Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

En maar klagen en zagen, maar wel elke week opnieuw er naar kijken .... wat zijn jullie, een bende masochisten? [emoji38]z: 


Ik vind niet elke aflevering slecht. Deze vond ik dat dan weer wel. De 'review' van de Aston Martin DB11 begon cool, eerst op de TopGear track, daarna naar een bochtige bergweg zoals in de Bond-films en dat daarna de Mercedes S63 erbij kwam was op zich ook leuk. Maar twerd op't einde gewoon echt een soort van 'film', wat gewoon niet meer echt cool was (vind ik persoonlijk), al zeker niet als één van de 2 presentatoren, namelijk Harris, 0,0 acteer-skills heeft. Geen verwijt naar hem, want ik vind hem één van de beste autojournalisten. Dat BBC zelf nog steeds niet inziet dat zo da acteer werk/ komisch proberen te zijn echt gewoon niet bij hem past is jammer. Laat die man doen wat hij ervoor deed: gewoon auto's testen, zonder showkes, gewoon zeggen wat goed/minder goed is aan de desbetreffende wagen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Degelijke aflevering. 

Maar blijf erbij dat die Rory matig is. RWD en Rear Engined Twingo en niets van techniek laten zien... 

Chemistry tussen Matt en Chris zit wel snor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn haar kwam recht van die vorige aflevering waarin ze met die Golf 7 GTI op de Nordschleiffe zoveel mogelijk duurdere auto's inhaalden. Rory die toen zei 'it can overtake a Porsche 991 GT3 RS'.. aaaargh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-3-2017 om 10:11 zei korneeldebruyn:

 


Ik vind niet elke aflevering slecht. Deze vond ik dat dan weer wel. De 'review' van de Aston Martin DB11 begon cool, eerst op de TopGear track, daarna naar een bochtige bergweg zoals in de Bond-films en dat daarna de Mercedes S63 erbij kwam was op zich ook leuk. Maar twerd op't einde gewoon echt een soort van 'film', wat gewoon niet meer echt cool was (vind ik persoonlijk), al zeker niet als één van de 2 presentatoren, namelijk Harris, 0,0 acteer-skills heeft. Geen verwijt naar hem, want ik vind hem één van de beste autojournalisten. Dat BBC zelf nog steeds niet inziet dat zo da acteer werk/ komisch proberen te zijn echt gewoon niet bij hem past is jammer. Laat die man doen wat hij ervoor deed: gewoon auto's testen, zonder showkes, gewoon zeggen wat goed/minder goed is aan de desbetreffende wagen.

Het probleem is dat Top Gear 'groot' geworden is met die overacting. Vroeger was er ook al Top Gear maar dan vooral auto's reviewen. Maar sinds Clarkson eens wat grof deed tegen iedereen, en ze meer zever verkochten, keek ook Jan Modaal die eigenlijk geen autoliefhebber is naar TG. Goeie evolutie voor de BBC, maar niet voor de echte autoliefhebber, wij 1%ers... Wij zouden graag zien hoe die RWD Twingo in mekaar zit, de gemiddelde kijker heeft dat stuk zelfs niet gehoord.

'k Zag dat er nu ook Top Gear France bestaat... Het is een format geworden die ze verkopen: 3 man die driekwart lullen en 1 kwart auto's reviewen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel. Zag er een affiche van en ze hebben echt het oude TG team gecopieerd met ene macho-lul, ene smurf en ne pseudo intellectuele. :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei CharlesV:

Mijn haar kwam recht van die vorige aflevering waarin ze met die Golf 7 GTI op de Nordschleiffe zoveel mogelijk duurdere auto's inhaalden. Rory die toen zei 'it can overtake a Porsche 991 GT3 RS'.. aaaargh.
 

Sloeg inderdaad op niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer goeie aflevering, met gelukkig beperkte Rory-time. 

Wel jammer dat de Ford GT geen laptime op het TopGear-circuit mocht neerzetten. Vraag mij echt af hoe snel dat ding is. 

Heb toch ergens het gevoel dat het er sneller uitziet dan het is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

De laatste twee afleveringen waren het dieptepunt van het 24ste seizoen vind ik. Jammer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond die van vorige week best oké eigenlijk. Heb wel moeten lachen met de Ssang Yacht :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
32 minutes ago, Le Capri Mauve said:

Ben eens gaan piepen en vond geen nieuwe afleveringen. Is't seizoen al gedaan of wa?

Ja, ze beperken zich de laatste jaren tot een aflevering of 6 a 7 per jaar, jammer genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Moest vandeweek aan deze denken. In zware regen op een klaverblad voelde ik 'hm, weinig overschot hier' .Efkens gas en ja hoor, aquaplaning voor. En dan doet Clarkson moeilijk over 190 in de regen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid