Ga naar inhoud

ASTON MARTIN Lovers


dane

Aanbevolen berichten

Heerlijke ketel.

Check dat interieur:

078b12dcea9e68d605662219fdf377cc.jpg

:lolz:

Hoe verzinnen ze het? :D

:lolz: 

 

En de opvolger:

bb3360a2813c25141a02ef2c1d6bb673.jpg

Precies een keyboard met ne Logitech G27 gaming wheel er op geklemd. :lolz: 

oqcktxi9wyvlzfzaslqz.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Blijft na al die jaren een magistrale kar, de VI2 Vantage. Atmo V12, manuele bak, schitterende looks, ....veel beter word het niet.

Moest ik het geld hebben zou ik wel twijfelen tussen een V12 Vantage en een DBS, qua prijs blijft het ongeveer hetzelfde.

 

 

:inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Dimitri:

Blijft na al die jaren een magistrale kar, de VI2 Vantage. Atmo V12, manuele bak, schitterende looks, ....veel beter word het niet.

Moest ik het geld hebben zou ik wel twijfelen tussen een V12 Vantage en een DBS, qua prijs blijft het ongeveer hetzelfde.

 

 

:inlove:

V12 Vantage in a heartbeat. Sta daar al gigantisch lang zot van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

In Essen heeft jaren een Lagonda in de showroom gestaan van een of andere handelaar. Zo'n ding is gróót. Ik heb als kind jaren gedacht dat het een of andere Amerikaan was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

It is.

De recente herinterpretatie ervan is ook zo'n mastodont. Heerlijke auto. :inlove: 

lagonda-taraf1_29.jpg

Live gezien en ik was er helemaal flabbergasted door.
Het interieur is wel maar zozo. Herkauwde meuk, daar hadden ze meer inspanning kunnen leveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.classicdriver.com/en/article/cars/aston-martin-le-mans-v600-a-jurassic-monster-a-bone-breaking-punch?utm_medium=email&utm_campaign=0862017 V600 EN&utm_content=0862017 V600 EN CID_65177c658e9eeb9b3115159b75d9de9b&utm_source=newsletter

Één van m'n favorieten. Het hoeft zelfs geen V600 te zijn!

Schitterend in elk opzicht, totaal geschift qua power in die tijd (Bentley haalt nu hetzelfde met z'n Continental), hypercar-waardig. Maar die klasse... :inlove:

Vaak onbemind vanwege zijn rare vormgeving, komende van de hoekige V8 uit de jaren 70-80, en vlak voor de glooiende DB7. Maar, wauw, wat wil ik er één :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou daar schrik van krijgen, van zo'n Vantage. Dat ziet er een vrij giftig beestje uit.

@gTa, ik volg je helemaal. Het profiel klopt wel, vind ik. Maar vanbinnen hadden ze zich wat mogen laten gaan. Maar dit ziet er ook niet slecht uit, qua salon:

lagonda_060D744EDA7B950B24B8B9FC0D.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Rolls Royce loopt zo met alle aandacht weg maar dit valt amper op. Dat maakt het zo mooi en uniek. Het ontwerp is ook gewoon knap wat mij betreft. 

Wat zou je dan kopen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het coachbuild moet blijven, liever een  AM Vanquish Zagato / AM Bertone Jet 2+2 / Alfa Romeo TZ3 Stradale / Touring Berlinetta Lusso / Alfa Romeo Disco Volante / een SP ferrari (maar die zullen wel pakje duurder zijn?) / ..

Ze hadden wel beter de achterlichten van de coupe gebruikt, deze zien er wat "kitcar-achtig" uit imo

dsc_2248_dbs_coupe_zagato.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, Stabilo Boss said:

Ze hadden wel beter de achterlichten van de coupe gebruikt, deze zien er wat "kitcar-achtig" uit imo

Op de site van Zagato staat 'm wel met die achterlichten:

astonmartin_virage_cent_shooting_04.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid