Ga naar inhoud

Alpine A110


Ice_Ken

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, Germinal zei:

Zaterdag een testritje met deze A110. Ben benieuwd. Wat mij wel zwaar tegensteekt is de 18 maanden wachttijd !!??

dat zou mij zeker kunnen tegenhouden om tot bestelling over te gaan als de testrit heel goed meevalt.

To be continued.

18 maand. Anderhalf jaar. 2 keer kerstmis vieren en uw auto nog altijd niet hebben. 

En plus tegen dan is waarschijnlijk al een performantere A110 beschikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Germinal said:

Zaterdag een testritje met deze A110. Ben benieuwd. Wat mij wel zwaar tegensteekt is de 18 maanden wachttijd !!??

dat zou mij zeker kunnen tegenhouden om tot bestelling over te gaan als de testrit heel goed meevalt.

To be continued.

Ik ga mijn slot verkopen. Mocht je interesse hebben. Levering eerste helft van 2019.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen enkele testrit maakt 18m wachten goed. Tegen dan staat je hoofd 90% al op iets anders...


Dat vrees ik ook.. mij kennende.. de laatste 4 auto’s heb ik max 18 maanden mee gereden [emoji23]
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Martini Racing zei:

18 maand. Anderhalf jaar. 2 keer kerstmis vieren en uw auto nog altijd niet hebben. 

En plus tegen dan is waarschijnlijk al een performantere A110 beschikbaar.

Of de spider versie. 

Of de spider versie met een LSD.

Of de spider versie met 300pk en een LSD, kwestie van het plaatje helemaal af te maken :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, gTa zei:

Gelijk bij Ferrari, waar je doorgaans je bestelbon voor de volgende al ondertekent op het moment van afhalen van de nieuwe. :lol: 

't Zijn natuurlijk paupers die maar één zo'n sequentie lopen hebben. De échte Ferrari-klant heeft 2 of zelfs 3 zo'n reeksen tegelijk lopen. Elk jaar 2-3 nieuwe halen en meteen even veel nieuwe bestellen, die er 1 tot 2 jaar later zullen zijn. :inlove: 

Je haalt de woorden uit m'n mond. Als je geld genoeg hebt koop je ondertussen inderdaad een ander speeltje.

En een Ferrari is speciaal, sorry maar zo'n Alpine niet 😳

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Dit lijkt me wel een geschikte plaats om het filmpje 'Best Handling Car 2019' te droppen.

 

 

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Goeie review die de vergelijking maakt met Lotus . Met zijn Lotus zag hij dagelijks gebruik helemaal niet zitten, met de Alpine wel.

 

 

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Ik rijd momenteel rond met de Pure editie. Wat een serieus leuke kar is dit! Lang geleden dat ik nog zoveel fun beleeft heb achter het stuur.

Je kan het wat vergelijken met een MX5 met wat meer power :P

De motor en versnellingsbak hebben een totaal andere afstelling dan in de Megane RS. Daar was ik blij dat ik hem na een week terug mocht inleveren...

Ik heb reeds met vele middenmotor Porsche's gereden tot de GTS topmodellen toe. De Alpine moet zeker niet onder doen hiervoor! Integendeel 😍

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Men kameraad heeft de zijne nu ook al een paar maand. Nog niet mee kunnen rijden 🙄. Maar destijds al wel een eindje met een testkar kunnen rijden. Ik blijf wel fan. Alleen voor mij een te hoge prijs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar in mei één kunnen testrijden in het Brusselse en heb nadien mijn order gecancelled.

Zou er graag nog eens mee rijden in eigen streek (midden WVL) om te zien of mijn pijnpunten van toen er nog altijd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On ‎4‎/‎5‎/‎2019 at 5:30 PM, flupke73 said:

heb er al een paar zien rijden:

blauwe in Leuven en vanochtend een grijze in Huldenberg

leuke verschijning

Staat bijna elke dag eentje rechtover de KBC in jesus-eik, een donkerblauwe met zilvere velegn, die kar is altijd smerig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, lancer-evo zei:

Vorig jaar in mei één kunnen testrijden in het Brusselse en heb nadien mijn order gecancelled.

Zou er graag nog eens mee rijden in eigen streek (midden WVL) om te zien of mijn pijnpunten van toen er nog altijd zijn. 

Wat deed je twijfelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Martini Racing said:

Wat deed je twijfelen?

Ik vond de wagen niet coherent aanvoelen.. was precies niet één geheel.

Motor vond ik echt storend luid en artificieel. Die inlaat in de kabine zou er van snel uitmoeten.  Ging wel echt goed vooruit.  Ook vervelend dat de peddels wat klein zijn, maar dat komt door de ongelukkige plaatsing van die old fashioned cruisecontrol unit.  Het ontbreken van een sper was ook al heel snel duidelijk.. op de eerste afrit spinde het achterwiel al door (en het was droog).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid