Ga naar inhoud

Audi S/RS/R Lovers


Spillies

Aanbevolen berichten

Da's toch bizar dat de anderen dat niet voor mekaar krijgen? Ligt het aan de banden? Andere races zijn te verwachten, ook al is het verschil in vermogen/gewicht/stroomlijn eigenlijk beperkt. Ze zouden ze 'es moeten wegen. Er zal wel een RS6 Performance komen met Panamera Turbo / Urus specs, denk ik? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog altijd gek van dit ding. Hoe langer hoe meer, eigenlijk. Geen scheten bij het schakelen, geen opzichtige bumpers maar wel lekkere wielkasten, gewone zilveren velgen met wat diepte in, ... 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, JanC zei:

Ik ben nog altijd gek van dit ding. Hoe langer hoe meer, eigenlijk. Geen scheten bij het schakelen, geen opzichtige bumpers maar wel lekkere wielkasten, gewone zilveren velgen met wat diepte in, ... 

Je hebt gelijk !

3 uren geleden, Jenkins zei:

B7 RS4 :inlove:, maar toch veel liever de Avant. Wat een kar jongens.

Je hebt ook gelijk !

 

Alhoewel, 't zou met niet uitmaken of het een berline of een avant is. Wel de sound. En ook de kleur. Vette kar, vraagt ook een vette kleur. En geen zwarte velgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb altijd een zwak gehad voor de Berline, ook al zou het als enige wagen voor mij geen optie zijn.
Die kont met dat subtiel spoilertje, af. Idem voor de C5/C6 RS6 trouwens, vooral die eerst is absurd vet als Berline.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, JanC zei:

Ik heb altijd een zwak gehad voor de Berline, ook al zou het als enige wagen voor mij geen optie zijn.
Die kont met dat subtiel spoilertje, af. Idem voor de C5/C6 RS6 trouwens, vooral die eerst is absurd vet als Berline.

Da's voor mij zowat de mooiste Audi (RS) ooit gemaakt. Facelift C6 RS6 berline.

audi-rs6-sedan-red-rear-side-c6-2008-750-2.jpg

Audi-RS6-C6-sedan-rood-970x610.jpg

 

Audi RS6 Plus Sedan C6 - 13 januari 2018 - Autogespot

 

 

Wat een ketel... :inlove:   Da's ook van 't warmste/gezelligste dat Audi ooit gemaakt heeft, vind ik. Niet alle scherp en strak en recht, binnenin wel nuchter maar met veel gezellige zachtheid.

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar dat interieur heeft wel een kuurtje Neidfaktor nodig. Onderzijde dashboard moet (voor mij) bv in dezelfde kleur als de deurinzetten. Die lijnen lopen niet voor niks door, vind 't onbegrijpelijk dat merken dat dan maar zo laten. En dan ook nog de stuurkolom voor 1/3 (bovenaan) in zwart en 2/3 (onderaan) in kleur. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staan er nauwelijks te koop ... 'k denk ook niet dat er veel geleverd zijn, zeker niet langs hier.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=305897524&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=28&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=569ca5d6-5865-785b-609a-1eca006bcd5b

Vind 'm wel vet in die buitenkleur, maar 't is all in all toch geen spec/combo waar ik van zwijmel.
Mag wel niet te donker zijn van buitenkleur, dat verdoezelt de volume rond de achterkant te veel.

Wel zot hoe hard de kleur op alu en op plastic anders ogen op foto's. ZIe dat bij foto's van Ypsilons ook, tbh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Jules_W zei:

Jammer dat zoiets fiscaal onbetaalbaar is. In aanschaf zijn die serieus goedkoop aan het worden.

That made me...

image.png.34d0f840ffe4672f136bd05286d49fcc.png

 

Ja da's al stevig. BIV is zeer goed te doen maar Jaarlijks 5,4k = daaamn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Jules_W zei:

't Is 3.8k jaarlijks maar toch, daaamn indd 

:fp:  Mooi staaltje niet-goed-gekeken van me. :D  Merci

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zonde van de muziek, want de rest is perfectie in mijn ogen. :inlove: Ben wel benieuwd hoe zo'n supercharger het karakter verandert.
In theorie krijg je gewoon aan elk toerental een berg extra koppel (en dus vermogen), en zouden sound en hoogtoerigheid eigenlijk onaangetast moeten blijven.
Je leest ook vaak dat het atmosferisch blijft aanvoelen, een hoogtoerige 6.0 V8 in zo'n kist lijkt me wel leuk. :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/2/2021 om 20:26, gTa zei:

That made me...

image.png.34d0f840ffe4672f136bd05286d49fcc.png

 

Ja da's al stevig. BIV is zeer goed te doen maar Jaarlijks 5,4k = daaamn.

 

Op 22/2/2021 om 20:28, Jules_W zei:

't Is 3.8k jaarlijks maar toch, daaamn indd 

Ik zou de break in LV nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of de hele auto:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=306390395&colors=SILVER&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=27&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=7f29de4e-aa3b-a8d7-b429-0186a2264c07

De voorbumper is wat te 'zwaar' in de breedte met dat ononderbroken zwarte vlak.
Voor de rest mogen de badges ook eraf (RS4 / quattro).
Maar de aanpassingen aan de koets komen geweldig goed uit in deze kleur, wow... :inlove: 
En nu ga ik vloeken in de kerk, maar 't spel kan precies ook een spacerke gebruiken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid