Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Op ‎6‎/‎02‎/‎2021 om 20:57, Rabbit zei:

Echt weer kut dat je dan een X5 moet nemen een 2.6t spel dat van de minste nattigheid onderstuur heeft aan legale snelheden 😒

2.4t. GLE is 2.6t.

Dit ter info.

En ik snap je wel. Maar de markt wint, en ik rijd zelf ook doodgraag met m'n X5 45e...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Tommie zei:

2.4t. GLE is 2.6t.

Dit ter info.

En ik snap je wel. Maar de markt wint, en ik rijd zelf ook doodgraag met m'n X5 45e...

Ik sluit niet uit als ik daar een maand mee rijd, dat ik er heel voor gewonnen ben hoor. Maar ik vind de prijs te hoog om een " gokje " te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik sluit niet uit als ik daar een maand mee rijd, dat ik er heel voor gewonnen ben hoor. Maar ik vind de prijs te hoog om een " gokje " te doen.

Weet dat een 545e Touring (die er 99% niet komt) in renting nog geen 100 euro per maand zou schelen met een X5. Dus prijs mag geen issue zijn. Los van 't feit dat die altijd wel hoog is natuurlijk. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Tommie zei:

Weet dat een 545e Touring (die er 99% niet komt) in renting nog geen 100 euro per maand zou schelen met een X5. Dus prijs mag geen issue zijn. Los van 't feit dat die altijd wel hoog is natuurlijk. :D 

Weg hoop. Ik had net dit weekend nog gedacht " die 530e kost eind de 700 (als ik me niet vergis) in renting, bwahja pakt nog es 100 erbij voor die 45e ". KAK 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Hoe absurd is het geworden.

Wil je "ecologisch" rijden? Koop een SUV van 2.4 ton :lolz: 

Ik weet niet of jij de tweedehandsprijzen van die dingen al eens hebt bekeken, maar er heerst een echt "bubble" effect rond. Die kist is zo populair, dat mensen er liever niet op wachten.

Ik ken iemand die een nieuwe heeft besteld en die was goedkoper dan de tweedehandsen die in BE te koop staan. 🤐

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik weet niet of jij de tweedehandsprijzen van die dingen al eens hebt bekeken, maar er heerst een echt "bubble" effect rond. Die kist is zo populair, dat mensen er liever niet op wachten.

Ik ken iemand die een nieuwe heeft besteld en die was goedkoper dan de tweedehandsen die in BE te koop staan. 🤐

M'n Tansanit is net verkocht, maar ik heb een Oxford Grüne Special Request in bestelling staan die eind dit jaar weg mag! Kopen? :D 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Nee, geen idee van wat dat kost.

Te veel voor mijne portemonnee gok ik :D 

980 btwe renting ofzo en aankoop zet je met de 100k te flirten 😅 Ik zou dat zelf nooit durven kopen want wie weet is dat binnen 4 jaar gewoon niks meer waard

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Rabbit said:

980 btwe renting ofzo 

Dat zegt toch niks?

Eerste verhoogde huur?

Looptijd?

Restwaarde?

 

Met zo een uitspraken kan je 911 rijden voor 600 euro in de maand :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Dat zegt toch niks?

Eerste verhoogde huur?

Looptijd?

Restwaarde?

 

Met zo een uitspraken kan je 911 rijden voor 600 euro in de maand :D 

Looptijd de standaard 60 maand.

Ik dacht eerste betaling een paar K. Weet het niet meer exact 😛 

Restwaarde de door BMW meestal gehanteerde 16% 

Ja sorry, ik heb al teveel naar die rentings gekeken dat ik het al vanzelfsprekend acht 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Je durft niet kopen wegens "misschien niks meer waard", dus pak je een renting waar ze je toch de volle 16% garanderen. :lol: 

Ik heb niet gezegd dat het een beter is of t ander he 😛 Ik wilde zeggen " kopen is allerminst n optie, de rest moet nog bekeken worden " 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Rabbit zei:

Looptijd de standaard 60 maand.

Ik dacht eerste betaling een paar K. Weet het niet meer exact 😛 

Restwaarde de door BMW meestal gehanteerde 16% 

Ja sorry, ik heb al teveel naar die rentings gekeken dat ik het al vanzelfsprekend acht 😅

Wut? Wij hanteren nooit 16% restwaarde. Afhankelijk van je kilometers zal je op een RW van +- 25% zitten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tommie zei:

Wut? Wij hanteren nooit 16% restwaarde. Afhankelijk van je kilometers zal je op een RW van +- 25% zitten.

Ah tiens, ik dacht dat mijn laastste 330e daarop zat. Maar kan het fout hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Rabbit zei:

980 btwe renting ofzo en aankoop zet je met de 100k te flirten 😅 Ik zou dat zelf nooit durven kopen want wie weet is dat binnen 4 jaar gewoon niks meer waard

Als je zoveel zekerheid wil, dan kan je bijna beter terug in loondienst gaan.

FYI: een X5 45e met basisuitrusting zou mij als werknemer 580 euro/maand netto kosten (afhouding leasing en impact VAA). Tankkaart en wallbox met split billing inclusief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Rabbit zei:

980 btwe renting ofzo en aankoop zet je met de 100k te flirten 😅 Ik zou dat zelf nooit durven kopen want wie weet is dat binnen 4 jaar gewoon niks meer waard

Vandaar dat je dat moet kopen met verhoogde RW. Gewoon terug inleveren binnen 48 of 60m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Tommie said:

Vandaar dat je dat moet kopen met verhoogde RW. Gewoon terug inleveren binnen 48 of 60m.

Zo hoog zijn die RW's toch ook niet he. t is niet alsof je 60 maand gaat renten en dan teruggeven met 30% RW. Als dat wel zo is bij BMW mag je mij altijd bellen :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid