichzelf moeten laten zijn. 

Probleem is dat je dan ook het hele concept van het programma zou moeten veranderen om het plaatje te doen kloppen.

De vorige 3 deden het ook zo goed omdat het ganse concept van het programma rond hun persoonlijkheid en presenteerstijl was geevolueerd. 

Het oude Top Gear was ook erg goed, maar erg verschillend van dat  van vandaag. Quentin Wilson, Tony Mason, Noel Edmunds, Steve Berry en co zouden helemaal niet in de format van vandaag hebben gepast. Zelfs VBH of Tiff Needell zouden niet in het format Clarkson-May-Hammond hebben gepast. 

Maar elke deden ze het redelijk omdat de dingen die ze presenteerden juist rond hen waren gebouwd. Berry met z'n motos, Mason met z'n rally, Needell en VBH op circuit,... 

Je kan stellen dat je een commerciele kaskraker niet zomaar mag in vraag stellen. Maar hoeveel "sequels" waren ooit succesvol?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik had enigszins enthousiast de ganse reeks al voor opname geprogrammeerd. 

Halverwege de aflevering  was dat al geannuleerd  :(

Geplaatst:

Is er ergens een video online al? Heb het hier niet kunnen bekijken :(

Geplaatst:

Is er ergens een video online al? Heb het hier niet kunnen bekijken :(

Vnvd heruitzending en vrijdag ook

Geplaatst:

Vnvd heruitzending en vrijdag ook

That helps... :fp:

Nog niet goe wakker vandaag? Is ook maandag, he :D

Geplaatst:

That helps... :fp:

Nog niet goe wakker vandaag? Is ook maandag, he :D

BBC kan je toch overal ontvangen dus ja mijn info helpt zeker :)

Geplaatst:

CjtYJzCWUAA7yOZ.jpg

Eender wie zou onderdoen als opvolger!

Geplaatst:

BBC kan je toch overal ontvangen dus ja mijn info helpt zeker :)

Nope :fp:  Geen BBC hier. Beke suffe set-up.

Geplaatst:

Niet goed...

Die evans heeft geen goeie stem en kwam zo geforceerd over. Hij lijkt wel teveel Jeremy te willen nadoen. Die vent heeft echt geen presence op 't scherm komt over als een houterige nerd die toch de 'tough funny guy' wil spelen.

Totaal geen chemistry met Matt Lebanc ook. Ik vond die te veel acterend overkomen ook en kwam niet over als een 'carguy'.

Gemiste kans had als trouwe fan liever een totaal vernieuwde format gezien om de 'pijn' wat te verzachten, ging het allemaal wat draaglijker maken dan dit flauw afkooksel van een show die eigenlijk al in achteruitgang was in afgelopen jaren.

Wat wel uitmuntend gebleven is het camerawerk en de editing van beelden, die blijven zeer geslaagd.

Bon, het wordt afwachten wat onze 3 heren op Amazon zullen flikken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid