tuscani 10.035 Geplaatst: 23 augustus 2023 Delen Geplaatst: 23 augustus 2023 Ik had vorige week bijna deze gekocht, maar twas een replica. Voor de rest zijn dat bij mij vliegende gedachten. Het eene moment een 2002 bauer, het andere moment een challenger, en dan weer bv een tr6. Er zit geen lijn in. Al die oude bakken hebben hun eigen identiteit en charmes. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dimitri 570 Geplaatst: 23 augustus 2023 Delen Geplaatst: 23 augustus 2023 Een Renault 25 V6 Baccara mag ook nog wel, met dat fantastisch interieur 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
thor 211 Geplaatst: 24 augustus 2023 Delen Geplaatst: 24 augustus 2023 Voor mij een volvo 262 C Bertone aub. Was ook een rijdend salon. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fr79 196 Geplaatst: 24 augustus 2023 Delen Geplaatst: 24 augustus 2023 Van de 200 bestond er wel degelijk een Avant. In basis was dat niet meer dan een met wat extra uitrusting opgeleukte 100 die enkel met 5cilinders te verkrijgen viel en dus hoger in het gamma gepositioneerd was. Ik koos de 200 Turbo omdat die echt wel heel zeldzaam is met voor die tijd best wel snel en top-uitrusting. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bompa 15.518 Geplaatst: 24 augustus 2023 Delen Geplaatst: 24 augustus 2023 16 uren geleden, Dimitri zei: Een Renault 25 V6 Baccara mag ook nog wel, met dat fantastisch interieur O jaaa! Zaaalig! 8 uren geleden, thor zei: Voor mij een volvo 262 C Bertone aub. Was ook een rijdend salon. Ook heerlijk. Tof topic eigenlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bompa 15.518 Geplaatst: 24 augustus 2023 Delen Geplaatst: 24 augustus 2023 En als we het dan toch over salons hebben, en aangezien er amper nog enen te vinden is in goede staat, mag de Lincoln Mark 4 Cartier edition ook wel eigenlijk. Zo fout dat het heerlijk is. 2 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jef 441 Geplaatst: 24 augustus 2023 Delen Geplaatst: 24 augustus 2023 2 uren geleden, Fr79 zei: Van de 200 bestond er wel degelijk een Avant. In basis was dat niet meer dan een met wat extra uitrusting opgeleukte 100 die enkel met 5cilinders te verkrijgen viel en dus hoger in het gamma gepositioneerd was. Ik koos de 200 Turbo omdat die echt wel heel zeldzaam is met voor die tijd best wel snel en top-uitrusting. Bij mijn weten bestond de 200 pas in Avant versie bij het gestroomlijndere type C3. Niet in het vierkantigere type C2 (gebouwd tot 1982) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.330 Geplaatst: 24 augustus 2023 Delen Geplaatst: 24 augustus 2023 1 uur terug, Bompa zei: En als we het dan toch over salons hebben, en aangezien er amper nog enen te vinden is in goede staat, mag de Lincoln Mark 4 Cartier edition ook wel eigenlijk. Zo fout dat het heerlijk is. Ik word al zeeziek van de foto’s 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ugeken 9.559 Geplaatst: 24 augustus 2023 Delen Geplaatst: 24 augustus 2023 24 minuten geleden, Jef zei: Bij mijn weten bestond de 200 pas in Avant versie bij het gestroomlijndere type C3. Niet in het vierkantigere type C2 (gebouwd tot 1982) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bompa 15.518 Geplaatst: 24 augustus 2023 Delen Geplaatst: 24 augustus 2023 27 minuten geleden, Ugeken zei: Klopt, de Avant was toen eigenlijk een 5-deurs. En die rode 5E vooraan was zo sexy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jef 441 Geplaatst: 24 augustus 2023 Delen Geplaatst: 24 augustus 2023 5 uren geleden, Ugeken zei: Da's inderdaad een Avant, maar wel een 100 5E, geen 200 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.154 Geplaatst: 25 augustus 2023 Delen Geplaatst: 25 augustus 2023 Op 24/8/2023 om 15:04, Fr79 zei: Van de 200 bestond er wel degelijk een Avant. In basis was dat niet meer dan een met wat extra uitrusting opgeleukte 100 die enkel met 5cilinders te verkrijgen viel en dus hoger in het gamma gepositioneerd was. Ik koos de 200 Turbo omdat die echt wel heel zeldzaam is met voor die tijd best wel snel en top-uitrusting. Ja, van de 3e generatie (C3), niet van de 2e generatie (C2). Van de C2 was er enkel een Avant bij de '100', niet bij de '200'. Op 24/8/2023 om 17:43, Jef zei: Bij mijn weten bestond de 200 pas in Avant versie bij het gestroomlijndere type C3. Niet in het vierkantigere type C2 (gebouwd tot 1982) Dit. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.786 Geplaatst: 29 augustus 2023 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2023 Op 21/8/2023 om 12:44, gewoon ik zei: Hij staat nu al even op doppen. Ik moet dringend de 15inch kroonkurken eens opknappen en er banden op steken. Is precies een andere kar als je dat ziet. Beiden zijn knap, maar op een totaal andere manier. Onlangs moeten uithalen, en ermee rondgereden terug en zaligheid. Helamaal verliefd op terug. Daar een 280 in en ik ben helemaal content. Al is die 230E zeker geen slechte motor. Maar dat bordeaux rood (orientrot), met dat chroom en dattel kleurig interieur blijft voor mij een zalige combo. Al regelmatig eens een andere gaan bekijken (toevallig 280TE's of 300TDT's) maar mijn kleurencombo blijft toch zalig. Eigen kind schoon kind natuurlijk. Ziet dat af! Een w123 staat op 14, niet 15 duim Op 22/8/2023 om 19:07, Soul zei: "nieuwe oldtimer" Kan een oudje wel nieuw zijn ? Die 240D is toch wel een nieuwe wagen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.725 Geplaatst: 29 augustus 2023 Delen Geplaatst: 29 augustus 2023 9 uren geleden, The Swede zei: Een w123 staat op 14, niet 15 duim Die 240D is toch wel een nieuwe wagen 15 was een optie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Framfy 432 Geplaatst: 29 augustus 2023 Delen Geplaatst: 29 augustus 2023 (aangepast) Zilvergrijze 635 CSI (en als dat teveel gevraagd is, en zilvergrijze (E21) 323i ) 29 augustus 2023 aangepast door Framfy 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.786 Geplaatst: 29 augustus 2023 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2023 37 minuten geleden, gewoon ik zei: 15 was een optie. Optie of accessoire? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.786 Geplaatst: 29 augustus 2023 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2023 Op 24/8/2023 om 00:13, Dimitri zei: Een Renault 25 V6 Baccara mag ook nog wel, met dat fantastisch interieur Zo’n phase 2 R25 V6 Turbo (de 185pk, niet de 205pk) vind ik ook een zalig ding. Was typische Frans comfort, ruimte, uitrusting,… geen super geciviliseerde motor, maar als de turbo op gang kwam, had je de indruk dat hij de voortrein er ging vanonder trekken. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.725 Geplaatst: 29 augustus 2023 Delen Geplaatst: 29 augustus 2023 4 uren geleden, The Swede zei: Optie of accessoire? Optie. Je kon zelfs verhoogd sleepvermogen kiezen, met 15 inch en nog wat andere zaken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.786 Geplaatst: 30 augustus 2023 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2023 17 uren geleden, gewoon ik zei: Optie. Je kon zelfs verhoogd sleepvermogen kiezen, met 15 inch en nog wat andere zaken. OK. Nooit in de optiecatalogus van de W123 zien staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.154 Geplaatst: 30 augustus 2023 Delen Geplaatst: 30 augustus 2023 19 uren geleden, gewoon ik zei: Optie. Je kon zelfs verhoogd sleepvermogen kiezen, met 15 inch en nog wat andere zaken. Optiecode 912 - "Federung und Bereifung (15 Zoll) für erhöhte Zuladung", enkel op de T-modellen (niet op de limousines) en niet launch van de S123 maar vanaf MJ 1979. Niet combineerbaar met alu-velgen. Uit de interne sales-brochure: 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.786 Geplaatst: 30 augustus 2023 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2023 Dat is net wat ik dacht: je kon 14 en 15 duim krijgen op stalen velgen, 14 duim alu’s maar de 15 duims alu lijken steeds vernoemd te worden als “accessoire” die je bij de dealer kon nabestellen op de W123. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.725 Geplaatst: 30 augustus 2023 Delen Geplaatst: 30 augustus 2023 3 uren geleden, gTa zei: Optiecode 912 - "Federung und Bereifung (15 Zoll) für erhöhte Zuladung", enkel op de T-modellen (niet op de limousines) en niet launch van de S123 maar vanaf MJ 1979. Niet combineerbaar met alu-velgen. Uit de interne sales-brochure: De s en c benamingen zijn er pas gekomen vanaf de 124. Maar waren stalen velgen. Ik wist het niet helemaal zeker meer. Maar goed, als je banden wilt die geen wanli of dergelijke zijn is 15 inch de way to go. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.786 Geplaatst: 30 augustus 2023 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2023 Banden vinden voor autos uit die tijd is idd kak. Zelfs een deftige band vinden voor een 124 is niet makkelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 31 augustus 2023 Delen Geplaatst: 31 augustus 2023 Op 20/8/2023 om 11:11, The Swede zei: Blijft wel je favoriete Benz, he. Een nieuwe is ook ongeveer de enige waar je niet eindeloos aan moet zitten klussen Denk dat er weinig auto’s gelanceerd zijn ooit die zo ver voor hun tijd waren… Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.786 Geplaatst: 31 augustus 2023 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2023 2 minuten geleden, Carlito zei: Denk dat er weinig auto’s gelanceerd zijn ooit die zo ver voor hun tijd waren… De w140? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.