Ga naar inhoud

Alfa Romeo Giulia


Parsifal

Aanbevolen berichten

Alleen interesse omwille van die gekke motor eigenlijk.

Hopelijk kan je dat wat klassieker aankleden binnenin want dat bevalt me nu toch precies niet echt, ik word mottig van dat interieur op de vorige pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Nurburgring tijden zijn echt waardeloos.  Zonde dat daar zoveel aandacht wordt aan geschonken.  Moet trouwens ook nog bewijs op tafel komen voor die 7m39 door Alfa..

Die tijden schiet het echte doel van sportwagens voorbij, en dat is de beleving van dergelijke auto's.  Auto's van vandaag zijn te goed geworden en hebben een te kort aan emotie en communicatie tijdens het rijden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al die goedkope plastic, om misselijk van te worden  :fp:

 

Die 159 Ti was dan toch een pak stijlvoller

Heb je 'm live gezien?

 

De 159 is pas goedkope plastic, vergeleken met deze Giulia QV. Believe me. Dit staat er een pak boven. (Nooit vertrouwen op een slechte foto met flits.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ziet wat er vandaag kan met interfaces en IT , kon dit wel beter.

 

Ja en nee

 

Je hebt dit: Alle toeters en bellen, grote schermen, veel bling

 

En je hebt dit:

 

Ik vermoed dat alfa hier mikt op driving fun, gezien de motorisatie en hun meccanica della emotione zever...en dan past het 2e imo beter gezien dat geen afleiding is.

 

Ik ben trouwens fan van zo weinig mogelijk elektronica in een Alfa :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je 'm live gezien?

 

De 159 is pas goedkope plastic, vergeleken met deze Giulia QV. Believe me. Dit staat er een pak boven. (Nooit vertrouwen op een slechte foto met flits.)

 

Heb de wagen nog niet IRL gezien en moet zoals de meeste afgaan op foto's.

Wat me vooral stoort is de combinatie van verschillende kleuren plastic (zwart&rood), ik ben wel fan van een duotone interieur, zolang het in leder is.

 

Zijn er dan nergens deftige foto's te vinden van het interieur, geen persfoto's of photoshop toestanden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de wagen nog niet IRL gezien en moet zoals de meeste afgaan op foto's.

Wat me vooral stoort is de combinatie van verschillende kleuren plastic (zwart&rood), ik ben wel fan van een duotone interieur, zolang het in leder is.

 

Zijn er dan nergens deftige foto's te vinden van het interieur, geen persfoto's of photoshop toestanden?

 

Trust me, ik heb hem irl gezien, en de kwaliteit stond toch op t eerste zicht een notch hoger dan wat ik van mijn F30 gewend ben. Een hoog maserati gevoel tbh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zoals jouw kennis van de dt-regels

Interessant. Vond ik leuk. Zonder dt regels. Schrijf je dwaze kloot met d of t ? Is groot bakkes met d of t geschreven? Is toetsenbord ridder met 2 t's of 2 d's?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil er één

 

is mijn laatste project :D

 

je moet altijd eens een BMW en een Alfa gehad hebben in je leven

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

V6 diesel ging niet naar launchmodel komen, misschien later... Benzine begint bij 200pk, lol. Dat ze daar maar snel de 1.4T en/of de 1.7 inleggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid