Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

FD98CEDE-ED42-475F-902D-DA5374AA2B08.thumb.jpeg.1be31523925aad3a4a2c03d3e380608e.jpeg

Laatste ronde Moto3 :lolz: juist voorheen met 15 3/4 breed door de bocht net voor het rechte stuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, ir_fuel said:

MotoGP was ook ferm!

Quartararo zijn vest die plots open ging :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gekeken, ferme races, enkel Moto2 was minder spannend.
Moto3, wederom ... wtf wat een beestige races toch ❤️ MotoGP was ook de moeite idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Motogp werd vrij snel saai, maar naar het einde was er weer spektakel. Zowel Rossi als Marcquez waren in "topvorm" maar crashten. 
Geen idee wat Marcquez uitsteekt met al zijn crashes. Ik dacht dat het volgens hem "nodig" was om de grenzen beter te kennen. Kan zijn dat de Honda intussen nog meer achterstand heeft opgelopen tov de andere merken. Ik vraag me af welk verschil Pedrosa maakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slimme zet van KTM om Pedrosa binnen te halen. Vreemd om te zeggen maar ik vind die KTM ondertussen meer een Honda dan het fabrieksteam van Honda zelf :)

Was inderdaad een iets mindere race. Het valt mij op dat de kampioenschap rijders toch meer met het kopje rijden dan vorig jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, teus_ said:

Motogp werd vrij snel saai, maar naar het einde was er weer spektakel. Zowel Rossi als Marcquez waren in "topvorm" maar crashten. 
Geen idee wat Marcquez uitsteekt met al zijn crashes. Ik dacht dat het volgens hem "nodig" was om de grenzen beter te kennen. Kan zijn dat de Honda intussen nog meer achterstand heeft opgelopen tov de andere merken. Ik vraag me af welk verschil Pedrosa maakt. 

't is Marquez, zonder c ;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/8/2021 at 7:56 AM, mrbbs said:

Slimme zet van KTM om Pedrosa binnen te halen. Vreemd om te zeggen maar ik vind die KTM ondertussen meer een Honda dan het fabrieksteam van Honda zelf :)

Was inderdaad een iets mindere race. Het valt mij op dat de kampioenschap rijders toch meer met het kopje rijden dan vorig jaar.

ik dacht ook gehoord te hebben dat de KTM meer als een Honda rijdt. allemaal best curieus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Ik ben benieuwd wat Rossi straks gaat aankondigen. 

Ergens hoop ik dat hij er na dit seizoen mee stopt maar ik vrees dat hij nog een jaar gaat verder doen in zijn eigen team. Liever zou ik een jong talent een kans zien krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, GTX said:

Ik ben benieuwd wat Rossi straks gaat aankondigen. 

Ergens hoop ik dat hij er na dit seizoen mee stopt maar ik vrees dat hij nog een jaar gaat verder doen in zijn eigen team. Liever zou ik een jong talent een kans zien krijgen.

Kan zijn, zijn eigen team sowieso. Al denk ik dat het eerder stoppen zal zijn. Volg uw idee daar in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stopt dus inderdaad, gaat zijn laatste half jaar in.

Lijkt mij echt geen slechte beslissing, eigenlijk heeft hij het volgens mij al een stukje te lang gerokken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de herstart zat hij er terug tegen, deze keer kon hij er niets aan doen. De eerste was wel euhm vrij stevig :D

Espargaro wel nadien opgegeven en je zag hem naar zijn ribben grijpen..

Moto3 was wel een atypisch wedstrijdverloop met een kopgroep van 2 die ver vooruit waren. Acosta is toch echt wel een klasse apart, die zie ik echt wel mooie dingen bereiken. Doet me wat denken aan Marquez indertijd maar precies wel meer berekend en rustiger (vergelijkend met de jonge Marquez).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag me af wat er bij Yamaha aan de hand is:

Yamaha suspends and withdraws Viñales from Austrian GP 

Due to the unexplained irregular operation of the motorcycle in the Styria race, Viñales won't be riding at the Red Bull Ring

Yamaha regrets to announce that Maverick Viñales’ entry to this weekend’s Austrian MotoGP™ event has been withdrawn by the Monster Energy Yamaha MotoGP team.

The absence follows the suspension of the rider by Yamaha due to the unexplained irregular operation of the motorcycle by the rider during last weekend’s Styria MotoGP™ race.

meym_080821__a1x3739.middle.jpg Maverick Viñales, Monster Energy Yamaha MotoGP_STY_2021

Yamaha’s decision follows an in-depth analysis of telemetry and data over the last few days.

Yamaha’s conclusion is that the rider’s actions could have potentially caused significant damage to the engine of his YZR-M1 bike which could have caused serious risks to the rider himself and possibly posed a danger to all other riders in the MotoGP™ race. The rider will not be replaced at the Austrian GP.

Decisions regarding the future races will be taken after a more detailed analysis of the situation and further discussions between Yamaha and the rider.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Monterey Jack zei:

:shock:

What

Kameraad zegt juist dat hij gefrustreerd zou zijn.

Blijkbaar was er, ondanks hij gevraagd had het niet te doen, geprutst aan zijn koppeling (vervangen) en motormanagement. Vandaar zijn stilvallen bij de verkenningsronde bij de herstart.. en daarop is hij doorgeslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid