Ga naar inhoud

Alpine A110


Ice_Ken

Aanbevolen berichten

8 uren geleden, ir_fuel zei:

"Here is the story ... "

"De auto stond ineens in brand"

 

End of story.

 

Ok dan.

 

In Topgear heeft Harris wel verteld hoe het juist zat. Olieleidingske dat is beginnen rubben en daarna lekken, ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

de zwarte is voor garage valckenier zelf en de blauwe was voor de kennis van mij. hij stond er hier net mee voor mijn deur. wat een machine :inlove:

zware ronk, schitterende kuipen, en blijkbaar sleuren voor zot. wat een look en verschijning.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/5/2018 at 3:36 PM, CHARLE5 said:

IMG_1231.JPG

@tuscani waar is dit? 

Ik vraag mij af (heel random maar soit) wat die weg er voor is. Lijkt zo krap met nog een gebouw direct aan de overkant, alsof het een privé stukje is tussen gebouwen in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, CHARLE5 zei:

Sabelt stoelen.
Verstelbaar in verschillende standen. Maar wel niet on the move.

alpineseat.jpg?scale=down

Ze kunnen voor en achteruit op een rail, de hoogte moet je regelen door met vijzen te werken. Maar ze zien er fantastisch uit. Op de volgende versies komen normalere stoelen die elektrisch verstelbaar zijn, maar meer wegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Timo zei:

@tuscani waar is dit? 

Ik vraag mij af (heel random maar soit) wat die weg er voor is. Lijkt zo krap met nog een gebouw direct aan de overkant, alsof het een privé stukje is tussen gebouwen in.

Mijn kennis sprak over Zaventem. Maar ik zie dat Charles over Antwerpen spreekt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 05/05/2018 om 15:36, CHARLE5 zei:

IMG_1233.thumb.JPG.8cab4b5b7b34a004501b206a4f1132f5.JPG

Bij Renault Antwerpen staat er een witte, een blauwe en een zwarte.
De zwarte was een stuk knapper dan ik had verwacht.

Echt een dik ding, amai.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, tuscani zei:

Ze kunnen voor en achteruit op een rail, de hoogte moet je regelen door met vijzen te werken. Maar ze zien er fantastisch uit. Op de volgende versies komen normalere stoelen die elektrisch verstelbaar zijn, maar meer wegen. 

Klopt.
De verkoper wist te zeggen dat er ook andere stoelen beschikbaar zullen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Goeie bespreking en nurburgringtest. Niet zo in zijn element daar. Aan 190 spontaan in overstuur gaan , ge moet er voor zijn, Ophanging ook te zacht op dat terrein.

https://www.largus.fr/actualite-automobile/essai-alpine-a110-le-test-au-nurburgring-et-sur-autoroute-allemande-9254391.html

Quote

Car s’il suffisait de faire « enrouler » le train arrière pour aider l’avant à tourner dans les virages serrés, cela devient moins évident dans les virages moyens et rapides… dont la boucle nord est truffée : sous-vireuse en entrée si le conducteur se contente de tourner le volant, l’A110 engage trop du train arrière après un lâcher d’accélérateur ou un sur-braquage pour aider au placement.
 
Une fois sur l’angle, l’Alpine amplifie sa dérive si le conducteur ne contrebraque pas rapidement, et devient alors délicate une fois l’antidérapage totalement débranché. Les secteurs très bosselés n’arrangent rien à l’affaire : la suspension, souple et idéale sur route dégradée, avoue ses limites sur les grosses compressions du circuit allemand, qui font parfois taper les butées… et perdre le « grip » encore plus brutalement.

La rançon logique d’une auto voulue survireuse en virages serrés, qui n’altère pas les formidables qualités dynamiques de l’A110, mais invite à plus de retenue sur un circuit aussi rapide que la boucle nord du Nürburgring.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Zaterdag een testritje met deze A110. Ben benieuwd. Wat mij wel zwaar tegensteekt is de 18 maanden wachttijd !!??

dat zou mij zeker kunnen tegenhouden om tot bestelling over te gaan als de testrit heel goed meevalt.

To be continued.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Germinal zei:

Zaterdag een testritje met deze A110. Ben benieuwd. Wat mij wel zwaar tegensteekt is de 18 maanden wachttijd !!??

dat zou mij zeker kunnen tegenhouden om tot bestelling over te gaan als de testrit heel goed meevalt.

To be continued.

niet neuten: deze kan je zaterdag al ophalen: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/renault-alpine-a110-1-8-turbo-premiere-edition-benzine-blauw-042fd76b-a2c6-ec14-e053-e350040a0ef1?cldtidx=1

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, dragonfly zei:

Geen enkele testrit maakt 18m wachten goed. Tegen dan staat je hoofd 90% al op iets anders...

Gelijk bij Ferrari, waar je doorgaans je bestelbon voor de volgende al ondertekent op het moment van afhalen van de nieuwe. :lol: 

't Zijn natuurlijk paupers die maar één zo'n sequentie lopen hebben. De échte Ferrari-klant heeft 2 of zelfs 3 zo'n reeksen tegelijk lopen. Elk jaar 2-3 nieuwe halen en meteen even veel nieuwe bestellen, die er 1 tot 2 jaar later zullen zijn. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid