Ga naar inhoud

BMW E61 530D of 535D, betrouwbaarheid + waar op letten bij aankoop?


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Andere optie zijn auto's genre:

BMW X3

VW Tiguan

Skoda Yeti

De eerste 2 mogen 2.5 trekken

de Skoda Superb mag ook 2ton

(allemaal met de juiste motor natuurlijk)

Mij lijkt zo een 2.4 5 cilinder daar toch beter geschikt voor dan een opgefokte 2.0 met 170 pk (vermoed ik).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Facelift 211 is denk ik een betrouwbare keuze. Geen SBC meer en zo'n 2000+ verbeteringen tov de pfl. iRicky zijn ouders hebben ook een fl 280 CDI gehad met 0 problemen (en ook 2 pfl geloof ik, en volgens mij eveneens betrouwbaar?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

U-hu. Specifiek vermogen zegt veel.

Zoiets? http://suchen.mobile.../170690515.html

Dat is Oostenrijk. Moet je daar geen importtaksen op betalen?

Trouwens, dat is een "summum" versie, het topmodel dus qua uitrustingsniveau. Eentje 1 of 2 niveaus eronder gaat wel voor minder. Het enige wat mij interesseert is cruise control, airco en als het kan al een trekhaak erop. Al de rest boeit me niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Facelift 211 is denk ik een betrouwbare keuze. Geen SBC meer en zo'n 2000+ verbeteringen tov de pfl. iRicky zijn ouders hebben ook een fl 280 CDI gehad met 0 problemen (en ook 2 pfl geloof ik, en volgens mij eveneens betrouwbaar?).

Vanaf welk jaar is er de facelift?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is je definitie van "recent"?

Ik heb geen goesting in een kraam van 1990 waar ge dan alle 5 botten mee naar de garage moet om issues mee op te lossen die ouderdom-gerelateerd zijn. Waarschijnlijk altijd kleine prullen, maar t is weer geloop en gedoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is je definitie van "recent"?

Ik heb geen goesting in een kraam van 1990 waar ge dan alle 5 botten mee naar de garage moet om issues mee op te lossen die ouderdom-gerelateerd zijn. Waarschijnlijk altijd kleine prullen, maar t is weer geloop en gedoe.

Recent is voor mij alles nieuwer dan bwjr2000 sowieso. En je hebt gelijk, die kisten zijn meestal lopende (mini) rekeningen. Al blijven de meeste van die simpele auto's wel bollen mét hun kleine problemen.

'k denk niet dat je compleet geen last gaat mee hebben met een recente kist. En als er zich iets voordoet, kan je niet verder wegens foutcode zever/noodloop en zijn de kosten meestal een pak zwaarder door alle hightech die aanwezig is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k denk niet dat je compleet geen last gaat mee hebben met een recente kist. En als er zich iets voordoet, kan je niet verder wegens foutcode zever/noodloop en zijn de kosten meestal een pak zwaarder door alle hightech die aanwezig is...

Het ergste zijn electronicaproblemen he. De rest valt vast te stellen en op te lossen meestal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

FYI de tomaat moet er niet achter, die is vorige week verkocht, maar dat is dan weer een heel ander verhaal ;)

Oei ..... ga je dan met Naish op vakantie en zoek je gewoon iets voor de 'family size sleurhut' achter te hangen :D

(ben natuurlijk benieuwd naar het 'ander verhaal'. Kan me wel iets voorstellen wat er in de plaats zou komen ............... en op een trailer past)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is trouwens niet gemakkelijk te vinden, hoeveel een auto mag slepen, als het niet over het laatste model gaat (dat dus nog op de site van de fabrikant staat).

Zo een Volvo V70 gen2 (die Tomski postte), daarvan vind ik nergens info over die gewichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Triestig uitgerust (bv de velgen) om zo een kleur te nemen denk ik dan :)

FYI de tomaat moet er niet achter, die is vorige week verkocht, maar dat is dan weer een heel ander verhaal ;)

BMWMB?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Triestig uitgerust (bv de velgen) om zo een kleur te nemen denk ik dan :)

FYI de tomaat moet er niet achter, die is vorige week verkocht, maar dat is dan weer een heel ander verhaal ;)

had ik niet zien aankomen, wat komt er in de plaats of is er in de plaats gekomen?

Dit is niet het humor topic :D

Toere dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid