Ga naar inhoud

Mazda MX-5 (NA): 30 jaar


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de info. Ik ben benieuwd hoe ze gaat meevallen bij u.

Kan je via pm laten weten wat het jouw gekost heeft? :-)

Ga jij die speciale keuring laten doen?

 

Ja, keuring is verplicht. Ik moet enkel nog wachten op het GOCA-attest & montage-attest. Ik heb mijn set bij ILmotorsport.de gekocht, maar ze hebben het er niet bijgeleverd, dus mailtje gestuurd en wacht nu nog op antwoord. Ik dacht dat de monteur dat montage-attest leverde.

 

PS ziet er direct veel beter uit zo beetje lager!!

 

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Knappe foto :)

 

Toch jammer dat ze die ND nog steeds niet wat dichter tegen de grond leggen he. Doet de lijn niet echt ten goede imho

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff, moest ik m'n E30 niet hebben, zocht ik me ook een NA denk ik.. Nog nooit een cab/roadster gehad, lijkt me wel leuk.

En wa nog allemaal?[emoji14]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Knappe foto :)

 

Toch jammer dat ze die ND nog steeds niet wat dichter tegen de grond leggen he. Doet de lijn niet echt ten goede imho

 

Goh, valt vree goed mee hoor. Naast de NA van Charles is dat inderdaad een jeep, maar dat heeft in de boerebanen dan wel zijn voordelen :-)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff, moest ik m'n E30 niet hebben, zocht ik me ook een NA denk ik.. Nog nooit een cab/roadster gehad, lijkt me wel leuk.

Ge weet niet wat je mist

Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn wat een weertje. De opvolger van m'n ST zou wel eens een ND kunnen worden, het kriebelt hard voor een cabrio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is nog wat te vroeg, heb de Fiesta nog maar 12 maand. Volgend jaar eens over twijfelen :)

 

Gewoon doen. Met een Fiesta kan je later ook rijden, een mx niet want geraak je er te moeilijk in en uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn 2 heel verschillende auto's, maar mocht ik de ruimte (voor m'n fotomateriaal) niet nodig hebben zou ik perfect dagelijks kunnen leven met een ND. Jij rijdt dat makkelijk aan 6l/100km trouwens, afgaande op het verbruik van je ST. :)

 

Ga er eens mee rijden, meeste dealers hebben er intussen wel eentje staan. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn 2 heel verschillende auto's, maar mocht ik de ruimte (voor m'n fotomateriaal) niet nodig hebben zou ik perfect dagelijks kunnen leven met een ND. Jij rijdt dat makkelijk aan 6l/100km trouwens, afgaande op het verbruik van je ST. :)

 

Ga er eens mee rijden, meeste dealers hebben er intussen wel eentje staan. :)

 

1.5 of 2.0? Ik vrees dat de 1.5 nogal plat zou kunnen overkomen na de 1.6T in de Fiesta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verbruik van de Fiesta is trouwens al wat verhoogd omdat ik tegenwoordig 's ochtends moet opstaan om een trein te halen. Dan zijn die pk's wel handig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1.5 of 2.0? Ik vrees dat de 1.5 nogal plat zou kunnen overkomen na de 1.6T in de Fiesta.

 

1.5 vind ik stiekem leuker, wat hoogtoeriger. Moet je natuurlijk wel heel anders rijden dan de ST. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren eens met de moto tot aan Mazda Cools gereden. Niet gereden met de ND maar wel eens ingezeten, en kom met m'n haar aan't dak... :(

Zou er eens moeten mee rijden om zeker te zijn, ben nochtans maar 1m80.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren eens met de moto tot aan Mazda Cools gereden. Niet gereden met de ND maar wel eens ingezeten, en kom met m'n haar aan't dak... :(

Zou er eens moeten mee rijden om zeker te zijn, ben nochtans maar 1m80.

Dak opendoen hé :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid