Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Jammer genoeg niet. @Stancke

Ben op vakantie in het buitenland.



Dat is jammer :D Alhoewel, knappe ketel maar geen wow-gevoel. Interieur exacte kopie van de 7.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem hier, geen wow gevoel. Moest zelfs goed kijken of het niet gewoon een F10 was...
Interieur is toch wel een pak minder dan dat van de 7 ook imo, maar was pre productie dus kan hier en daar nog een steekje laten vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Stancke:

En dat knopje van stuurverwarming emoji38.png

Echt eh, viel me meteen op, wat een onnozele plaatsing is dat...

"voor ergonomische redenen"

Bij de facelift gaan ze het wegens visuele redenen het weer ergens anders plaatsen wellicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou spijtig zijn als hij niet 'wow' is, alle vorige waren dat wel imo.



Denk dat dat voor ons anders ligt. Wij zien iedere dag bv een nieuwe 7-reeks, dan is de 5 geen verrassing meer.

Voor klanten zal dat wel anders liggen.

Het is een dikke ketel hè, absoluut. M-Sportpakket ziet er super uit, voor mij toch een pak scherper dan een huidig M-pakket.

Standaard L-R uitlaat, LED-koplampen, PDC voor- en achteraan, hifi standaard... Klinkt en ziet er allemaal goed uit ook.

Hybride komt snel na lancering van de berline. Touring wordt terug een topper.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-9-2016 om 06:48 zei Stancke:

 


Denk dat dat voor ons anders ligt. Wij zien iedere dag bv een nieuwe 7-reeks, dan is de 5 geen verrassing meer.

Voor klanten zal dat wel anders liggen.

Het is een dikke ketel hè, absoluut. M-Sportpakket ziet er super uit, voor mij toch een pak scherper dan een huidig M-pakket.

Standaard L-R uitlaat, LED-koplampen, PDC voor- en achteraan, hifi standaard... Klinkt en ziet er allemaal goed uit ook.

Hybride komt snel na lancering van de berline. Touring wordt terug een topper.

 

L-R uitlaat dus ook voor 520d, 518d en consoorten :( ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er met dat knopje van de stuurverwarming? Precies wel benieuwd naar [emoji3] 

Zit op het stuur, bovenaan de verticale spaak en net onder de airbag "voor ergonomische redenen".


L-R uitlaat dus ook voor 520d, 518d en consoorten [emoji20] ?



Van 518D is nog geen sprake voorlopig, 520D en 520D EDE. Standaard cilindervormige uitlaten L-R, vanaf de 30i/d trapezium uitlaten en de M-Sportpakket rechthoekige uitlaten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Slechte evolutie in mijn ogen, nuja het zijn wel andere merken die zijn begonnen met die gigadikke uitlaten en onnodige luchtinlaten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel makkelijk om blindelings aan en uit te kunnen zetten. Op het Noordslijfje kan je zo in de bochtige/hete stukken snel even je stuurverwarming uitschakelen, en ne keer ge door den bocht zijn *tik* weer op en mmmm lekker warme handjes. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben die optie op onze Range, en naar mijn goesting wordt dat veel te heet. Het stuur hé, niet het knoppeke. [emoji12]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid