Ga naar inhoud

MAZDA Lovers


dane

Aanbevolen berichten

Gast wooter

Het feit dat men in China 8% van alle verkochte auto's enkel als EV wil zien, dus dat als je 100000 auto's in china wil verkopen, 8000 ervan er elektrisch moeten zijn.

Wil dit zeggen dat Mazda ervan uit gaat dat ze ervan uit gaan dat amper 2,2% van alle auto's in de rest van de wereld elektrisch gaan zijn?

Mij lijkt het eerder dat ze zoals Toyota op iets anders hadden gewed en nu in de sunk cost fallacy zitten.

Tesla is enkel relevant in het bewijzen dat de technologie werkt. De andere merken krijgen het niet voor mekaar om de striktere uitstootnormen op te volgen (zie dieselgate, WLTP) en hebben gemerkt dat er bij het monteren van een Bosch elektromotor en een stapel batterijen niemand klaagt over uitstoot.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goesting om zoiets te gaan halen om in het weekend wat mee te zwijnen/driften/tripjes doen.

https://www.mobile.de/nl/Auto/Mazda-MX-5-1.9i-16V-Sportive/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:16800_15_,prx:15000,ful:petrol,mlx:125000,ger:manual_gear,pwn:96,dmg:false/pg:vipcar/258991228.html

Alleen geen idee of dat vlot genoeg gaat aanvoelen en of ik er überhaupt wel in pas :lol:

Liefst van al koop ik me een cayman/boxster maar met den bouw gaat de wederhelft niet akkoord met zo'n uitgaven :( 

 

Iemand een idee waar er op te letten valt bij zo'n MX-5jes buiten roest? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, kefkie said:

Goesting om zoiets te gaan halen om in het weekend wat mee te zwijnen/driften/tripjes doen.

https://www.mobile.de/nl/Auto/Mazda-MX-5-1.9i-16V-Sportive/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:16800_15_,prx:15000,ful:petrol,mlx:125000,ger:manual_gear,pwn:96,dmg:false/pg:vipcar/258991228.html

Alleen geen idee of dat vlot genoeg gaat aanvoelen en of ik er überhaupt wel in pas :lol:

Liefst van al koop ik me een cayman/boxster maar met den bouw gaat de wederhelft niet akkoord met zo'n uitgaven :( 

 

Iemand een idee waar er op te letten valt bij zo'n MX-5jes buiten roest? 

 

Bullet proof voor de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 19-3-2018 at 11:55 AM, kefkie said:

Goesting om zoiets te gaan halen om in het weekend wat mee te zwijnen/driften/tripjes doen.

https://www.mobile.de/nl/Auto/Mazda-MX-5-1.9i-16V-Sportive/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:16800_15_,prx:15000,ful:petrol,mlx:125000,ger:manual_gear,pwn:96,dmg:false/pg:vipcar/258991228.html

Alleen geen idee of dat vlot genoeg gaat aanvoelen en of ik er überhaupt wel in pas :lol:

Liefst van al koop ik me een cayman/boxster maar met den bouw gaat de wederhelft niet akkoord met zo'n uitgaven :( 

 

Iemand een idee waar er op te letten valt bij zo'n MX-5jes buiten roest? 

 

Wel zeker eerst eens mee gaan rijden. Zo eentje wou ik destijds ook kopen ipv de speedster maar viel qua vermogen toch wel tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Quote

Most recently, at the beginning of last year, there was anger because of his side job as chief examiner at the Austrian "Kleine Zeitung". Röhrl had celebrated there the Mazda MX5 in a driving report. The fact that their representative praised a competing product seemed to cause Fracksausen in some PR people in the Porsche headquarters in Zuffenhausen. The answer was typical Röhrl: The Mazda was a great car and if he could not write that, he would quit the service at Porsche. "After that, I never heard of it again," says Röhrl.

http://www.spiegel.de/auto/fahrkultur/walther-roehrl-wird-70-ein-persoenlicher-geburtstagsgruss-a-1137046.html

68lQ9XH.jpg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Luv4DLM said:

Wat pakken ze dan qua opties? Ik zie opties zoals een verlaging en sportuitlaat. Is dat een must of maakt dat voor de meeste niet uit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat pakken ze dan qua opties? Ik zie opties zoals een verlaging en sportuitlaat. Is dat een must of maakt dat voor de meeste niet uit? 
Als ik er een percentage moet op plakken gaat 90% voor de sportuitlaat en 30% voor de verlaging. Er zijn er die niks OEM bestellen maar dan de aftermarket toer op gaan.

Heb de sportuitlaat nog niet gehoord op een FL, maar op de PFL was die niet zo luid. Er zijn er veel die daar nog wat aangesleuteld hebben om het perfect te krijgen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, nog niet mee gereden, beter dat ik dat niet doe, want 3 mx5 op een rij is er toch wat over

wat mij nog altijd niet duidelijk is of er nu een zwaarder of lichter vliegwiel in steekt @Mazdastruction

voor die paar extra pk's ga ik niet wisselen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid