Ga naar inhoud

BMW E61 530D of 535D, betrouwbaarheid + waar op letten bij aankoop?


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Awel...

En een verkoopsannonce zonder foto's ... ik kan er niet bij. Charles! Veel, duidelijke en aantrekkelijke foto's is 3/4e van het verkoopsargument van een online ad!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ik, een advertentie met foto's doet inderdaad 3/4 van het werk. Maar de auto is nog maar binnen van gisterenavond(overname), en is bijgevolg nog niet klaargezet voor de foto's. En foto's van een vuile auto zijn het natuurlijk ook niet...

Heb net met die X3 gereden, kzou hem precies liever aan de bruintjes verkopen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boezemt iig veel vertrouwen in :D

Handelaarsprijs zonder garantie

Prix Marchand Sans garantie

Das om drieduizend vragen aan de telefoon te vermijden: Chef, chef c'est qui ton prix marchand, sans controle, sans garantie, rien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopla, weer een bmw met iets boven de 100K km die gaar is.

tja :D

Gaar zou ik hem nog niet noemen, ofwel verwachte ik teveel van die 163 pony's met die automaat...

Chef, c quoi ton prix avec garantie?

Kgoant e ki vroagn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastische posts van gTa! :up: Betekent ook dat ik mijn E61 530d volgend jaar maar op export stuur ('t is een BTW-wagen, dus moet wel lukken). Wil er geen naïef forumlid mee in verleiding brengen :lol:

gTa heeft volkomen gelijk. de E61 heeft duidelijk z'n zwakke plekken maar in mijn geval heeft de garantie steeds goed gewerkt en ik wist dat, met mijn intensieve rijstijl, ik er geen 200K km ongeschonden zou kunnen uithalen. Het is vooral die kabelboomproblemen die ik zeer irritant vond omdat die fouten ook elke keer gemeld worden met dat akelige "boing" geluid. M'n vorige daily was een 525d E39 en die heb ik weggedaan op 143K km. Had ik dit bij deze ook gedaan, dan zou het (op die waterinsijpeling na) een volledig positief rapport zijn geweest. Want dit ding rijdt toch bijzonder goed/sportief (Dynamic Drive vind ik zeker het risico waard).

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Dynamic Drive vind ik zeker het risico waard)

Mijn tijdelijke vervangauto heeft dat, en ik ben daar maar matig positief over. Ik vind het een beetje onnatuurlijk aanvoelen. Een auto mag van mij gerust wat rollen (Frank, houd je bek) zolang dat niet teveel is. Ik zou alvast voor dezelfde prijs liever ene zonder dan ene met hebben, hoe vreemd 't ook moge klinken. Heb al een paar factuurtjes voor herstelling van dergelijke instelbare ophangingen van dichtbij gezien ... slik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al bij Jeep gekeken? Zelf geen ervaring meer maar als je veel ruimte wil + hoog sleepvermogen kom je bijna onvermijdelijk bij een jeep uit.

Die ketels zijn schappelijk geprijsd alleszins. Zat daar geen Mercedes blok in?

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=222747289&cd=634865249180000000

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=186882543&cd=634897134740000000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid