Ga naar inhoud

ASTON MARTIN Lovers


dane

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, ir_fuel zei:

Nice

 

 

Zo'n reVamp van Astons moeten we toejuichen, maar ik heb toch mijn bedenkingen bij een paar zaken (kan de diffusor tegen de temperaturen van de uitlaat, hoe betrouwbaar zijn die lampen?) en de afwerking. Benieuwd hoe dat spel rijdt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

@The Swede Ik snap die prijzen in de UK echt niet. 

Dus perfect onderhouden, historiek, alles en voor maar 35k pond?! Waarom is dat zo laag vergeleken met Europa? Ik ga er van uit dat er genoeg geld in Engeland zit dat zoiets kan en wil rijden? 

2006 - met meer dan 50k km kost hier al blijkbaar 55k euro

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?categories=Cabrio&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1700&makeModelVariant1.modelId=5&maxFirstRegistrationDate=2006&maxPowerAsArray=PS&minFirstRegistrationDate=2006&minPowerAsArray=PS&scopeId=C&sfmr=false

https://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/aston-martin/db9-volante/2006-aston-martin-db9-volante/9692114

aston-martin-db9-volante-v12-S4066005-1.

aston-martin-db9-volante-v12-S4066005-4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/5/2019 at 11:52 PM, Timo said:

Zonder twijfel 1 van de mooiste autos ooit. Alleen reed het als een grote container. Kwam heel "zwaar" over, zelfs tegenover een grotere berline. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 6 maanden later...

Voor de liefhebbers van Aston Martin, DTM en 2000cc motoren... Hier is u kans [emoji2]

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=300270078&utm_source=sharedAd&utm_medium=android

I found this offer at mobile.de:

Aston Martin Vantage DTM
Mileage: 10 km
Fuel: Petrol
Power: 441 kW (600 Hp)

Price: €1,188,000

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

De trend van one off versies van productie-modellen zoals Ferrari bijvoorbeeld met de SP38, Bugatti met onder andere La Voiture Noire, Lamborghini met de Veneno (3 exemplaren maar toch ook toepasselijk) trekt mij over het algemeen niet zo aan. Auto's die je buiten in een museum nooit ergens gaat zien.
Maar dit is ZO extreem goed gedaan. Buiten het stuur vind ik het fantastisch uitgevoerd.

Misschien een dividenduitkering in natura voor meneer Stroll? 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 5/10/2019 om 23:50, Timo zei:

 

aston-martin-db7-S3759130-4.jpg

Zijstijlen & dakje in suede ? Lijkt mij zalig. Past bij het caramel interieur. Maar de houtinleg vloekt dan weer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Soul said:

Eenvoudig zwart lederen interieur op een redelijk klassieke wagen, maar dan met carbon ?

 

Ik denk  (ben er redelijk zeker van) dat dat bij die uitvoering hoorde. En dat carbon en die specialekes toen aan het opkomen waren en op zulke modellen gestoken werden. Het is ook niet overdreven of opvallend. 

Even opgezocht en dit zegt wiki, dus het klopt (wel optioneel). Je moest wel iets van onderscheid creëren. 

Quote

Additionally, the GT and GTA chassis had substantially updated suspension from the DB7 Vantage models. Aesthetically, compared to the Vantage it has a mesh front grille, vents in the bonnet (hood), a boot (trunk) spoiler, an aluminium gear lever, optional carbon fibre interior trim and new wheels. 

En dat hout op die andere past toch perfect of liever iets donkerder? Ik vind dat net weer jammer, dat je nu vandaag de dag (tussen een E39 en E60 zie je het hard) minder hout ziet in een interieur en het vaker een chrome lijstje is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Timo zei:

En dat hout op die andere past toch perfect of liever iets donkerder? Ik vind dat net weer jammer, dat je nu vandaag de dag (tussen een E39 en E60 zie je het hard) minder hout ziet in een interieur en het vaker een chrome lijstje is. 

Inderdaad.

aston-martin-db7-S3759130-4.jpg

Dat beige populierenhout past naar mijn gedacht inderdaad prachtig in dat tan/marine duotone interieur.
In dat interieur vloekt het zwarte stuur duizend keer harder, als je 't mij vraagt. Dat had blauw moeten zijn.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid