Ga naar inhoud

BMW 8 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

Gast exTB

Blijkbaar weer een polariserende auto van Bmw die het kaf van het koren scheidt. 

Alle haterz mogen zich maw begeven naar het S-Coupe-FL-topique.

De rest mag de mooiste auto die Bmw sinds lang getekend heeft verder aanschouwen B) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Saai? Dit is een productierijpe concept, geen 'studie' zoals indertijd de CS Concept waar nooit iets van gekomen is. Dit is voor 90% het echte ding.
Vind hem dus toch wel gewaagd voor BMW, ze zijn terug op goede weg op dat vlak.
Er zijn inderdaad een paar Aston trekjes, which is not a bad thing.
En ten slotte vind ik hem geen directe concurrent voor de S, deze is duidelijk sportiever gelijnd, eerder Bentley CGT en Aston DB11 dus.
De S Coupé is fantastisch, maar zeer duidelijk afgeleid van de gewone S, en eigenlijk een grote E of C Coupé van design.
Deze neemt qua design een heel andere richting dan de andere BMW's en lijkt in niets op de 7.


Ik vind dit inderdaad saai ogen, al helemaal als dit moet opboksen tegen een Bentley en in die prijsklasse.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast exTB
11 minutes ago, Timo said:

Ik vind dit inderdaad saai ogen, al helemaal als dit moet opboksen tegen een Bentley en in die prijsklasse.

 

1. Hij gaat veel goedkoper zijn dan een Bentley.

2. Je bedoelt die lompe (voetballers-) GT die sinds 2003 op de markt is en 6 jaar geleden een lichte FL heeft gehad? Als ze ooit die Speed 6 concept gaan uitbrengen, kunnen we misschien nog is praten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die neusgaten, wtf :D

benieuwd hem in het echt te zien, oordelen op foto lukt hier niet zo goed.

Hoogst waarschijnlijk zal het tegenvallen, wegens te zwaar en teveel patserbak ipv rijijzer.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie er ook nog heel veel BMW 6 in, maar ook Aston Martin en wat Lexus LC. Heel knap imo! De Mercedes S coupé is ook een waanzinnig knappe auto, maar speelt in z'n eigen klasse, waar ik enkel een Bentley GTC als concurrent zie. Deze 8 wordt meer een dikke GT.

Voor mij wel de cabrio aub. [emoji3]

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Stabilo Boss:

ik vrees ervoor, op de scoops zien de nieren er veel kleiner uit, en mist de haai-achtige voorkant..

koplampen gaan sowieso ook groter zijn

 

Graag, dat is precies wat ie nodig heeft om wat aan elegantie te winnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Lotuzzz:

Aston Martin written all over it

Ik vind het een heel klein beetje inspiratieloos zelfs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Phil:

Saai? Dit is een productierijpe concept, geen 'studie' zoals indertijd de CS Concept waar nooit iets van gekomen is. Dit is voor 90% het echte ding.

Vind hem dus toch wel gewaagd voor BMW, ze zijn terug op goede weg op dat vlak.

Er zijn inderdaad een paar Aston trekjes, which is not a bad thing.

En ten slotte vind ik hem geen directe concurrent voor de S, deze is duidelijk sportiever gelijnd, eerder Bentley CGT (edit: z'n opvolger) en Aston DB11 dus.
De S Coupé is fantastisch, maar zeer duidelijk afgeleid van de gewone S, en eigenlijk een grote E of C Coupé van design.
Deze neemt qua design een heel andere richting dan de andere BMW's en lijkt in niets op de 7.

Deze zal echt niet de concurrent worden voor een Aston of Bentley.

Het cliënteel voor dergelijke wagens is redelijk hard verschillend.

Plus je hebt een 100k pricegap. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Tom Bentley:

:roll:

Iets te veel Aston voor mij, vind ik wat jammer.

On verra, productiemodel en in real life eens zien is toch nog echt wat anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast exTB

Met al die generische modellen tegenwoordig (incl S coupe, kijk maar naar S klasse, C en E coupe) komt Bmw eindelijk met iets totaal nieuws af en wordt het direct met de grond gelijk gemaakt. 

Snap echt niet dat dit niet toegejuicht wordt. En al zeker niet omdat er zogezegd Aston elementen in te zien zijn... Als dat al zo zou zijn, klinkt dat in ieder geval toch als een compliment in mijn oren.

Gisteren zouden al die verdoken MB-fanboyz nog gezegd hebben dat dit exact is wat BMW nodig had. Vandaag is het ineens een inspiratieloze kopie van Aston Martin...

Ik kan niet meer volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast exTB

Bron: Evo.co.uk

Quote

A BMW insider told Auto Express that the renewed M8 will kick-start a reworking of the company’s GT line-up. The 6-series will be rebranded into a more agile two-seater sports car to rival the likes of the Mercedes-AMG GT and crucially, the Porsche 911. That move will create room for the new 8-series to top the range as a comfortable GT.

:party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid