Ga naar inhoud

Tesla lovers


whispy

Aanbevolen berichten

't Is een serieuze vraag ;) maar dan hebben ze toch geen mensen meer die op een auto / slot wachten?

Puur produceren en met de boot naar Europa sturen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over 2 weekjes een test gepland met de model 3. Ben benieuwd. 

Na bevestiging van de afspraak krijg je blijkbaar een mailtje met tutorials voor de wagen 🤦‍♂️

aangepast door erq
Link naar reactie
Delen op andere sites

Andere merken produceren ook aan de lopende band om dan hun dealers met stockmodellen vol te duwen. Om hoge verkoopscijfers te halen is alles goed. Sommige mensen willen ni wachten en gewoon eentje bij de dealer oppikken. En als je dan maar enkele uitvoeringen/kleuren hebt... is t niet moeilijk om te produceren en de vraag ‘voor’ te zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21/6/2019 om 22:52, stijn82 zei:

Andere merken produceren ook aan de lopende band om dan hun dealers met stockmodellen vol te duwen. Om hoge verkoopscijfers te halen is alles goed. Sommige mensen willen ni wachten en gewoon eentje bij de dealer oppikken. En als je dan maar enkele uitvoeringen/kleuren hebt... is t niet moeilijk om te produceren en de vraag ‘voor’ te zijn. 

Audi en BMW toch niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/21/2019 at 6:52 PM, erq said:

Over 2 weekjes een test gepland met de model 3. Ben benieuwd. 

Na bevestiging van de afspraak krijg je blijkbaar een mailtje met tutorials voor de wagen 🤦‍♂️

Staat erin dat je altijd je handen op het stuur moet houden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een groene model S break gezien in Dilbeek (afrit R0) op Nederlandse nummerplaat. Remetzcar vermoed ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Daggie zei:

Vandaag een groene model S break gezien in Dilbeek (afrit R0) op Nederlandse nummerplaat. Remetzcar vermoed ik. 

Damn, zo vet :inlove: 

920x360-SB-001.jpg

920x360-SB-002.jpg

Die zijn ook niet over één nacht ijs gegaan vwb de styling. :shock: 

920x360-SB-003.jpg

Behoorlijk elaborate... bijna té?

Wel dik.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar stoppen ze er mee:

Quote

After 22 years RemetzCar is closing its doors today July 5th 2018. After much deliberation and with mixed feelings we're saying farewell to our company. Age and a declining market led us to make the final decision and end our activities. So we quit, but not without pride! As the only specialist in stretching and coach buiding high end luxury vehicles in the Netherlands, we've worked on many great projects with passion and dedication. We would like to thank all of our clients, suppliers and followers for 22 extraordinary years! Team RemetzCar Erik, Maxim, Frank en Ingrid

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/23/2019 at 9:08 AM, dragonfly said:

Audi en BMW toch niet?

dat weerlegt mijn uitspraak niet. mss zijn dat wel de uitzonderingen, wegens het grote aantal personaliseringsopties. Bij VW lopen de standaard golfkes massaal van de band, die vinden via de dealer wel de weg naar de klant. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, stijn82 zei:

dat weerlegt mijn uitspraak niet. mss zijn dat wel de uitzonderingen, wegens het grote aantal personaliseringsopties. Bij VW lopen de standaard golfkes massaal van de band, die vinden via de dealer wel de weg naar de klant. 

:fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Audi en BMW toch niet?

Moeten BMW-verdelers geen auto’s op stock nemen? Ik zie toch regelmatig stock-acties bij de plaatselijke verdeler. Tesla heeft geen verdelers, dus zetten ze hun stockwagens op hun online platform. Ik zie dus geen verschil...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, BMWMB zei:

Moeten BMW-verdelers geen auto’s op stock nemen? Ik zie toch regelmatig stock-acties bij de plaatselijke verdeler. Tesla heeft geen verdelers, dus zetten ze hun stockwagens op hun online platform. Ik zie dus geen verschil...

Geen idee, vandaar dat ik het vroeg.

Geen nood om dan af te komen met een Golf, dat is naast de kwestie.

@Ritsuke @Stancke moeten jullie stockwagens inkopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een follow-up over mijn reiservaring met de model s.

De terugrit : Malaga - Antwerpen in 24 uur afgewerkt ( 2150km )

Het laden stoort echt niet op zo een trip. Ik was echt blij wanner ik na 250km 20 min mocht laden [emoji33]

Langste laadmomenten heb ik gecombineerd met eten ( 2 maal) en heb 1 uur geslapen. De andere stops schommelde tussen de 10-25 minuten.

In de heenrit heb ik 7-8 laadstops gedaan en de terugrit een 11 tal.

Persoonlijk vind ik het aangenamer om 150-180km per laadbeurt te doen dan 250-280.

Liever dus een keer extra stoppen dan langer te rijden en laden.

Qua totale duurtijd zal het op hetzelfde neerkomen, maar is veel aangenamer imho.

Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar !


PS ofwel was ik aan het rijden ofwel was de auto aan het laden. Ben nooit gestopt zonder te laden.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Germinal zei:

Even een follow-up over mijn reiservaring met de model s.

De terugrit : Malaga - Antwerpen in 24 uur afgewerkt ( 2150km )

Het laden stoort echt niet op zo een trip. Ik was echt blij wanner ik na 250km 20 min mocht laden emoji33.png

Langste laadmomenten heb ik gecombineerd met eten ( 2 maal) en heb 1 uur geslapen. De andere stops schommelde tussen de 10-25 minuten.

In de heenrit heb ik 7-8 laadstops gedaan en de terugrit een 11 tal.

Persoonlijk vind ik het aangenamer om 150-180km per laadbeurt te doen dan 250-280.

Liever dus een keer extra stoppen dan langer te rijden en laden.

Qua totale duurtijd zal het op hetzelfde neerkomen, maar is veel aangenamer imho.

Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar !


PS ofwel was ik aan het rijden ofwel was de auto aan het laden. Ben nooit gestopt zonder te laden.

Kan je toch niet in 24u gedaan hebben met 11stops en waarvan 2 lange met eten en 1u slaap?

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om Germinal zijn ervaringen te lezen. Als je ziet hoe sterk de elektrische auto (die bij wijze van spreken nog in de kinderschoenen staat) al zo een sterke concurrent is van wat al meer dan 100 jaar doorontwikkeld is, dan is het niet moeilijk in te beelden dat de verbrandingsmotor gedoemd is eerder vroeger dan later de strijd te verliezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid