Ga naar inhoud

BMW 8 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn 840i in februari besteld en het wachten lijkt eindeloos. Heb al veel auto's gekocht in de 54 jaar dat ik leef maar deze is voor mij toch een 'specialleke'.

Het is de eerste auto waar ik heb aan moeten wennen voor ik hem echt kon appreciëren. Ondertussen is het verlangen om te bezitten extreem groot.

 

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, William Blake said:

Compleet andere toon.

Klinkt redelijk hetzelfde als de S63 biturbo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen ze nu echt geen dikke BMW in klassieke en stijlvolle kleurencombo meer uitbrengen? 

Ik moet nog de eerste foto zien van een 8 die er ook nog in 15 jaar stijlvol zal voorkomen. Die hierboven is al helemaal een maroefmobiel.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/6/2019 om 09:49, The Swede zei:

Ik moet nog de eerste foto zien van een 8 die er ook nog in 15 jaar stijlvol zal voorkomen. 

Kan dit u mss bekoren? 

2upwsgo.jpg

2mgs9z4.jpg

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/6/2019 om 09:49, The Swede zei:

Kunnen ze nu echt geen dikke BMW in klassieke en stijlvolle kleurencombo meer uitbrengen? 

Ik moet nog de eerste foto zien van een 8 die er ook nog in 15 jaar stijlvol zal voorkomen. Die hierboven is al helemaal een maroefmobiel.

Past toch volledig in de tijdsgeest. De 964 in muntgroen, of roos was toen ook een buitenbeentje qua kleur. Binnen 20j loopt iedereen daar zot van ipv een duffe zwarte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de eerste cabrio op de baan gezien...

Zwarte wagen, zwarte stoffen kap, zwarte velgen,...

Het interieur heb ik niet gezien, maar ik heb een vermoeden...

Saai...

 

Ik wil er eens eentje zien in een echte kleur !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/5/2019 om 15:24, William Blake zei:

Best klinkende BMW V8 in járen... US-spec zonder OPF nog iets beter zelfs

Klinkt inderdaad goed voor een BMW V8! 

Maar zo te horen opnieuw met de active sound in het interieur, of ben ik verkeerd? 
Dat is toch compleet nutteloos op zo'n auto... zeker als je al een dikke V8 hebt die van nature lekker brult? 
Op een mak klikkende 4 of 6 cilinder zou ik het ergens nog kunnen begrijpen... maar bij een V8? 
De nieuwe C63 heeft dat blijkbaar ook? Dat is toch compleet debiel!? Als er nu één auto is die goed én luid klinkt...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Maxime S said:

Maar zo te horen opnieuw met de active sound in het interieur, of ben ik verkeerd? 
Dat is toch compleet nutteloos op zo'n auto... zeker als je al een dikke V8 hebt die van nature lekker brult? 
 

Is niet nutteloos, want die auto zal wel serieus geïsoleerd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, ir_fuel zei:

Is niet nutteloos, want die auto zal wel serieus geïsoleerd zijn.

Zou er dan niet beter een manier gevonden worden om de sound van de motor beter in het interieur te laten klinken dan zo'n kunstmatig computer geluid? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid