Ga naar inhoud

BMW 8 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

Knap maar niet wauw.
Die grote openingen in voor- en achterbumper vind ik een beetje lomp.
Voorkant is ook niet uit elke hoek even elegant.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

rustig jongen.
We weten ondertussen allemaal dat je compleet wild wordt van nieuwe BMW's, maar je moet daarom niet beginnen roepen.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

[emoji33]
lowfr34_track_01d.jpg?itok=5lMmfEQt
interior-1a.jpg?itok=1zML2KzO
rear_on_track_01c.jpg?itok=zRXFJ5lz
Sharknose :inlove:
Interieur ziet er, op het stuur na, ook "productierijp" uit. 

'Sharknose' [emoji38]z:

not-sure-if-trolling.jpg



Deze render vind ik al geslaagder dan waar BMW mee op de proppen komt.. Je ziet tenminste nog kenmerken van het origineel erin. Bij die van BMW is de daklijn helemaal anders t.o.v. de E31 (VW heeft met de nieuwe Beetle ook terug de daklijn van de originele Kever erin gestoken, wat veel geslaagder is dan de New Beetle van eind jaren '90).. En de Hoffmeister kink is veel minder herkenbaar.

BMW-8-Series-rendering-tribute-11.jpg

BMW-8-Series-rendering-tribute-17-750x422.jpg

BMW-8-Series-rendering-tribute-7-750x500.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast exTB
1 hour ago, Mazdastruction said:

@Tom Bentley Probeer je met je enthousiasme om andere mensen deze wagen geweldig te laten vinden, of wat is de bedoeling juist?

Het zou ongeveer te vergelijken zijn met als Mazda de RX9 zou uitbrengen en mensen het zouden afzeiken van hier tot in Japan. 

Voor BMW-fanboyz is dit gewoon een heel speciale dag. En ik ga de (M)8 verdedigen tot in mijn graf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar verdedigen werkt meestal niet door te zeggen: 'ik vind hem wél mooi en al wie dat niet vindt, zijn kaka's!!!!' 

Haal eens wat argumenten boven waardoor hij zich zo onderscheidt tgo de rest.

Anders vrees ik dat enthousiasme-moderator @Vicious nog eens zal moeten ingrijpen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

[emoji38]z:
 

Kan niet op tegen het origineel ja (geen enkele). Maar die concept van BMW al helemaal niet.

Trouwens, moet jij geen jaren 2000 3D BMW of 3D ///M logo hebben als avatar, ipv dat platte jaren '70 BMW Motorsport logo? Je weet wel, uit de tijd dat BMW nog antiek maakte, vergeleken met die juweeltjes die ze vandaag op de markt loslaten. ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, janvkn said:

WTF heb ik hier mee te maken?

Fout gezien in de replier, maar het belangt ook jou aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen we afspreken dat we forumlid @janvkn voldoende vaak, met strakke regelmaat en ten gepaste tijde hierheen halen zodat hij zeker op de hoogte blijft van het levensbelangrijke nieuws over de nieuwe "BMW 8 Reeks"? Mooi. Bedankt, allen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei gTa:

Kunnen we afspreken dat we forumlid @janvkn voldoende vaak, met strakke regelmaat en ten gepaste tijde hierheen halen zodat hij zeker op de hoogte blijft van het levensbelangrijke nieuws over de nieuwe "BMW 8 Reeks"? Mooi. Bedankt, allen!

Prototype van de M8 reed rond.
18700526_1156089837824454_72634035922613

@janvkn

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid