Ga naar inhoud

Audi S/RS/R Lovers


Spillies

Aanbevolen berichten

Daaaamn ja ❤️

En dan nog die retegeile BBS'kes derop.
Doesn't get any better than that. ❤️ 
Zo cool ook dat dat nog écht een stock auto was ... kooike derin, deurpaneelkes en houttrim mogen blijven ... awesome.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien ook gewoon qua historie? Als hij een patat zet met dat prototype zal het minder erg zijn dan met een "historische gebruikte" wagen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat prototype is wel eens wijs om te zien, maar toch eigenlijk maar een oneindig onding, wa.
De Group B versies lijken mij idd waardevoller, naar historische waarde toe. De IMSA's idem, eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, het ultieme draagtasje OOIT is toch écht wel die op maat gemaakte zak voor die BBS wheel disks, faaakkkkk ❤️ :lol:  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maf mooi, ja. Warme groentint, er zit niet te veel blauw in.  En geen zwarte of contrastrijke bicolor velgen = ook een win! Zou wel een maatje kleiner mogen, de std-velgen zijn imo knapper (en veel lichter ook).

't Is wel z'n mooie zijde, dat profiel. Achterkant (bumper) kan ik in geen enkele spec voorbij aan het hoovercraft-like gedoe. Veel te druk.
En wegens fake (nl. geen echte "diffusor" die onderdruk creëert in een mate evenredig aan de grootte/looks) kan ik daar niet voorbij.

En 't interieur, amai, daar is Audi mij helemaal kwijt. De zachtere, "warmere" interieurs van BMW en Benz liggen met 1.000 keer beter.
Die koele, "versneden modern-architecturale" stijl met vooral die eindeloze mix aan materialen en afwerking (glanszwart, matglanzend zwart, mat zwart, mat alu, ruw generfd kunststof, glad generfd kunststof, matglanzend geborsteld alu, ... en allemaal fake/plastic) doet 't toch niet voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Net zoals bij de RS6, de standaard velgen staan de RS4 een pak beter. Die kleur komt wel totaal niet goed over op zo'n over bewerkte foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid