Ga naar inhoud

ASTON MARTIN Lovers


dane

Aanbevolen berichten

10 hours ago, Tom Bentley said:

Ze kunnen dat wel.

En heb al prijzen zien passeren waarbij dit aan de prijs van een One-77 staat...

Dan zijn we snel uitgepraat denk ik. 

Ik begrijp je niet.

Waarom maken ze zo’n lelijke en saaie DB11 dan? Waarom niet onmiddellijk een mooi product zoals Zagato dat doet? Dat is toch puur design en body, dat kan iemand bij AM toch ook verzinnen. Dat moet niet 700k extra kosten. 

Klinkt alsof ze geen moeite willen doen en dat Zagato het specialeke moet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Timo zei:

Ik begrijp je niet.

Waarom maken ze zo’n lelijke en saaie DB11 dan? Waarom niet onmiddellijk een mooi product zoals Zagato dat doet? Dat is toch puur design en body, dat kan iemand bij AM toch ook verzinnen. Dat moet niet 700k extra kosten. 

Klinkt alsof ze geen moeite willen doen en dat Zagato het specialeke moet zijn.

Als ze van de Zagato de standaard maken kunnen ze die 700k extra marge niet pakken op die paar wagens.

En laat Aston Martin nu net een merk zijn dat niet belachelijk veel geld heeft.

DB9 was bij lancering ook saai en lelijk als je ziet wat er verder is uitgevloeid (DBS). DB11 is minder klassiek dan de DB9 toen was, maar lelijk vind ik hem persoonlijk nu ook weer niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

AM lijkt mij nu wel het laatste merk te zijn om auto's bewust lelijk te maken. Zagato is meer love it or hate it denk ik, wat ze proberen te vermijden bij AM om een breder publiek aan te spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Carlito said:

Als ze van de Zagato de standaard maken kunnen ze die 700k extra marge niet pakken op die paar wagens.

En laat Aston Martin nu net een merk zijn dat niet belachelijk veel geld heeft.

DB9 was bij lancering ook saai en lelijk als je ziet wat er verder is uitgevloeid (DBS). DB11 is minder klassiek dan de DB9 toen was, maar lelijk vind ik hem persoonlijk nu ook weer niet

Dat snap ik maar als ze zoiets uitbrengen, wie koopt dan nog een 488/Huracan/Continental/911 turbo. Dan zou je marktaandeel toch wel serieus moeten stijgen.

Dat blaast alles uit het water qua looks. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Timo zei:

Dat snap ik maar als ze zoiets uitbrengen, wie koopt dan nog een 488/Huracan/Continental/911 turbo. Dan zou je marktaandeel toch wel serieus moeten stijgen.

Dat blaast alles uit het water qua looks. 

Looks zijn persoonlijk, niet iedereen vindt hetzelfde mooi. Vergelijk met oudere Zagato's, zoals de vroegere V8, of de Alfa SZ... Absoluut geen eensgezinde liefde voor die modellen he!

Maar ik ben wel met je eens: die nieuwe Aston Zagato's zijn fenomenaal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Geezer said:

AM lijkt mij nu wel het laatste merk te zijn om auto's bewust lelijk te maken. Zagato is meer love it or hate it denk ik, wat ze proberen te vermijden bij AM om een breder publiek aan te spreken.

Inderdaad.

Laat de gemiddelde mens op straat foto's zien van deze Zagato en een Vanquish (S), denk niet dat de Zagato het gaat halen. 

Het is vooral heel veel geld om iets "speciaals" te hebben. Weet zelfs niet of ik 'm echt mooier vind...

Dat gezegd zijnde, wil ik wel asap meer van die Shooting Brake zien!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ramen, hoe het dak afloopt, de achterkant in zijn geheel, de enkele achterlichten, ... dat doet zoveel. 

Een andere sportwagen waar ik dat gevoel ook bij heb is een Corvette Stingray.

1963-Chevrolet-Corvette-Sting-Ray-Split-

1963-Corvette-Stingray.jpg

1963-corvette-stingray.jpg

1963-Chevrolet-Corvette-Stingray-Coupe-4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 4 weken later...
  • 4 weken later...

Multilike :inlove:

By far een van m'n favoriete Astons, de DB4 GT heeft m'n liefde voor het merk doen groeien!

Works in NP moet je trouwens beslist eens bezoeken als je de kans krijgt @Simoni

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Ooit m'n papa hard opgestookt om zoiets te kopen, wegens geboortejaar 1956. Toen, ongeveer 8 jaar geleden, gingen die dingen quasi niks (relatief gezien, in vergelijking met de huidige prijzen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid