Ga naar inhoud

Audi S/RS/R Lovers


Spillies

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, JanC zei:

Of de hele auto:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=306390395&colors=SILVER&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=27&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=7f29de4e-aa3b-a8d7-b429-0186a2264c07

De voorbumper is wat te 'zwaar' in de breedte met dat ononderbroken zwarte vlak.
Voor de rest mogen de badges ook eraf (RS4 / quattro).
Maar de aanpassingen aan de koets komen geweldig goed uit in deze kleur, wow... :inlove: 
En nu ga ik vloeken in de kerk, maar 't spel kan precies ook een spacerke gebruiken.

Zalig gespecced, helemaal mijn ding :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, JanC zei:

Of de hele auto:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=306390395&colors=SILVER&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=27&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=7f29de4e-aa3b-a8d7-b429-0186a2264c07

De voorbumper is wat te 'zwaar' in de breedte met dat ononderbroken zwarte vlak.
Voor de rest mogen de badges ook eraf (RS4 / quattro).
Maar de aanpassingen aan de koets komen geweldig goed uit in deze kleur, wow... :inlove: 
En nu ga ik vloeken in de kerk, maar 't spel kan precies ook een spacerke gebruiken.

Zeer ferm in het Floret zilver, een kleur die helaas niet meer in het standaardpallet zit. 

Buitenspiegels lijken nog in het standaard mat aluminium te zijn, mag voor mij in het koetswerkkleur of zwart. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van die ene foto... I can't tell. Vreselijke site ook (maar ik snap dat je daar je mosterd probeert te halen.)
Ziet er mij een soort van aftermarket Porsche (stijl) velg uit in 5x112 steek met brede offset.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 hours ago, William Blake said:

Machtige sound!

Een edel geluid kan ik dat nu toch niet noemen...zit geen symfonie meer in tegenwoordig, alles ratelt en knalt 😔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haat dat, van die protkarren. Laatst kwam er ééntje voorbij gereden, ik zou me er niet in durven vertonen. Dat bleef verschrikkelijk luid knallen, minstens 10 seconden elke keer als 'ie z'n gas loste. 2 minuten later hoorde ik' m nog, het scheelde niet veel met geweerschoten. Was een Golf volgens mij. :fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Lefty zei:

Een edel geluid kan ik dat nu toch niet noemen...zit geen symfonie meer in tegenwoordig, alles ratelt en knalt 😔

Zo hard ploft en knalt die toch niet? Waar hoor jij die knetteren? Ik vind het goed meevallen hier. Ja, de ZF8 ‘burp’ in opschakelen zal eigen zijn aan schakelsnelheid. Is typische TT V8 sound wanneer je demping verwijdert, beetje slordig en messy.

Ik zei ook niet ‘edele’ of ‘mooie’ sound, maar machtige sound. Imposant, en is niet zo ver verwijderd van jouw ex-C5 RS6.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kijk wat voor minuscule uitlaatjes dat eigenlijk zijn naar huidige (nu ja, het zal snel terug bergaf gaan) maatstaven, dat valt me nu pas op. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is één constante sinds de C6, wat mij betreft: de zeldzamere standaardvelgen zijn quasi altijd (ik bedoel los van de rest van de configuratie) mooier.

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie dat...

image00024.jpeg

image00030-min.jpeg

image00007.jpeg

image00027.jpeg

Logo's terug zilver, dat quattro-gedoe uit de grill vijzen, RS6-logo's eraf, spiegels in koetswerkkleur, en zet maar af!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid