Ga naar inhoud

Volvo lovers


walter

Aanbevolen berichten

:)

en inderdaad, de parking was zo leeg als een lege parking van de brico-planet op een zondagse middag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de meet of de C30?

Nog twee die ik heb van de c30, aan de laatste gade wel niks hebben ;):

7003623444_80e820c961_b.jpg

7149713665_0638e2968c_b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thumb resize.

Heb ook een R-Design grill! :inlove:

Zowat het enige onderdeel dat me nog niet in de steek heeft gelaten. Dit weekend het gevoel gekregen dat m'n airco ook wel eens naar de zak zou kunnen zijn... :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar allee jong :lolz:

Ik vind het ook niet kunnen, en schandalig. Maar voor die laatste maand ga ik er mijn tijd niet meer insteken in deze afgetrapte kutbak.

Maar de dag dat ik een V60 zou kunnen scoren... :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de meet of de C30?

Nog twee die ik heb van de c30, aan de laatste gade wel niks hebben ;):

Thumb resize.

Thumb resize.

Welke velgen steken onder die zwarte?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke velgen steken onder die zwarte?

Die kerel reed er wel voorzichtig mee. Nu ja, de kwaliteit van de achterwegen in het pajottenland. :roll:

Met stalen velgskes is dat al iets minder kritisch. :D

7149713783_a6ac4dc048_b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil die velgen dus ook hé... Al lang... Mss toch maar eens werk van maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen, wissel ze voor die velgen die je nog liggen hebt maar daarvoor kom je nog 6 setjes te kort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt; heeft heel de tijd achter me gereden toen we naar de zweedse lentemeet reden. Die kar imponeert door zijn statigheid. In de spiegel zelfs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Denk toch moest ik dat zien, het toch niet zou kunnen laten om er even tussen in te voegen :P

Eigenlijk begrijp ik niet waarom ze zo iets ontwerpen. De trein kan je al jaren nemen... En wat bij een ongeluk? Wie is er dan in fout? De bestuurder was niet aan het rijden...

Nuja, zou wel de file's kunnen oplossen, want als je ziet hoe die kalvers iedere dag zich naar het werk vervoeren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achteruitgang! Op den duur laat je je rijden door je eigen auto en is de lol er ook af voor mij. En wat gebeurt er als er plots een brokstuk over de weg vliegt, of een beest over de baan loopt? *Error* boem²²²²²

aangepast door stradge
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, maar als je zoals in dat filmpje (een van de voordelen die ze opsommen) een boekje aan het lezen bent kun je niet veel doen vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid