Ga naar inhoud

ASTON MARTIN Lovers


dane

Aanbevolen berichten

Ik wist niet wat ik ervan moest denken op foto, soms twijfelde ik ... en dan live gezien op Goodwood, 't is een polariserend design maar 't is een absurd indrukwekkende auto. Er is niks verkeerds aan, alleen is de stijl zeer uitgesproken. Ik was vooral verrast van 't formaat van dat ding; 'ie is huge! En subliem mooi, vind ik. :inlove: Daar is geen lijn verkeerd aan, volumes zitten juist, details kloppen, ... echt een ding dat gemaakt is naar looks ipv omgekeerd. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit dat nu met de Lagonda? Komt die nu toch naar Europa?

Ja, die zijn zelfs al geleverd en helemaal uitverkocht. Productie is beperkt gebleven tot 200 exemplaren.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Gespot in Parijs:

 

wcf-aston-martin-lagonda-aston-martin-la

 

wcf-aston-martin-lagonda-aston-martin-la

 

wcf-aston-martin-lagonda-aston-martin-la

Wow das schoon, serieuse knipoog naar de lagonda (een van de auto's die ik wil indien het groot lot gewonnen).

Prachtig plat en vierkant :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

edit, lees nu pas dat hij ook lagonda heet, kalf dak ben ma ge ziet dat de link er wel direkt is voor iemand die enkel het vorige model kent :)

Dit, de oude en de V8 vantage uit de 70's gaarne :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oude lagonda is zo de max, ook grappig verhaal dat ze het volledig budget om de auto te ontwikkelen al compleet verkwist hadden aan alle elektronica en het nodeloos ingewikkelde push-button elektronisch dahsbord :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid