Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

48 minuten geleden zei CharlesV:

Waarom zou je in godsnaam stuurverwarming nodig hebben in een auto :wacko: ?

Jouw auto staat nooit buiten als het vriest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Martini Racing said:

Jouw auto staat nooit buiten als het vriest?

Het is hier AM hé.

Maar ja, het gebeurt, en dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei CharlesV:

Het is hier AM hé.

Maar ja, het gebeurt, en dan?

Ik vind dat focking kou als je 's ochtends vertrekt en met warme kleren instapt en dat is het enige stuk waar je naakte vlees direct contact maakt met het koude interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Martini Racing said:

Ik vind dat focking kou als je 's ochtends vertrekt en met warme kleren instapt en dat is het enige stuk waar je naakte vlees direct contact maakt met het koude interieur.

Ach na 2 minuutjes is het gedaan :)

Voor die paar keer dat het "nodig" zou zijn...
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog een eindje mijn broer zijn lederen handschoenen om te autorijden geleend
dat was echt fijn in de winter. bijkomende voordeel is dat je handen warm blijven eens je uit de auto stapt, en het voor de 50 of 100 meter te voet niet de moeite zou zijn om anders gewone handschoenen aan te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nog nooit gehad of getest. Mijn karren slapen ook altijd binnen. Maar als ik zie hoe vaak ik geniet van zetelverwarming: 'k zou 't ook wel eens willen proberen, toch zeker moest ik een kar hebben die buiten slaapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei CharlesV:

Waarom zou je in godsnaam stuurverwarming nodig hebben in een auto :wacko: ?

Ik heb @Maxime S altijd gezegd dat ik dat bij m'n aankoop volgend op de E91 zeker moest hebben, als ik m'n wagen aan m'n praktijk zet tijdens de consultaties en het vriest/is koud, om dan korte ritten te doen en een onderzoek te moeten doen, krijg ik toch vaak de opmerking "oei je handen hebben koud".

Nuja, uiteindelijk heb ik toch gekozen voor eentje zonder, maar nog geen minuut beklaagd :) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Steekt uw pollen 5 seconden in 2 van die 4 kanonbuizen vanachter als ge aan komt, ze gaan niet meer klagen over kouw pollen dan.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit gereden met stuurverwarming maar ik zou dat eigenlijk nog graag hebben. Als ik na een lange winterse rit thuiskom heb ik vaak ijzig koude pollen. Nu zit ik vaak wel 2uur enkele reis in een wagen.
Voor de duidelijkheid: het gaat dus niet om een koude wagen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 13/09/2016 at 11:30 PM, BMWMB said:

Wij hebben die optie op onze Range, en naar mijn goesting wordt dat veel te heet. Het stuur hé, niet het knoppeke. emoji12.png

Ook mijn ervaring bij de BMW. Gewoon 1 minuut aanzetten om de koude weg te krijgen en dan gaat dat uit. Beetje jammer dat je de temperatuur niet kan instellen zoals bij de zetels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alpina levert de D5/B5 berline al niet meer. Wachttijd zo lang dat die pas na einde productie F10 zou gemaakt worden?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎17‎-‎9‎-‎2016 om 12:31 zei gTa:

Alpina levert de D5/B5 berline al niet meer. Wachttijd zo lang dat die pas na einde productie F10 zou gemaakt worden?

Denk het niet.

De D/B5 hadden de laatste jaren niet zo'n lange levertermijn meer.

Nooit begrepen waarom ik niet meer D5's verkocht heb. Is nochtans een zalige kar, maar nooit echt populair geweest.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid