Ice_Ken 4.975 Geplaatst: 11 april 2018 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2018 https://www.topgear.com/car-news/heres-story-behind-alpine-fire Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gixxer 611 Geplaatst: 11 april 2018 Delen Geplaatst: 11 april 2018 Dat was nog een prototype. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.145 Geplaatst: 11 april 2018 Delen Geplaatst: 11 april 2018 "Here is the story ... " "De auto stond ineens in brand" End of story. Ok dan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jochen 5.173 Geplaatst: 11 april 2018 Delen Geplaatst: 11 april 2018 MAAR HET WAS EEN PROTOTYPE!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.226 Geplaatst: 11 april 2018 Delen Geplaatst: 11 april 2018 8 uren geleden, ir_fuel zei: "Here is the story ... " "De auto stond ineens in brand" End of story. Ok dan. In Topgear heeft Harris wel verteld hoe het juist zat. Olieleidingske dat is beginnen rubben en daarna lekken, ofzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht CHARLE5 251 Geplaatst: 5 mei 2018 Populair bericht Delen Geplaatst: 5 mei 2018 (aangepast) Bij Renault Antwerpen staat er een witte, een blauwe en een zwarte. De zwarte was een stuk knapper dan ik had verwacht. 5 mei 2018 aangepast door CHARLE5 13 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.041 Geplaatst: 7 mei 2018 Delen Geplaatst: 7 mei 2018 de zwarte is voor garage valckenier zelf en de blauwe was voor de kennis van mij. hij stond er hier net mee voor mijn deur. wat een machine zware ronk, schitterende kuipen, en blijkbaar sleuren voor zot. wat een look en verschijning. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.145 Geplaatst: 7 mei 2018 Delen Geplaatst: 7 mei 2018 Die stoelen zien er idd super uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CHARLE5 251 Geplaatst: 7 mei 2018 Delen Geplaatst: 7 mei 2018 Sabelt stoelen. Verstelbaar in verschillende standen. Maar wel niet on the move. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Timo 15.246 Geplaatst: 7 mei 2018 Delen Geplaatst: 7 mei 2018 On 5/5/2018 at 3:36 PM, CHARLE5 said: @tuscani waar is dit? Ik vraag mij af (heel random maar soit) wat die weg er voor is. Lijkt zo krap met nog een gebouw direct aan de overkant, alsof het een privé stukje is tussen gebouwen in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.041 Geplaatst: 7 mei 2018 Delen Geplaatst: 7 mei 2018 1 uur geleden, CHARLE5 zei: Sabelt stoelen. Verstelbaar in verschillende standen. Maar wel niet on the move. Ze kunnen voor en achteruit op een rail, de hoogte moet je regelen door met vijzen te werken. Maar ze zien er fantastisch uit. Op de volgende versies komen normalere stoelen die elektrisch verstelbaar zijn, maar meer wegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.041 Geplaatst: 7 mei 2018 Delen Geplaatst: 7 mei 2018 1 uur geleden, Timo zei: @tuscani waar is dit? Ik vraag mij af (heel random maar soit) wat die weg er voor is. Lijkt zo krap met nog een gebouw direct aan de overkant, alsof het een privé stukje is tussen gebouwen in. Mijn kennis sprak over Zaventem. Maar ik zie dat Charles over Antwerpen spreekt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CHARLE5 251 Geplaatst: 8 mei 2018 Delen Geplaatst: 8 mei 2018 Antwerpen, inderdaad Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.229 Geplaatst: 8 mei 2018 Delen Geplaatst: 8 mei 2018 Op 05/05/2018 om 15:36, CHARLE5 zei: Bij Renault Antwerpen staat er een witte, een blauwe en een zwarte. De zwarte was een stuk knapper dan ik had verwacht. Echt een dik ding, amai. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CHARLE5 251 Geplaatst: 8 mei 2018 Delen Geplaatst: 8 mei 2018 18 uren geleden, tuscani zei: Ze kunnen voor en achteruit op een rail, de hoogte moet je regelen door met vijzen te werken. Maar ze zien er fantastisch uit. Op de volgende versies komen normalere stoelen die elektrisch verstelbaar zijn, maar meer wegen. Klopt. De verkoper wist te zeggen dat er ook andere stoelen beschikbaar zullen zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.346 Geplaatst: 8 mei 2018 Delen Geplaatst: 8 mei 2018 Ik zag er overlaatst eentje rijden in Antwerpen. Toch nog niet overtuigd van de looks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Glenn-N 8.258 Geplaatst: 8 mei 2018 Delen Geplaatst: 8 mei 2018 Fantastisch ding. En tja, die stoelen, wauw. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 910 Geplaatst: 12 juni 2018 Delen Geplaatst: 12 juni 2018 (aangepast) Nürbürgrïng . https://www.youtube.com/watch?v=s5qeD1SPvVk 12 juni 2018 aangepast door Le Capri Mauve Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
walter 3.854 Geplaatst: 14 juli 2018 Delen Geplaatst: 14 juli 2018 Vandaag één gespot in Brussel, knap! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 910 Geplaatst: 14 juli 2018 Delen Geplaatst: 14 juli 2018 Goeie bespreking en nurburgringtest. Niet zo in zijn element daar. Aan 190 spontaan in overstuur gaan , ge moet er voor zijn, Ophanging ook te zacht op dat terrein. https://www.largus.fr/actualite-automobile/essai-alpine-a110-le-test-au-nurburgring-et-sur-autoroute-allemande-9254391.html Quote Car s’il suffisait de faire « enrouler » le train arrière pour aider l’avant à tourner dans les virages serrés, cela devient moins évident dans les virages moyens et rapides… dont la boucle nord est truffée : sous-vireuse en entrée si le conducteur se contente de tourner le volant, l’A110 engage trop du train arrière après un lâcher d’accélérateur ou un sur-braquage pour aider au placement. Une fois sur l’angle, l’Alpine amplifie sa dérive si le conducteur ne contrebraque pas rapidement, et devient alors délicate une fois l’antidérapage totalement débranché. Les secteurs très bosselés n’arrangent rien à l’affaire : la suspension, souple et idéale sur route dégradée, avoue ses limites sur les grosses compressions du circuit allemand, qui font parfois taper les butées… et perdre le « grip » encore plus brutalement. La rançon logique d’une auto voulue survireuse en virages serrés, qui n’altère pas les formidables qualités dynamiques de l’A110, mais invite à plus de retenue sur un circuit aussi rapide que la boucle nord du Nürburgring. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Germinal 448 Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Zaterdag een testritje met deze A110. Ben benieuwd. Wat mij wel zwaar tegensteekt is de 18 maanden wachttijd !!??dat zou mij zeker kunnen tegenhouden om tot bestelling over te gaan als de testrit heel goed meevalt.To be continued. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.409 Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 1 uur terug, Germinal zei: Zaterdag een testritje met deze A110. Ben benieuwd. Wat mij wel zwaar tegensteekt is de 18 maanden wachttijd !!?? dat zou mij zeker kunnen tegenhouden om tot bestelling over te gaan als de testrit heel goed meevalt. To be continued. niet neuten: deze kan je zaterdag al ophalen: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/renault-alpine-a110-1-8-turbo-premiere-edition-benzine-blauw-042fd76b-a2c6-ec14-e053-e350040a0ef1?cldtidx=1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Germinal 448 Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Volgens mij betaal je dan wel 15000 extra ? Klein detail voor sommigen maar toch [emoji848] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.956 Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Geen enkele testrit maakt 18m wachten goed. Tegen dan staat je hoofd 90% al op iets anders... 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.164 Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 29 minuten geleden, dragonfly zei: Geen enkele testrit maakt 18m wachten goed. Tegen dan staat je hoofd 90% al op iets anders... Gelijk bij Ferrari, waar je doorgaans je bestelbon voor de volgende al ondertekent op het moment van afhalen van de nieuwe. 't Zijn natuurlijk paupers die maar één zo'n sequentie lopen hebben. De échte Ferrari-klant heeft 2 of zelfs 3 zo'n reeksen tegelijk lopen. Elk jaar 2-3 nieuwe halen en meteen even veel nieuwe bestellen, die er 1 tot 2 jaar later zullen zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.