Ga naar inhoud

ASTON MARTIN Lovers


dane

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Timo:

Gewoon. Zag deze voorbij komen en wou je er opnieuw op attenderen wat ik er van vond en mijn mening verder opdringen. :D

 

Oké, dat mag gerust, we doen dat allemaal hier. :D Maar ik snap de link niet met de Lagonda?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Geezer:

Kan ons geld aub geïnvesteerd worden in het repareren van deze fout?

Voor zo'n uitspraken moet je eerst zorgen dat je een oranje forumnaam bekomt, vriendschap!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei gTa:

Voor zo'n uitspraken moet je eerst zorgen dat je een oranje forumnaam bekomt, vriendschap!

 voor iemand die zich in het zak heeft laten zetten zou ik maar niet van dat soort aanbevelingen geven, maatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

De V12 Vantage, dat is binnen dit en 10 jaar onbetaalbaar. Zowel qua taksen als qua aankoopprijs.

Wat een magistraal fantastisch ding in deze tijd: joe-kel van een motor, manueel, compact :inlove:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei gTa:

Jammer dat de sound van langs buiten komt ipv langs binnen... Vertekent het natuurlijk hard.

Vind het wel goed weergegeven precies. Zo klonk de DBS Volante ook.

Maar dat was wél binnen. Cabrio :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
On 11/27/2016 at 11:01 PM, utah said:

Zet hem zo maar af... hoeft niet ingepakt worden...

IMG_0157.JPG

Moet het duidelijk van het contrast hebben tussen het zwarte dak (mag dus niet in koetswerkkleur zijn) en de bumper/lipje. Dus flashy kleuren, zilver of wit (parelmoer). En fatsoenlijke velgen. :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/25/2016 at 5:36 PM, BMWMB said:

Vantage GT12 Roadster. :inlove:

125174-vantage-gt12-roadster-02.jpg

 

Kende het niet. Wat een heerlijke achterkant, lekker compact. Heel dik. Jammer dat het een one off is. 

Waarom kan AM niet eens iets compleet gestoord maken in plaats van zo'n DB11, dus genre DBS enkel extremer. Ze blijven zich echt nog focussen op de 60 plusser. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid