Ga naar inhoud

Alfa Romeo Giulia


Parsifal

Aanbevolen berichten

7 dagen en 39 minuten.

Viel in panne na 500 meter en ze hebben een week moeten wachten op onderdelen, omdat er staking was in de fabriek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren deze ketel irl kunnen zien. Echt dik dit.

De materiaalkeuze en aankleding in het interieur lijken me trouwens ook van een hoger niveau dan pakweg de 159.

 

Alleen jammer dat ze het niet fits hebben dat dit hen niet gaat redden. Ze zouden beter wat diesels lanceren, die qua timing met de release van de nieuwe A4 perfect zouden zitten.

 

Maar goed, die Italiaanders zullen het wel weer bij het rechte eind hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar blijven ze bij Alfa die namen halen? Klinken als Italiaanse grootmoeders die blikken zalm aanprijzen op Sicilië, samen met Kevin Costner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar blijven ze bij Alfa die namen halen? Klinken als Italiaanse grootmoeders die blikken zalm aanprijzen op Sicilië, samen met Kevin Costner.

Gij bent toch echt wel nen dwaas he

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt dat interieur ook in het camel of rood?

Ja, er is een versie met rode accenten: de onderkant van het dashboard en de inzetten in de deuren. Maar de zetels blijven zwart.

Alle andere versies die er stonden hadden hetzelfde interieur: alles zwart. Met carbon interieurlijstjes.

Ik denk dat alle beschikbare kleuren er effectief stonden. Dat blauw is mooi maar ik vind 'm lekkerder in 't rood of 't grijs.

Er zijn ook ceramische remmen beschikbaar, met (helaas) gele remzadels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid