Ga naar inhoud

MAZDA Lovers


dane

Aanbevolen berichten

Zolang het niet regent rijd ik altijd open, ook al vriest het. Cabrio's hebben doorgaans een goede chauffage en is het steeds aangenaam rijden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1m81 en pas er in als de zetels helemaal achteruit staan en leuning evenveel hellend als die foto van de Recaro zetels  en dan heb ik ongeveer nog 2 vingers over van het dak .

15 jaar geleden had ik een MX-5 NB voor ongeveer een jaar en dat viel goed mee maar nu voel ik mij daar nogal claustrofobisch in . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
Gast wooter

Heel interessant! Vooral dat het verbruik geheim gehouden werd en er nauwelijks EV plannen zijn. Toch knap als je zo een diepe zakken hebt dat je de gehele Chinese markt in de toekomst wil negeren :ninja:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, ir_fuel zei:

@wooter zal die nieuwe technologie voor benzinemotoren ongetwijfeld zeer interessant vinden!

Wooter mag in zijn eigen topic blijven. 't Is een heel bewuste keuze en de vele mensen die er bij Mazda mee bezig zijn, doen dit op een iets professionelere en meer gegronde basis dan Wooter. Maar goed, argumenten zijn bij Wooter zinloos. Een steen zal ook nooit kunnen pingpongen. 

 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter
21 minutes ago, Mazdastruction said:

Wooter mag in zijn eigen topic blijven. 't Is een heel bewuste keuze en de vele mensen die er bij Mazda mee bezig zijn, doen dit op een iets professionelere en meer gegronde basis dan Wooter. Maar goed, argumenten zijn bij Wooter zinloos. Een steen zal ook nooit kunnen pingpongen. 

Ik kijk met spanning uit naar de toekomst :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die motoren van nature vrij arm lopen, en supercharged zijn, wil dat dan zeggen dat die vrij hard te chippen zullen zijn als je de temperaturen in controle kunt houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, wooter zei:

Ik kijk met spanning uit naar de toekomst :)

Toekomst voorspellen kan niemand, hier is de projectie waar Mazda rekening mee houdt. 

image.png.bce1a82e17675b7a6d204142a2126703.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, ir_fuel zei:

Daar geloof ik geen jota van.

Het stuk voor 2018 is een feit, kan je niet anders dan geloven. :D

Ik weet het niet. Tesla komt hier nu wel erg veel naar voor. Maar wat heeft Tesla wereldwijd verkocht in 2017? 100.000 auto's? Op 95 miljoen verkochte auto's wereldwijd? 

Dat is 0,11%. Zal toch nog even duren eer ze echt relevant worden. Of dat andere merken de technologie gaan hanteren zodat het interessant wordt voor particulieren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid