Ga naar inhoud

Volvo lovers


walter

Aanbevolen berichten

Dit zullen we maar OEM+ noemen zeker?

550508_115453341925618_422706375_n.jpg

De meest On-Volvo velgen ooit.

Ik denk dat de huidige S en V60 veel knapper zouden staan met een "oubollige" Pegasus-velg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Was me nog niet bekend. Vreemd want ik had al redelijk wat opgezocht om mp3's in m'n auto te krijgen destijds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was me nog niet bekend. Vreemd want ik had al redelijk wat opgezocht om mp3's in m'n auto te krijgen destijds.

Heb het ook nog niet eerder gezien, mogelijk iets nieuws. Spreken in de ad van de 8-pins CD-wisselaar aansluiting, dat is toch die kabel die klaar zit in de koffer veronderstel ik? Of verwar ik met de subwooferkabel die daar zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nu vraagt m'n vrouw of ze een cd-wisselaar in haar koffer zou kunnen aansluiten.

M'n eerste reactie: cd's zijn passé, mp3's, lekker ontastbaar, zijn de toekomst. Maar daar heeft ze het lastig mee: 't moet allemaal tastbaar zijn en playlists vindt ze omslachtig :facepalm:

M'n tweede reactie: er bestaat blijkbaar iets van 80 euro waar je een usb-stick kan op aansluiten :)

Ik denk wel dat de stekker aan de achterzijde van de head unit moet aangesloten worden. Op zich niks ergs, handleidingen genoeg op internet. Wel oppassen met facelift modellen blijkbaar (HU 650 en 850). Op de HU603 zou 't geen probleem mogen geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp u madam, In de auto draai ik ook nogal graag een "oldskool" cdke...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp u madam, In de auto draai ik ook nogal graag een "oldskool" cdke...

tsja als je ventje 'Bompa' als nickname heeft op Fora, moet je je daar aan aanpassen hé aan die 'vintage'rage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik ergens instellen dat mijn telefoon steeds connecteert met de bluetooth van de auto, zonder dat ik daar iedere keer toestemming voor moet geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik ergens instellen dat mijn telefoon steeds connecteert met de bluetooth van de auto, zonder dat ik daar iedere keer toestemming voor moet geven?

Ik wil dat juist andersom. Als het mij uitkomt moet hij connecten. De enige manier waarop ik dat voor elkaar krijg is de bluetooth van de telefoon enkel inschakelen als ik wil connecten, maar dat lukt niet meer als iemand me eenmaal probeert te bellen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.

RTFM van de phone

RTFM van de car

:D

Werkt niet, kan zijn dat het aan mijn telefoon ligt. Bluetooth staat altijd aan, kan nergens aanduiden dat de telefoon automatisch connectie maakt. En ben al eens aan het zoeken geweest in de menu's van de auto en daar vind ik ook niets om het aan te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook blij dat wij totaal NIETS meer gemeen hebben.

Niet waar hoor Davidjeuh :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als die bak betrouwbaarder bleek, en het lag in mn mogelijkheden, had ik wss nooit meer met een ander merk gereden!

Volvo :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt niet, kan zijn dat het aan mijn telefoon ligt. Bluetooth staat altijd aan, kan nergens aanduiden dat de telefoon automatisch connectie maakt. En ben al eens aan het zoeken geweest in de menu's van de auto en daar vind ik ook niets om het aan te passen.

Wel, m'n collega z'n nieuwe V60 heeft ook problemen om z'n nieuwe HTC te connecteren. Vrijdag ga ik het eens bekijken.

Dag topic.

Blij dak van die brol af ben.

Ach jong, binnen 5 minuten zit je het merk hier op te hemelen!

Maar als die bak betrouwbaarder bleek, en het lag in mn mogelijkheden, had ik wss nooit meer met een ander merk gereden!

Volvo :inlove:

Voila, zie je wel!

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Porsche?

hun turbovelg bv.

dat zijn dezelfde velgen dus links draaien ze mee en recht tegen. zonde in mijn ogen. ze ontwerpen de meeste velgen om wind naar de remmen te geleiden, maar als ze dan links en rechts dezelfde steken gaan de velgen aan de ééne kant volgens mij de wind meer wegleiden dan naar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tweede reden die je aanhaalt is zelfs niet eens belangrijk vind ik want dat effect is te verwaarlozen maar zuiver optisch vind ik het zonde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik haal het gewoon aan omdat ze (de ontwerpers van de velgen) steeds over bezig zijn. maar als puntje bij paaltje komt, draaien ze die gewoon om langs één kant. dus het nut ervan is compleet weg. maar het is idd het optische dat opvalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid