Ga naar inhoud

Audi S/RS/R Lovers


Spillies

Aanbevolen berichten

Sommigen laten dat zelfs speciaal programmeren. Moet zoiets zijn als inspuiten bij gas los zodat die extra knalt in de uitlaat. Belachelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Jules_W zei:

Moet toch ook hard zijn voor de turbo? 

De verbranding vindt in de exhaust manifold plaats he.

Maar ja, is een extra belasting voor de ventilen, turbo en kat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bouncing Bullet zei:

De verbranding vindt in de exhaust manifold plaats he.

Maar ja, is een extra belasting voor de ventilen, turbo en kat.

Dus eigenlijk is het wel een soort ALS? ik weet dat ALS in de uitlaatslag injecteert om de turbo op toerental te houden, ook heel hard voor de turbo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Jules_W said:

Dus eigenlijk is het wel een soort ALS? ik weet dat ALS in de uitlaatslag injecteert om de turbo op toerental te houden, ook heel hard voor de turbo. 

Met dat verschil dat ALS gebruikt wordt op auto's die daarvoor gebouwd zijn, en niet door eoa tjoener die nog wat naft laat inspuiten na de verbranding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Jules_W zei:

Dus eigenlijk is het wel een soort ALS? ik weet dat ALS in de uitlaatslag injecteert om de turbo op toerental te houden, ook heel hard voor de turbo. 

 

26 minuten geleden, ir_fuel zei:

Met dat verschil dat ALS gebruikt wordt op auto's die daarvoor gebouwd zijn, en niet door eoa tjoener die nog wat naft laat inspuiten na de verbranding.

Bij ALS is er nog altijd een luchtstroom, ook bij theoretisch gesloten gasklep. Dat is bij straatauto's niet het geval. ALS Systemen worden zeer vaak gereviseerd, de kleppen houden dat geen 10000 km uit.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/1/2021 at 12:37 PM, William Blake said:

W t f

Mooie sound wel verder, minus de AK47 crap

Ik doe dat goedkoper door hier en daar een paar vijzen uit de bodemplaten te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/12/2020 om 13:38, JanC zei:

Zo, dat trekt werkelijk op geen kloten. :lolz: 

Ik vond het nog wel meevallen. Tot die op de dyno van de gas ging, wtf :silly:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel kijk, 't zijn nog altijd disco-style velgen op die RS6, maar full zilver wel en dat maakt al een heel verschil (in goeie zin, dus), tov die bicolor ondingen anders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
12 uren geleden, 3000 zei:

RS6 op de kleine wielen. Alleja, 21 inch :D  

Véél beter! Er zitten nog dubieuze dingen in 't design, maar er valt al met al wel iets van te maken.
Ook best een puike prestatie, met 10% extra gewicht en wat minder vermogen (maar meer koppel) toch dichtbij de meer hardcore BMW kunnen blijven... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid