Gast wooter Geplaatst: 20 november 2017 Geplaatst: 20 november 2017 48 minutes ago, Soundstorm said: Die camion zit er toch uit als een plastieken mobilhome? Lijkt mij niet de degelijkheid te hebben zoals de Europese vrachtwagens. De gemiddelde recente Amerikaanse truck ziet er zo uit: Ik denk dat je geen amerikaan gaat vinden die vind dat een Europese truck degelijker is. Meer nog, de Europese trucks hebben een handicap omdat ze geen neus hebben, omdat de combinatie in lengte beperkt is en men in Europa er daarom voor kiest de neus weg te werken en de cabine op het motorblok te monteren, met gevolgen voor kreukelzones bij een aanrijding. 48 minutes ago, Soundstorm said: De productie Roadster zijn specs zullen ongetwijfeld minder indrukwekkend zijn. Elon is vaak mis in planning, maar hij is altijd correct in zijn claims over specs. Quote
Gast wooter Geplaatst: 20 november 2017 Geplaatst: 20 november 2017 Dit is het 2018 model van Volvo: Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 20 november 2017 Geplaatst: 20 november 2017 Waar dient al dat ludicrous vermogen en koppel dan in feite voor?Om u aan de rooi lichten serieus op uwen donder te geven. [emoji16] Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 20 november 2017 Geplaatst: 20 november 2017 Just now, BMWMB said: Om u aan de rooi lichten serieus op uwen donder te geven. In dit weer volstaat een VW Polo 1.2 1 Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 20 november 2017 Geplaatst: 20 november 2017 Dit geeft aan dat je veel zotter moet zijn om een M4 te kopen dan een Tesla hier in dit natte België, waar je bijna nergens nog snel kan rijden, maar wel eens kan genieten van een stoplichtsprintje. Quote
Jokke_vlo 16.908 Geplaatst: 20 november 2017 Geplaatst: 20 november 2017 Elon is vaak mis in planning, maar hij is altijd correct in zijn claims over specs.Ja de opgegeven range is altijd juist :) Quote
Gastje 157 Geplaatst: 20 november 2017 Geplaatst: 20 november 2017 4 uren geleden, BMWMB zei: Om u aan de rooi lichten serieus op uwen donder te geven. Rijd jij door het rood? Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 20 november 2017 Geplaatst: 20 november 2017 Ja de opgegeven range is altijd juist [emoji4][emoji4][emoji4]Zal niet minder juist dan het normverbruik dat de traditionele automerken opgeven. Mijn C zou een normverbruik hebben van 8l. Dat mogen ze eens komen voordoen. Ik zit op 11,6l! Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 20 november 2017 Geplaatst: 20 november 2017 54 minuten geleden, BMWMB zei: Zal niet minder juist dan het normverbruik dat de traditionele automerken opgeven. Mijn C zou een normverbruik hebben van 8l. Dat mogen ze eens komen voordoen. Ik zit op 11,6l! Bij normale rijstijl zit ik toch tegen het opgegeven verbruik aan hoor, ik moet daar niet voor gaan hypermilen. Ik denk dat ge 'traditionele automerken' wat moet verfijnen. Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 20 november 2017 Geplaatst: 20 november 2017 Als je misschien met een fluwelen voet rijdt, en het vermogen nooit aanspreekt. Met mijn 530d heb ik destijds een ganse dag eco gereden, zo erg zelfs zelfs dat andere bestuurders zich ergerden aan mijn getaffel, en toch kwam ik op 6,8 liter, terwijl het normverbruik 5,8 was. Allemaal zever in pakskes, dus Elon doet niet anders dan alle anderen. Quote
Jokke_vlo 16.908 Geplaatst: 20 november 2017 Geplaatst: 20 november 2017 8 uren geleden, wooter zei: Elon is vaak mis in planning, maar hij is altijd correct in zijn claims over specs. Niemand heeft gezegd dat de anderen geen foute info geven, het ging over de uitspraak van Wooter dat Paus Elon altijd correcte claims geeft. Soms moet je lezen wat er staat 57 minuten geleden, BMWMB zei: Als je misschien met een fluwelen voet rijdt, en het vermogen nooit aanspreekt. Met mijn 530d heb ik destijds een ganse dag eco gereden, zo erg zelfs zelfs dat andere bestuurders zich ergerden aan mijn getaffel, en toch kwam ik op 6,8 liter, terwijl het normverbruik 5,8 was. Allemaal zever in pakskes, dus Elon doet niet anders dan alle anderen. Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 20 november 2017 Geplaatst: 20 november 2017 Je moet ook lezen wat er staat, want met specs bedoelde Wooter het vermogen, maar de Tesla-haters zoeken altijd manieren om negatief te reageren. Quote
Jokke_vlo 16.908 Geplaatst: 21 november 2017 Geplaatst: 21 november 2017 Je hebt helderziende capaciteiten, voor mij was dat niet duidelijk.Ik ben geen Tesla hater, ik ben gewoon geen fanboy en al zeker niet van dingen die allemaal nog niet bestaan.Maar goed als je genuanceerd denkt ben je een hater..... ok dan 2 Quote
Gast wooter Geplaatst: 21 november 2017 Geplaatst: 21 november 2017 Menu van de coffee bar bij de nieuwe Kettleman Supercharger: Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 21 november 2017 Geplaatst: 21 november 2017 prijzen in dollar? waar ben je aan het rondkachelen? Quote
Gast wooter Geplaatst: 21 november 2017 Geplaatst: 21 november 2017 Is een supercharger in de VS met 40 laders. Quote
Gast wooter Geplaatst: 21 november 2017 Geplaatst: 21 november 2017 https://electrek.co/2017/11/21/tesla-model-3-order-regular-reservation-holders/ Quote
Gast wooter Geplaatst: 21 november 2017 Geplaatst: 21 november 2017 19 hours ago, Jokke_vlo said: Niemand heeft gezegd dat de anderen geen foute info geven, het ging over de uitspraak van Wooter dat Paus Elon altijd correcte claims geeft. Soms moet je lezen wat er staat Waar zeg ik dat? Quote
Gast wooter Geplaatst: 21 november 2017 Geplaatst: 21 november 2017 2 hours ago, Jokke_vlo said: Je hebt helderziende capaciteiten, voor mij was dat niet duidelijk. Ik ben geen Tesla hater, ik ben gewoon geen fanboy en al zeker niet van dingen die allemaal nog niet bestaan. Maar goed als je genuanceerd denkt ben je een hater..... ok dan Je reactie druipt hier toch van vooringenomenheid? Daar is toch niks genuanceerd aan? Je bent hier bijna het licht van de zon aan het ontkennen. Quote
Jokke_vlo 16.908 Geplaatst: 21 november 2017 Geplaatst: 21 november 2017 19 minuten geleden, wooter zei: Je reactie druipt hier toch van vooringenomenheid? Daar is toch niks genuanceerd aan? Je bent hier bijna het licht van de zon aan het ontkennen. Nu ben ik totaal niet mee hoor. Qua vooringenomenheid zie je blijkbaar geen balk in eigen oog? Ik zeg gewoon al heel de tijd dat een Tesla niet voor iedereen is en imo niet zo nuttig als je laat uitschijnen. Je lukt er zelf in topics over hybride auto's te laten herleiden tot een Tesla of EV topic, zodanig dat niemand nog reageert en het moe wordt. Waarom ik dat zeg ga ik niet herhalen dat is ondertussen bekend. Dat het voor anderen wel een leuke "oplossing" is, ga ik zeker niet ontkennen. Ik kom alleen in opstand als je het kwaliteiten toedicht die er niet zijn of minpunten gaat wegmoffelen met debiele tegenargumenten. Ik koop mij een Panamera en kan daar heel rustig van zeggen wat er NIET goed aan is, geen nood om dat ding op te hemelen of dat merk/type te verdedigen harder dan de beste marketing boy. BTW daar zit ook een batterij in, is veel te lomp en te zwaar, maar ik durf dat gewoon ook zeggen en beseffen. Ik kan dat ook over mijn Lotus (en over het merk) en over een 991. Dat doe jij gewoon wel. Ik geef tegengas op je gigantisch overdreven fanboy gedrag. Net omdat ik dat niet ben. Los van dat praat ik graag eens over bochten, circuit etc..... vroeger kreeg ik de stempel dat ik over niets anders kon praten, en geloof me dat was minder dan jij met je fanboy gedrag over Tesla. Dat overdreven fanboy gedrag (wat niet wil zeggen dat je irl misschien een toffe pee bent he!) werkt bij mij compleet tegenovergesteld, maar ik zal altijd argumenten tegenspreken. Niet tegenspreken om tegen te spreken. En nogmaals dat wil niet zeggen dat je misschien eens van je radicaal Tesla geloof ontdaan je geen toffe pee kan zijn Quote
Gast wooter Geplaatst: 21 november 2017 Geplaatst: 21 november 2017 3 hours ago, Jokke_vlo said: en al zeker niet van dingen die allemaal nog niet bestaan. Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 21 november 2017 Geplaatst: 21 november 2017 1 uur terug, wooter zei: Is een supercharger in de VS met 40 laders. is dus een truckstop, iedereen half uur pauze nemen. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 21 november 2017 Geplaatst: 21 november 2017 1 uur terug, gewoon ik zei: is dus een truckstop, iedereen half uur pauze nemen. Toch tussen 9u & 20u. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.