Ga naar inhoud

ALPINA Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

Iemand stopt met zijn Alpina-hobby en verkoopt:

- B8 Coupe montrealblau Scheckheft. Prospektfahrzeug.

- B8 Touring glanzschwarz Scheckheft aufwendiger Neuaufbau.

- B10 Biturbo 1 von 50 macaoblau Scheckheft. sehr guter Zustand.

- Noelle 5 Liter V8 Motor mit B8 Teilen 0km

- B10 Biturbo Rennsport Unterbau Spezialanfertigung

- B10 Biturbo Motor komplett mit Getriebe STG, Kabelbaum etc.

- B8 Rennsportbremse und Rennsportfahrwerk paßt 1:1

- B8 Teilepacket (Getriebe, Bremssystem ohne Sättel, Hinterachse, Steuergerät, Kabelbaum)

Mensen die interesse hebben?

En nog een andere mens heeft zijn D5 Biturbo besteld in de volgende config:

Die Konfiguration ist recht einfach: Alpinablau, Dekoset komplett, Leder Lavalina II in der Farbe Elfenbein, Keder in Blau, einige ausgewählte Ziernähte ebenfalls in blau. Alpina Rüster Maser mit Insignia Gold. Dazu Embleme in der Rückenlehne mit kleiner, blau/grüner Diagonalraute und das Sportlenkrad mit blauem und grünem Faden. Himmel Alcantara schwarz und sonst..... nur keine belüfteten Sitze (bei Lavalina unnötig).

Zal zeker knap zijn, al snap ik de combinatie Elfenbein - Himmel Alcantara schwarz niet goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die B10 Biturbo zal wel niet voor weinig zijn zeker? :D

Heb je oprechte interesse? Zoja, dan kan ik eens informeren. Ik schat inderdaad wel dat dat 20k-ish zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update van de B5 biturbo blijkt er overigens al aan te komen in april 2012, althans volgens de geruchten. Hij zou net als de B6 Biturbo 540pk krijgen, maar zou niet het Akrapovic-uitlaatsysteem krijgen.

Nieuwe B3 zou voor 2013 zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rond de 15 voor een nette FL. En zijn idd de comfortstoelen, met dat apart kantelbaar stuk rugleuning :inlove:

Kende ze al uit Gio z'n 540, maar toch bevestiging hoe goed die wel niet zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De optielijst van een Alpina, kan je die bij een gewone BMW dealer ook opvragen?

Moet kunnen, maar hou wel rekening met de twee verschillende chassisnummers hé. Bij mijn B10 staat het BMW-chassisnummer (hetgeen waarop je niet moet zoeken, tenzij je wil uitkomen dat deze B10 4,6 gebaseerd is op een 540i) onderaan het raam achter een roostertje, doorgekrast.

Het Alpina-chassisnummer staat, althans bij mij, op de veerpootbrug ingeslagen. Dat chassisnummer zou moeten beginnen met WAP, terwijl dat bij BMW WBA is.

Ga je langs Alpina voor info, dan vragen ze vandaag de dag -naar ik heb gelezen op een forum- een kleine kost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid