Jump to content
quadrifoglio

Lotus Lovers

Recommended Posts

quadrifoglio    3,028
quadrifoglio

Post hier de knapste dingen uit Hethel.

P1410085_border.jpg

P1410025.jpg

exige1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
quadrifoglio    3,028
quadrifoglio

Lotus Cortina, do want!

533-Cortina2.jpg

800px-LotusExigeGT3.jpg

5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
quadrifoglio    3,028
quadrifoglio
Was ooit een Speedster :ninja:

Jup, z'n topic staat op driving-fun. Indrukwekkend is een understatement.:grin:

Richting 400pk als ik mij niet vergis

Is ook lange tijd z'n daily geweest, geen idee of dat nog altijd zo is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Denthrax    18
Denthrax
Jup, z'n topic staat op driving-fun. Indrukwekkend is een understatement.:grin:

Richting 400pk als ik mij niet vergis

Is ook lange tijd z'n daily geweest, geen idee of dat nog altijd zo is.

Ondertussen is hij bezig aan een nieuw motorproject om richting 500pk te gaan :shock: In Nederland kan dat allemaal voor de keuring. Anders stond die van mij ook nog op platen :down:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • Waky
      By Waky
      Hey,
      nadat ik vorig jaar al een paar heb kunnen proeven van de lotus cup (4x P2, 1x P1), was het de bedoeling dat ik dit jaar het volledige seizoen zou rijden om aanspraak te maken op het kampioenschap. Echter door het verbod op reizen en evenementen, werd de kalender al snel overhoop gehaald.  Voorlopig ziet de kalender er als volgt uit:
      Nürburgring 11-13 September
      Dijon 2-4 Oktober
      Paul-Ricard 23-25 Oktober
      Donnington 7 November
      Dus dit weekend Nürburgring, samen met DTM. Ik ga zoals vorig jaar terug rijden op de Evora GT4 van Komo-Tec. Dat is de snelste van 3 klasses waarin ook de exige V6 cup's vallen. De BOP (balance of performance) moet ervoor zorgen dat beide auto's competitief blijven, gewicht en vermogen wordt hierbij aangepast. De evora heeft meer vermogen maar is zwaarder, heeft dus baat bij snellere circuits als Spa. De Nürburgring heeft een combinatie van snelle en trage secties dus het zou wel eens interessant kunnen worden. Supporters zijn zeer welkom, zij het dit jaar eerder online. Ik dacht dat er geen publiek toegelaten zou zijn, maar ik zie nu op de site van DTM dat er toch ticketten te verkrijgen zijn. Sowieso als er iemand komt, kom eentje drinken in de Komo-Tec tent. 
      Normaliter probeer ik een live stream te voorzien vanuit de wagen, deze zal hier gestreamed worden: https://www.facebook.com/P.VERLINDE/LIVE   
      Je kan de pagina liken om up-to-date te blijven. 
      De timings voor het weekend zijn de volgende:
      SAT 12/09/2020 - LCE QUALIFYING 9:15-9:40
      SAT 12/09/2020 - LCE RACE 1 - 16:55-17:20
      SUN 13/09/2020 - LCE RACE 2 - 9:55-10:20
      Informatie over het volledige weekend: https://dtm.com/en/events/nuerburgring-grand-prix
      Lotus cup info: https://www.lotuscupeurope.com/
      Wat sfeer beelden van vorig jaar, op de witte auto rijd ik

       

       
       
    • Monterey Jack
      By Monterey Jack
      Let’s jump right to the chase. Lotus says the Evija will boast no less than 1,973 horsepower (1,471 kilowatts), sent to the pavement through four electric motors capable of generating 493hp (368 kW) each. The power comes from a mid-mount 2,000-kilowatt lithium-ion battery pack, and with all four wheels on accelerative duty, Lotus says the Evija will sprint to 100 km/h (62 mph) in under 3 seconds. While certainly fast, that figure doesn’t sound terribly impressive when you consider many gasoline-powered hypercars can run faster with much less power, not to mention Tesla Model S P100d. 
      However, when you look beyond that benchmark, the Evija’s power becomes rather startling. Lotus says the two-seater needs just another 3 seconds to hit 200 km/h (124 mph), and if you keep the skinny pedal on the floor, it will hit 300 km/h (186 mph) in less than 9 seconds. Top speed is estimated to be somewhere north of 200 mph, so yeah, this car should be seriously quick.


      Meer: https://www.motor1.com/news/360174/lotus-evija-ev-hypercar-debuts/
    • Jokke_vlo
      By Jokke_vlo
      Morgen @ FOS onthulling van een nieuwe Lotus.
      De geruchten spreken van een 311 maar niemand is zeker hierover.
      Feit is dat het om de snelste Lotus ooit gebouwd gaat gaan. Ben toch eens benieuwd, geen enkel merk dat er in lukt alles zo geheim te houden, straf toch altijd.

    • PJH
      By PJH
      Hallo,
      Ik zou graag een Lotus Exige S240 uit 12/2007 verzekeren. Ik ben te rade gegaan bij verschillende verzekeraars (AXA/Marsh/CoronaDirect/Erard) en er is niemand die mij een prijs wil geven voor een omnium. Gezien het voor mij om een redelijk kapitaal gaat, zou ik dit toch het liefste doen.
      Zijn er hier mensen die een omnium hebben op een wagen van 10j oud? Kan dat? Tips?
      Alvast bedankt,
      PJH
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms & Conditions