Ga naar inhoud

2019 BMW G2x 3 Reeks


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Vroeger was het altijd "ooooh, nog laank zne madammeke, we weten wijlie nog van niks, en wijlie zouwenetochwel weejteneeeeeh" als je in een dealership vroeg of het nieuw model toch niet bijna voor de deur stond. Boenk, verkoepeke. Dat gaat ge toch niet meer kunnen regelen als het merk zelf 1 jaar voor lancering (of whatever) al met camo-foto's naar buiten komt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, CHARLE5 zei:

@gTa Eén accent per topic? Of varieert dat naargelang de dag van de week?😁

MULODNHIE !!!

  • Vind ik leuk 4
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

attachment.php?attachmentid=1891030&stc=1&d=1535666708

Quote

This is an M340d which shares the visuals with the M340i such as the Cerium Grey inserts. Of course everything else will be different but better? Hmmmmm....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke diesel, maar geen fan van de dingen die daarmee gepaard gaan:

- verplicht M-pakket

- verplicht xDrive

- verplicht die uitlaten

- verplicht Cerium inserts

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die M Performance modellen met hun specifieke accenten ben ik ook niet zot van, je zou het moeten kunnen laten wegvallen

gelukkig is er nog Alpina

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt goed, wordt een knappe kar :inlove:

Alleen die sensor voor ACC vind ik zo lelijk bij BMW. Bij Mercedes zit dit (toch bij de E-klasse) achter het logo. Beetje zoals de achteruitrijcamera :fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minutes ago, Rabbit said:

wat is er mis met de derriere van een 5 ?

Niks, maar iets te weinig vernieuwend tov de voorganger imo. Evolutie ipv revolutie mag (en moet, zeker bij een 5 Reeks), maar in dit geval wordt de verandering in 't algemeen toch onthaald als te braaf.

De nieuwe 3 gaat echt fris voor de dag komen, ben zo benieuwd. :inlove: Niet dat het echt verrassend zal zijn maar toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Phil zei:

Niks, maar iets te weinig vernieuwend tov de voorganger imo. Evolutie ipv revolutie mag (en moet, zeker bij een 5 Reeks), maar in dit geval wordt de verandering in 't algemeen toch onthaald als te braaf.

De nieuwe 3 gaat echt fris voor de dag komen, ben zo benieuwd. :inlove: Niet dat het echt verrassend zal zijn maar toch.

Volgende week zie ik hem in Parijs. Ik wel licht enthousiast hierzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid