Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden, #166 zei:

Ik heb zondag de drie races bekeken op Tipik (RTBF2). Twijfel er wel aan of ze het volledige seizoen Moto3, Moto2 en MotoGP uitzenden.

De races zelf wel, positief al dat! Keek ik vorig jaar ook op. Sprint zonden ze niet uit.

23 minuten geleden, Bjoxx zei:

Als het niet op Tipik wordt uitgezonden dan kan je het bekijken via de site van RTBF audio.rtbf.be   Hier worden meestal ook de kwalificaties en sprintraces uitgezonden, kan je ook uitgesteld bekijken, wel enkel vanuit België. 

Volgend raceweekend eens bekijken, merci!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net de btsport coverage (best of the bunch) beginnen zien van de GP Portugal.

Net de Sprint Race MotoGP bekeken :party: :default_bb_2: 💥 💣

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minutes ago, Bjoxx said:

Als het niet op Tipik wordt uitgezonden dan kan je het bekijken via de site van RTBF audio.rtbf.be   Hier worden meestal ook de kwalificaties en sprintraces uitgezonden, kan je ook uitgesteld bekijken, wel enkel vanuit België. 

Daar zenden ze idd alles uit, inclusief vrije trainingen. Die laatste wel zonder commentaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, #166 zei:

Ik heb zondag de drie races bekeken op Tipik (RTBF2). Twijfel er wel aan of ze het volledige seizoen Moto3, Moto2 en MotoGP uitzenden.

Doen ze toch al enkele jaren dus waarom zouden ze het nu niet doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, ir_fuel zei:

Daar zenden ze idd alles uit, inclusief vrije trainingen. Die laatste wel zonder commentaar.

Dat kan ik niet echt erg vinden…

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Gixxer zei:

Doen ze toch al enkele jaren dus waarom zouden ze het nu niet doen?

Meen me te herinneren dat niet elke race live werd uitgezonden, als er verschillende sportevenementen op hetzelfde moment worden georganiseerd. Waarschijnlijk worden ze dan in uitgesteld relais uitgezonden. Kan ook mis zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, #166 zei:

Meen me te herinneren dat niet elke race live werd uitgezonden, als er verschillende sportevenementen op hetzelfde moment worden georganiseerd. Waarschijnlijk worden ze dan in uitgesteld relais uitgezonden. Kan ook mis zijn.

Correct, als er Tennis ofzo is tonen ze dat :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit seizoen met de sprintraces kan het alle kanten uitgaan. Bez aan de top van het klassement. AM73 die begint vooraan eindigt. Een paar races een DNF en je seizoen kan voorbij zijn. Voor MM93 is dat nu al op het randje. El Diablo zijn Yam werkt niet. Zal er dit jaar niet inzitten op een top 5 plaats. 

aangepast door utah
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/10/2023 at 1:10 PM, utah said:

 Voor MM93 is dat nu al op het randje.

Dat is toch echt een aap he. Voor mij is die zijn tijd voorbij, volgens mij heeft zijn broer nu meer potentieel. Ja, hij gaat hard, maar je moet er natuurlijk wel op blijven zitten, en ook liefst niemand anders in gevaar brengen. Wat is me dat toch allemaal zeg.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
On 4/13/2023 at 5:27 PM, ir_fuel said:

Ja, hij gaat hard, maar je moet er natuurlijk wel op blijven zitten

...

Iemand de races dit weekend gezien in Frankrijk?

Wat een bowling was me dat zeg op zondag. Wel weer 2 mooie koersen, amai.

 

Ook niet te vatten hoe ze bij Honda een ganse moto hebben gebouwd waar maar 1 man mee overweg kan. Het is echt triestig om te zien. Nu goed, dat is nog altijd 1 man meer dan bij Yamaha natuurlijk ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, idd, al had ik ergens een paar races terug goede hoop dat het bij Honda beter zou worden toen Rins plots voorin mee ging doen en winnen in Austin. Maar was precies eerder sjans dan kunde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...

Vandaag de GP van India, eigenlijk wel leuk om te zien dat Buddh international weer op een kalender staat. Ik vind dat eigenlijk een van de leukere recente circuits. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Terug eens spannende races in MotoGP. Bagnaia VS Martin. Zou al heel slecht moeten gaan voor Bagnaia om geen wereldkampioen te worden. Jammer van Martin zijn laatste race. Had graag het duel gezien om de overwinning. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

Voorbije dagen een inhaalbeweging MotoGP gedaan. Waauw! Machtige seizoensstart (2 venues): constructeurs momenteel hard aan elkaar gewaagd (ttz de Europeanen, want de Aziaten komen niet aan bod), veel rijders aan elkaar gewaagd, MM93 die éindelijk weer op een machine zit waar hij wel iets mee kan doen (ook al is het nog de 2023-versie van het B-team), een rookie van formaat die momenteel alvast een enorme belofte lijkt voor de nabije toekomst, etc etc. Aanrader! If you didn't already: pick it up!

Ga nu een gelijkaardige inhaalbeweging WSBK doen, zie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, ir_fuel zei:

Hoeveel races zijn er al geweest? Heb seizoen 2023 compleet gemist.

Twee venues al: Qatar en Portugal. Telkens met Sprint Race op zaterdag, dus 2 races per venue.

En idem qua seizoen 2023: niks van gezien, en bleek achteraf ook niet zo bijster speciaal seizoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Race 1 op Philipp Island is nog niet gestart (uitgesteld relais uiteraard) maar, wow:

  • Rae van Kawasaki naar Yamaha
  • Razgateoglu naar BMW
  • naar verluidt zou BMW dit jaar (éindelijk!) een motorfiets hebben die in staat is om de concurrentie te bekampen ... gek dat dat zo lang heeft geduurd
  • veel kwaliteit in 't deelnemersveld
  • verplichte pitstop in de lange races (races van ca. 20 ronden waarbij men maximaal 11 ronden met dezelfde slicks mag rijden, dus halverwege altijd een verplichte pitstop ... dus meer full on racen zonder de banden al te veel te moeten sparen)
  • een "standaardgewicht" van 80 kg is vastgelegd voor de rijder, waarbij iedereen die minder weegt een halve kg moet compenseren in meegenomen gewicht voor elke kg dat ze minder wegen dan die 80
  • ...

Benieuwd! The races are ON.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, gTa zei:

Race 1 op Philipp Island is nog niet gestart (uitgesteld relais uiteraard) maar, wow:

  • Rae van Kawasaki naar Yamaha
  • Razgateoglu naar BMW
  • naar verluidt zou BMW dit jaar (éindelijk!) een motorfiets hebben die in staat is om de concurrentie te bekampen ... gek dat dat zo lang heeft geduurd
  • veel kwaliteit in 't deelnemersveld
  • verplichte pitstop in de lange races (races van ca. 20 ronden waarbij men maximaal 11 ronden met dezelfde slicks mag rijden, dus halverwege altijd een verplichte pitstop ... dus meer full on racen zonder de banden al te veel te moeten sparen)
  • een "standaardgewicht" van 80 kg is vastgelegd voor de rijder, waarbij iedereen die minder weegt een halve kg moet compenseren in meegenomen gewicht voor elke kg dat ze minder wegen dan die 80
  • ...

Benieuwd! The races are ON.

Dat van die pitstop was enkel voor de eerste race op Philipp Island.

Bijgebeend tot de verreden 3 races - it's niiiiice!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid