ir_fuel 58.277 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 1 hour ago, Bompa said: Dat laten hardwiren bij een dealer lijkt voor mij een beetje op betalen voor een man die je vrouw komt neuken. Je kan dat zelf zeker even goed, je hebt er nog eens plezier aan, en is goedkoper. Tot je een moderne auto koopt, er elektrische problemen zijn en men ontdekt dat jij ergens aan het elektrisch circuit hebt zitten prutsen. Jij liever dan ik. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 En de v60 is geen moderne auto? As in: can bus en alles gekoppeld aan mekaar, zelfs in de v70 moest je een 2005 middenspiegel met verduistering niet zelf gaan vervangen met een 2004 of 2005 exemplaar. Je moet wel nog een beetje nadenken bij wat je doet, en wat opzoekwerk doen, dat is nogal wiedes. En bompa is meester in reversibele aanpassingen Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 Zoals mijn moeder indertijd: ik had een nieuwe radio geinstalleerd in een Lancer en een paar dagen later sloot het tankklepje niet meer. Dat kwam door al mijn prutsen 1 Quote
ir_fuel 58.277 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 9 minutes ago, Bompa said: En de v60 is geen moderne auto? As in: can bus en alles gekoppeld aan mekaar, zelfs in de v70 moest je een 2005 middenspiegel met verduistering niet zelf gaan vervangen met een 2004 of 2005 exemplaar. Je moet wel nog een beetje nadenken bij wat je doet, en wat opzoekwerk doen, dat is nogal wiedes. En bompa is meester in reversibele aanpassingen Daar gaat het niet over. Je kan dat perfect doen, je zit binnen 2 maand met elektrische problemen en de garage zegt "ah maar meneer, ge hebt hier aan de bedrading geprutst voor uwe dashcam, dus dat valt niet onder garantie he". Quote
SB-01 4.344 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 2 uur geleden zei wooter: GoPro doet geen loop recording. Of nu wel? Die cheap-ass action cam die ik pas gekocht heb heeft die functie zelfs. Een GoPro dan ook wel vermoedelijk? Op zich nog zo geen slecht idee om hem te gebruiken als dashcam, want anders ligt dat inderdaad 90% van de tijd werkloos in de schuif. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 26 minuten geleden zei ir_fuel: Daar gaat het niet over. Je kan dat perfect doen, je zit binnen 2 maand met elektrische problemen en de garage zegt "ah maar meneer, ge hebt hier aan de bedrading geprutst voor uwe dashcam, dus dat valt niet onder garantie he". Dat zeg ik net. Ik heb niet aan de bedrading geprutst. Een lampje uithalen en er een ladertje tussen steken dat voorzien is voor in een auto. Ik haal dat er op 3 minuten uit en niemand ziet wat er ooit gebeurd is. Bovendien... ik ben al 10 Volvo's lang klant en het verleden wees al een paar keer uit dat ze al eens een oogje dichtknijpen voor de regels van de importeur. Het kan, maar ik acht de kans biezonder klein in mijn geval. Quote
Jupke 11.083 Geplaatst: 18 januari 2017 Geplaatst: 18 januari 2017 11 hours ago, wooter said: GoPro doet geen loop recording. Of nu wel? Mijn 4 session kan dat wel geloof ik. Quote
Cyrano.ak 2.633 Geplaatst: 18 januari 2017 Geplaatst: 18 januari 2017 Sinds de Hero3 kan dat al. Quote
bertds 207 Geplaatst: 18 januari 2017 Geplaatst: 18 januari 2017 Ik gebruik ook nog steeds mijn GSM als dashcam, met de DailyRoads Voyager app. Nadeel is de beperkte kijkhoek en het feit dat ik die steeds moet 'installeren', zijnde kabel insteken en in de houder steken. De app start vanzelf als ie de VW Bluetooth detecteert. Voordeel is wel dat het niks kost en ik in 4K opneem BTW, de MINI 0805 staat in promotie op GearBest. €65 met shipping bij vanuit UK, en betreft een 'echte'. http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_113549.html?wid=3 Quote
ir_fuel 58.277 Geplaatst: 19 januari 2017 Geplaatst: 19 januari 2017 Eens een nieuwe Mini 0806 geprobeerd. Aangezien dat plug and play is leek me dat de simpelste oplossing. Vandaag toegekomen, geconfigureerd en geinstalleerd. Werkt deftig ... voor een tijdje En dan krijg je dit soort video's. 20MB per stuk .... WTF Ja dat is de effectieve snelheid van de video. File recht van de camera Wat nen brol man. Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 19 januari 2017 Geplaatst: 19 januari 2017 Dat moet dan toch een instelling zijn? Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 19 januari 2017 Geplaatst: 19 januari 2017 11 uur geleden zei ir_fuel: Eens een nieuwe Mini 0806 geprobeerd. Aangezien dat plug and play is leek me dat de simpelste oplossing. Vandaag toegekomen, geconfigureerd en geinstalleerd. Werkt deftig ... voor een tijdje En dan krijg je dit soort video's. 20MB per stuk .... WTF Ja dat is de effectieve snelheid van de video. File recht van de camera Wat nen brol man. Ma zo vlammen jong! ZOT!!!!! 1 Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 19 januari 2017 Geplaatst: 19 januari 2017 Op 17-1-2017 om 11:24 zei Soundstorm: Er zal daar iets inzitten dat er voor zorgt dat als de batterij niet optimaal meer is, ze niet meer opgeladen kan worden. En aangezien het een chinees ding is, zal dat laadcircuit niet apart zijn, en valt dus het hele toestel uit. Batterij vervangen kan inderdaad wel helpen. Volgens mij zou je dat wel kunnen ombouwen naar een supercap, maar dat zal niet gewoon 2 draadjes solderen zijn. laadcontrole zal in de batterij zelf zitten. Vrees ik. Op 17-1-2017 om 18:39 zei ir_fuel: En je hoopt dan dat die knock-off GoPro het wel een jaar uithoudt in de hitte achter je voorruit? Dat ding dat ik van jou heb overgekocht, blijft werken, ondanks dat het in het waterdichtje doosje tegen de ruit ligt gegooid (van mijn huis) 16 uur geleden zei ir_fuel: Eens een nieuwe Mini 0806 geprobeerd. Aangezien dat plug and play is leek me dat de simpelste oplossing. Vandaag toegekomen, geconfigureerd en geinstalleerd. Werkt deftig ... voor een tijdje En dan krijg je dit soort video's. 20MB per stuk .... WTF Ja dat is de effectieve snelheid van de video. File recht van de camera Wat nen brol man. en trager rijden, werkt dat niet? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 19 januari 2017 Geplaatst: 19 januari 2017 Lol, wat steek jij allemaal uit fuel Quote
ir_fuel 58.277 Geplaatst: 21 januari 2017 Geplaatst: 21 januari 2017 Tijd voor een BMW Dashcam. Dat is tenminste geen Chinese brol! 5 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 21 januari 2017 Geplaatst: 21 januari 2017 Kan niet anders voor die prijs maar dan ben je inderdaad met alles in orde. Voor mij echter veel te groot, ik wil zoiets niet in m'n zicht... Quote
ir_fuel 58.277 Geplaatst: 21 januari 2017 Geplaatst: 21 januari 2017 Just now, dragonfly said: Kan niet anders voor die prijs maar dan ben je inderdaad met alles in orde. Voor mij echter veel te groot, ik wil zoiets niet in m'n zicht... Probleem is eigenlijk vooral dat dat technologie van 2014 is en eigenlijk vandaag de dag voorbijgestreefd qua kwaliteit. Technical information - FHD (1,920 x 1080) progressive scan @ 30 fps - Sensor 2.4M pixel 1/2, 9 " - Pixel size 2.8 x 2.8 to 1.911 mV (LUX-Sec) - V Aperture 1.7; Field of view 120 °; 6-compartment glass lens - Lens mount of zinc - CPU Cortex-A8 @ 800 MHz Vergelijk dat eens met een mini 0806 Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 21 januari 2017 Geplaatst: 21 januari 2017 Zelfs Apple is toch Chinese brol. Quote
Gast wooter Geplaatst: 21 januari 2017 Geplaatst: 21 januari 2017 Wat ga je doen? 4K filmen? 8K om mee te zijn met de toekomst? En ja, BMW zijn camera komt van china, maar je moet met 2 dingen rekening houden: Niet alle lookalikes van "Europese" producten zijn identiek. Er wordt heel wat OEM materiaal nagemaakt met goedkopere componenten en dito kwaliteit Met "Europese" producten komt ook Europese garantie. Ding gaat kapot? @BlackFox en zijn collega's die het mogen oplossen. De Mini's die ik heb gehad bleven regelmatig hangen bij boot, en bleven dan ook in hun startup geluid hangen. Iets terug kijken was super omslachtig. De BMW camera is daarentegen groter, maar ik kan in de auto de opnames bekijken, heb voor en achter opnames, en opnames van bewegingen tijdens het parkeren. Quote
ir_fuel 58.277 Geplaatst: 21 januari 2017 Geplaatst: 21 januari 2017 2 hours ago, wooter said: Wat ga je doen? 4K filmen? 8K om mee te zijn met de toekomst? En ja, BMW zijn camera komt van china, maar je moet met 2 dingen rekening houden: Niet alle lookalikes van "Europese" producten zijn identiek. Er wordt heel wat OEM materiaal nagemaakt met goedkopere componenten en dito kwaliteit Die dashcam bestond voor de BMW dashcam. Ze hebben dus maw een model gezocht in Korea en daar BMW logo's op laten plakken. 2 Quote
Soundstorm 2.632 Geplaatst: 23 januari 2017 Geplaatst: 23 januari 2017 On 1/19/2017 at 1:20 AM, ir_fuel said: Eens een nieuwe Mini 0806 geprobeerd. Aangezien dat plug and play is leek me dat de simpelste oplossing. Vandaag toegekomen, geconfigureerd en geinstalleerd. Werkt deftig ... voor een tijdje Waarom terug een 0806 genomen? De 0903 en 0807 zijn met condensator ipv batterij. Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 23 januari 2017 Geplaatst: 23 januari 2017 On 1/21/2017 at 7:00 PM, ir_fuel said: Die dashcam bestond voor de BMW dashcam. Ze hebben dus maw een model gezocht in Korea en daar BMW logo's op laten plakken. Of -minder waarschijnlijk- is die Chinese versie de kopie. (wat initieel gebruikelijk was) Quote
ir_fuel 58.277 Geplaatst: 23 januari 2017 Geplaatst: 23 januari 2017 1 hour ago, ICM said: Of -minder waarschijnlijk- is die Chinese versie de kopie. (wat initieel gebruikelijk was) Nope Quote
ir_fuel 58.277 Geplaatst: 23 januari 2017 Geplaatst: 23 januari 2017 Ik heb da spel eens gereset en alle opties af gegaan. Blijkbaar zit daar nu eoa parkeer mode in die "intelligent" merkt of ge rijdt of niet. In parkeermode gaat die timelapsen, bij het rijden niet. Dat was dus het probleem. Da spel dacht constant da k stilstond en switchte dus tussen die 2 modes. Ik heb dat afgezet en nu het hele weekend zonder problemen kunnen filmen. 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.