Ga naar inhoud

BMW 8 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Phil:

Hoe kan je nu teleurgesteld zijn in iets dat nog niet bestaat.

Jaren oefenen, strikte discipline en een keihard dieet.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Phil:

Hoe kan je nu teleurgesteld zijn in iets dat nog niet bestaat.

Een logge luxe sportcoupé van 1800kg met een automaat... I can hardly wait :roll:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie platen blijven hangen jongens.

Misschien kunnen jullie op het fietsforum klagen dat fietsen je niet interesseert?

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Asserti:

Jullie platen blijven hangen jongens.

Misschien kunnen jullie op het fietsforum klagen dat fietsen je niet interesseert?

Wel, post eens een link. Wij dan allemaal daar naar toe, ze gaan niet weten wat ze overkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie platen blijven hangen jongens.
Misschien kunnen jullie op het fietsforum klagen dat fietsen je niet interesseert?

Het is denk ik m'n eerste post in dit topic. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Ian:

Hoe hij er ook zal uitzien of hoe ze hem ook gaan noemen, het zal voor mij een teleurstelling zijn, als ik zie wat voor misbaksels (op de vorige 5-reeks na mss) ze bij BMW gereleased hebben de laatste jaren.. De BMW E31 is iconisch. De nieuwe 8 zal maar een flauw, pompeus (met veel te lompe kidney grille), met snufjes en met elektronica volgestauwd afkooksel zijn, als ik de renders (en BMW's eigen 'hommages' van andere BMW iconen bekijk), dat niet kan tippen aan het origineel.

Welke auto in dat segment is niet pompeus en is niet volgestauwd met electronica?

Als ze het in dat segment al niet meer mogen, in welk segment dan wel?

De E31 8 Reeks was evenzeer log, pompeus en volgestauwd met electronica in vergelijking met de toenmalige E30's...

Ik vind dit een auto die BMW nodig heeft! Ik hoop enkel dat ze er de juiste motoren insteken (lees: V8, V12) en het een sierlijk, sportief design geven!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste teaser ziet er absoluut fantastisch uit. En helemaal akkoord dat BMW (zeeeeeer dringend) terug een imago-boost nodig heeft. De M-modellen verliezen (subjectief) terrein ten opzichte van de concurrentie (inclusief Mercedes-AMG), de BMW's worden globaal gezien softer en minder dynamisch, de '7 heeft allerminst de status van de S-klasse (nooit gehad, eigenlijk, alleen de E38 was in zijn tijd de 'betere' van de toenmalige twee), de i8 draagt niks bij aan het imago van het merk zoals een potente klassieke damn-sexy (echte) sportkar dat wel doet, en het globale BMW-imago heeft absurd veel nood aan terug wat meer sexy, wat echte sportiviteit, heel wat minder compromis.

En die lijnen van die concept zijn toch verdomd sexy, als je 't mij vraagt.

 

Als BMW het iet of wat gensopen heeft, gaan ze ook geen concurrent maken voor de S-klasse coupé. In die (hoge) regionen is de afstand die BMW achter ligt op Benz zo denderend groot dat het mij business-wise de duidelijk betere keuze lijkt om daar niet eens aan te beginnen. De '7 nu is goed en knap, maar ik denk niet dat de wereld op een '7 coupé zit te wachten. Zij die écht een luxe-coupé willen uit de BMW Group kunnen bij Rolls shoppen en dat is dan weer een hele step up ten opzichte van de top Benzen.

Ik heb wel het gevoel dat één model (b.v. deze '8) het niet allemaal op zal lossen. Het voelt aan alsof ze hiermee een toon moeten zetten maar er nog 1 of 2 modellen bij moeten doen om het tij echt te kunnen keren. Maar 't is alvast positief dat ze met zoiets sexy lijken te gaan komen!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Tommie:

Ja. Zal ik al een bon klaarleggen?

Het is allemaal utopie-gewauwel maar ik zwéér het je dat, mocht ik de centen hebben, je dat voor mij zou mogen doen. :inlove: 

Zeker mocht dat spel ooit de V12 uit de M760 krijgen. Stiekem koop ik dat. A-mai, dikke want dan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Tommie:

Ja. Zal ik al een bon klaarleggen?

 

Maar éérst graag een testrit. 

Zou een weekend lang genoeg zijn om de kar een beetje te leren kennen? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Tommie said:

Ja. Zal ik al een bon klaarleggen?

Ben mijn oom aan het bijstaan om een nieuwe kar te kopen. 

Hij gaat zijn 911 en Range vervangen. Heeft gereden met 7 serie, en S cabrio. Zou liever BMW rijden, maar cabrio is wel belangrijk voor 'm. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die lijnen zijn echt sick! 
M8 :inlove::inlove::inlove:
Bye Bye S-coupe! 

Qua "lijn" vind ik de S coupe een van DE knapste wagens op de markt
  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke auto in dat segment is niet pompeus en is niet volgestauwd met electronica?
Als ze het in dat segment al niet meer mogen, in welk segment dan wel?

De E31 8 Reeks was evenzeer log, pompeus en volgestauwd met electronica in vergelijking met de toenmalige E30's...
Ik vind dit een auto die BMW nodig heeft! Ik hoop enkel dat ze er de juiste motoren insteken (lees: V8, V12) en het een sierlijk, sportief design geven!

Het komt wss ook omdat ik al sinds kleinsaf verliefd ben op de E31, dat die altijd mijn voorkeur zal hebben, maar los daarvan was de E31 een auto met een eigen identiteit. Nu lijkt het allemaal zoveel op elkaar. En die lelijke 'hockeystick' en oversized nieren...

Het is niet omdat er een BMW logo op hangt, dat ik het automatisch de hemel in moet prijzen, toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Jokke_vlo:


Qua "lijn" vind ik de S coupe een van DE knapste wagens op de markt

Helemaal akkoord. Ik was van m'n sokken geblazen door de concept in Frankfurt, in den tijd. De productieversie moest nauwelijks inboeten aan sex appeal. Absurd mooie auto. :inlove: 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Ian:


Het komt wss ook omdat ik al sinds kleinsaf verliefd ben op de E31, dat die altijd mijn voorkeur zal hebben, maar los daarvan was de E31 een auto met een eigen identiteit. Nu lijkt het allemaal zoveel op elkaar. En die lelijke 'hockeystick' en oversized nieren...

Het is niet omdat er een BMW logo op hangt, dat ik het automatisch de hemel in moet prijzen, toch?

Tuurlijk niet en ik doe dat zeker ook niet (meer).

Ik ben ook absoluut geen fan van de recentste ontwikkelingen bij BMW (monovolumes, FWD, saaiheid...)
Maar om op basis van één wazige tekening al zo'n vooroordeel te hebben, vind ik een beetje voorbarig.
We kunnen nu nog niet weten of die oversized nieren of die hockeystick er ook op deze zullen komen (de 5 heeft 'm ook al niet meer helemaal), dus maak je nog geen zorgen.

De S-coupé blijft voor mij de absolute bazenkar!
Ik vind dat Mercedes-Benz op zijn absolute best.
We kunnen het alleen maar toejuichen dat BMW het (al is het maar een beetje) wil opnemen tegen die kar. Maar ze gaan verdorie hun best mogen doen!

 

 

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Ian:


Het komt wss ook omdat ik al sinds kleinsaf verliefd ben op de E31, dat die altijd mijn voorkeur zal hebben, maar los daarvan was de E31 een auto met een eigen identiteit. Nu lijkt het allemaal zoveel op elkaar. En die lelijke 'hockeystick' en oversized nieren...

Het is niet omdat er een BMW logo op hangt, dat ik het automatisch de hemel in moet prijzen, toch?

Allemaal akkoord met wat je hier nu schrijft, maar ... je eerste post stond toch behoorlijk bol van de assumpties.

Alles wat die teaser toont is net niét datgene wat je verguist. Dus: geef het een kans en wacht nu eerst eens even af tot er meer van gekend is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Ian:


Het komt wss ook omdat ik al sinds kleinsaf verliefd ben op de E31, dat die altijd mijn voorkeur zal hebben, maar los daarvan was de E31 een auto met een eigen identiteit. Nu lijkt het allemaal zoveel op elkaar. En die lelijke 'hockeystick' en oversized nieren...

Het is niet omdat er een BMW logo op hangt, dat ik het automatisch de hemel in moet prijzen, toch?

Heb je vaak last met het accepteren van nieuwe dingen?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Maxime S:

Tuurlijk niet en ik doe dat zeker ook niet (meer).

Ik ben ook absoluut geen fan van de recentste ontwikkelingen bij BMW (monovolumes, FWD, saaiheid...)

 

 

 

Ik zat vorige week aan tafel bij iemand die een nieuwe lease ging kiezen. Een BMW, want haar vent kon die niet kiezen. "Ja zo'n 2 serie eh...218... een ferm goeie auto en das voorwielaangedreven." 

 

Of in dezelfde trend, paar maand terug op een quiz 2 mensen in m'n team. "Ja onlangs naar de ardennen geweest. Met de A klasse van een collega"

-"en?"

"Ja, niet zo comfortabel als mijn C, beenhard.  Maar 't had gesneeuwd en das een voorwieltrekker."

 

jaja, het is officieel om zeep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid