Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Weet je misschien of je daar ook een rondleiding kunt krijgen?

Eens achter gehoord en zou niet mogelijk zijn. Maar in de fabriek van Aston in Gaydon kan je een rondleiding nemen en is ook een soort van hall of fame :)

Geplaatst:

Ik heb een rondleiding gekregen in de Works Service.

Jij hebt een negatief antwoord gekregen, Biemer?

Edit: bij mij dateert het wel van Augustus 2011, misschien dat hun policy nu veranderd is.

Geplaatst:
Weet je misschien of je daar ook een rondleiding kunt krijgen?

Eens achter gehoord en zou niet mogelijk zijn. Maar in de fabriek van Aston in Gaydon kan je een rondleiding nemen en is ook een soort van hall of fame :)

Merci

Geplaatst:
Ik heb een rondleiding gekregen in de Works Service.

Jij hebt een negatief antwoord gekregen, Biemer?

Edit: bij mij dateert het wel van Augustus 2011, misschien dat hun policy nu veranderd is.

Mijn pa vertelde me dit dus heb me puur op zijn antwoord gebaseerd :)

Geplaatst:

Ik heb me er eigenlijk gewoon binnen geluld?

Contact opgenomen via één of ander emailadres van zowel Gaydon als Newport Pagnell, dan antwoord gekregen van iemand ginds, en verdere uitleg gegeven waarom ik zou willen bezoeken.

Goed aanhalen welke indruk Aston op mij heeft nagelaten bij verschillende 'ontmoetingen', welke mijn favoriete modellen zijn (bij voorkeur heritage, dat geeft aan dat je verder geïnteresseerd bent dan de laatste nieuwe dingen) en welke unieke projecten je kent. That should do the trick!

Zeker proberen, ik vond dat waanzinnig interessant.

Geplaatst:

Officieel zal dat idd moeilijk zijn, omdat dat anders te populair wordt en ze zich niet meer kunnen concentreren.

MB Classic center is zo ook. Tot ik eens ging kijken en ze stonden te wachten op een gek in een 190D uit België :lol:

:inlove:

Geplaatst:

Gisteren bestond Aston Martin exact 100 jaar. Ik ben eens even langs Aston Martin Works gereden in Newport Pagnell, maar daar was niets speciaals te zien. :(

• 3 weken later...
Geplaatst:
Initially, the effects car, DP216/1 was the only car with the extras fitted by the film production company, DB5/1486/R was in effect just a standard road car used for much of the driving sequences. But such was the demand for the 007 car to appear around the world to publicise the films, the road car, DB5/1486/R and a further two cars that never appeared in the films, DB5/2008/R and DB5/2017/R, had the 007 extras fitted by the Aston Martin Works.
Geplaatst:

Vandaag heb ik zin in een DBS Volante in het zilvergrijs met rood leder interieur en pianolak.:inlove:

Geplaatst:

DBS, ik vermoed dat dat (meer dan een DB9 of V8 Vantage) een droomkar van onze tijd is, en dat dat binnen 15 à 20 jaar relatief betaalbare spullen gaan zijn.

Ideaal dus! :party:

Hopelijk is er dan nog voldoende olie!

Geplaatst:

Hoe meer ik naar de nieuwe Vanquish kijk, hoe knapper ik hem begin te vinden..

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dat is gewoon een belachelijk knappe wagen. Irl in een iets of wat leuk kleurtje is dat gewoon om van achterover te vallen imho

• 4 weken later...
Geplaatst:

^kan al niet wachten op een soundclip.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vind de amv8 toch nog knapper.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid