Ga naar inhoud

ASTON MARTIN Lovers


dane

Aanbevolen berichten

Da's een GT, geen tracktoy. Om wat compliant te zijn en het nodige Aston-comfort te bieden, is een beetje veerweg nodig. Visueel mag dat dan ook zichtbaar zijn, vind ik. Wielen zitten trouwens perfect gecentreerd in de wielkassen, op zo'n edel materiaal hoort het niet dat de bovenrand van de wielkas tot tegen de bandflank komt.

Sublieme ketel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei gTa:

Da's een GT, geen tracktoy. Om wat compliant te zijn en het nodige Aston-comfort te bieden, is een beetje veerweg nodig. Visueel mag dat dan ook zichtbaar zijn, vind ik. Wielen zitten trouwens perfect gecentreerd in de wielkassen, op zo'n edel materiaal hoort het niet dat de bovenrand van de wielkas tot tegen de bandflank komt.

Sublieme ketel.

10 - 15mm lager zou visueel al een wereld van verschil maken.

Zoals deze DBS.

aston-martin-dbs-c399005092016183259_5.j

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/12/2016 at 2:40 PM, Timo said:

Heerlijk hoe onopvallend deze auto is. Zeker voor 1 miljoen.

Mooie nummerplaat ook. :up:

aston-martin-lagonda-taraf-c450320012016

aston-martin-lagonda-taraf-c450320012016

aston-martin-lagonda-taraf-c450320012016

Amai die pakt niet op foto. Een pak mooier wanneer je die in't echt ziet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's waar. Ik stond perplex toen ik 'm live zag. Echt aan de grond genageld. Wat een grandioos mooie machine is dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BMWMB:

10 - 15mm lager zou visueel al een wereld van verschil maken.

Ik zie eigenlijk geen verschil. Jawel, als je geen rekening houdt met de (grondig) andere lichtinval. Bij beide auto's lijkt 't me dat er ongeveer 2 vingers tussen band en wielkasrand passen. Vind ik perfect.

Misschien stond die Vanquish S op 't moment van de foto's in "typical British unpaved estate entry path"-mode :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's waar. Ik stond perplex toen ik 'm live zag. Echt aan de grond genageld. Wat een grandioos mooie machine is dat.

Gek, want op foto trekt het op geen hol. Het is dat je weet dat het zoveel geld kost maar anders pak je dat toch nooit boven een RR.
Link naar reactie
Delen op andere sites

IRL ongelofelijk knap, vond ik. Echt kunst op wielen (buitenkant).
Liever dat dan een Ghost maar dan wel weer liever een Dawn of Wraith.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei BMWMB:

10 - 15mm lager zou visueel al een wereld van verschil maken.

 

 

Het zal aan mij liggen, maar 1cm of zelfs 1.5cm dat is verwaarloosbaar.

ik werk met de dikte van glazen ook per mm, en kan dat serieus goed inschatten. maar een verschil 1.5cm zie je volgens mij toch niet?

zie jij zo veel verschil als je de vering van je C 1cm verzet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar doel je op? Ja, ik loop ook niet wild (meer) van zo'n Rapide. In 't begin had ik het er wel voor, itt de vele "chopped up & lengthened DB9 mooooord braaaaandt" opmerkingen. Maar 'k moet toegeven dat ik m'n interesse in 't model wel wat kwijtgespeeld ben. :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid