Ga naar inhoud

Alfa Romeo Giulia


Parsifal

Aanbevolen berichten

waarom zou het chassis zo slecht zijn?

 

Dat heeft niemand gezegd.

 

Het is gewoon dat je niet lyrisch kan worden van een auto puur door de specs. Het is niet omdat je een hoop in theorie high-end dingen op een auto schroeft dat het geheel daardoor ook klopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit en super natuurlijk dat er binnenkort terug RWD middenklassers gaan gebouwd worden bij Alfa. Zal hun imago goed doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawadde fan op het eerste zicht onder voorbehoud van de eerste echte rijders testen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft niemand gezegd.

Het is gewoon dat je niet lyrisch kan worden van een auto puur door de specs. Het is niet omdat je een hoop in theorie high-end dingen op een auto schroeft dat het geheel daardoor ook klopt.

Klopt. Bijvoorbeeld 50/50 gewichtsverdeling is mooi, maar als dat 950kg/950kg bedraagt ben je ook gejost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Bijvoorbeeld 50/50 gewichtsverdeling is mooi, maar als dat 950kg/950kg bedraagt ben je ook gejost.

We weten toch hoeveel deze weegt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Bijvoorbeeld 50/50 gewichtsverdeling is mooi, maar als dat 950kg/950kg bedraagt ben je ook gejost.

 

De Tesla Model S P85D heeft een totaalgewicht van 2239kg, 50/50 verdeeld en is ook een sportwagen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

11406193_932800796743113_425372081911813

Je ziet de harde plastics zo al blinken, ze hebben het M stuur ook proberen na te maken zie ik.

Voor de rest ziet het er wel goed uit op foto, benieuwd om hem irl te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet de harde plastics zo al blinken, ze hebben het M stuur ook proberen na te maken zie ik.

Voor de rest ziet het er wel goed uit op foto, benieuwd om hem irl te zien.

Beetje stom om te oordelen wat gestolen of nagemaakt is van een ander merk, er is niets mis met zich laten inspireren door een andere merk/model. Ik persoonlijk zie er het M stuur niet opvallend in terug, maar zou wel kunnen zeggen dat andere elementen "afgekeken" zijn. Het is het geheel en totaalgevoel die IMO veel belangrijker zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Interieur is zeker geslaagd!

Zetels in dit kleur, met rode stiking :inlove:

0273332463011.jpg?c0cc3bfe26d8986e314b6d

dit is gewoon het interieur van een 159 hoor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is gewoon het interieur van een 159 hoor.

 

 

Hij beweert toch niet het tegendeel?

 

 

Inderdaad, ik bedoel de combinatie van kleuren die op 159 beschikbaar was, zo zou ik die graag terug zien op de Giulia.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benieuwd of @@gTa eentje gaat kopen...

 

hééééél lang geleden (toen AM nog niet bestond) had hij ooit eens laten vallen dat de dag wanneer alfa ging overschakelen naar RWD, er eentje in z'n garage ging staan. :D

Zeer goed mogelijk! En ook die 3L V6 benzine is erg aanlokkelijk.

Nieuw? Uiteraard niet. Ik heb geen 60-80k budget voor een auto.

Tweedehands: zeer graag. Maar wel een break, liefst.

 

Op Goodwood niet bij Alfa binnen geweest maar wel lang met een peet van Maserati UK staan praten, die in 't begin niks wou vertellen. Wist zogezegd niks. Maar naarmate ik ben blijven doorduwen zei 'ie dat Alfa Romeo de "betaalbare" lifestyle tak van de groep moet worden en dat dat, gezien de Europese markt, ergens wel een estate lijkt te moeten brengen. Met pretoogjes, zei 'ie dat. En met een "maar er is nog niks geweten". Ik denk dat er van de Giulia wel een break komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop op het Jaguar XE-effect :)

 

 

Stel je voor dat dit realiteit wordt  :silly:  :silly:

 

alfa-romeo-giulia-qv-sportwagon-001.jpg

Kijk, dat bedoel ik nou. :inlove:

 

Als ik de keuze krijg tussen een (ongeveer gelijk geprijsde) Alpina B3 touring en dit ... dan neem ik dit.

 

Man o man :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer goed mogelijk! En ook die 3L V6 benzine is erg aanlokkelijk.

Nieuw? Uiteraard niet. Ik heb geen 60-80k budget voor een auto.

Tweedehands: zeer graag. Maar wel een break, liefst.

 

Op Goodwood niet bij Alfa binnen geweest maar wel lang met een peet van Maserati UK staan praten, die in 't begin niks wou vertellen. Wist zogezegd niks. Maar naarmate ik ben blijven doorduwen zei 'ie dat Alfa Romeo de "betaalbare" lifestyle tak van de groep moet worden en dat dat, gezien de Europese markt, ergens wel een estate lijkt te moeten brengen. Met pretoogjes, zei 'ie dat. En met een "maar er is nog niks geweten". Ik denk dat er van de Giulia wel een break komt.

 

Ik hoop het ook... Ik moet namelijk binnen 4 jaar een nieuwe leasekar uitkiezen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid