Ga naar inhoud

2019 BMW G2x 3 Reeks


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Wat is het nut nu van die X-drive? Pak meer gewicht en andere beleving van rijden. Of proberen ze een gevoel veiligheid op te dringen/promoten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-5-2018 om 19:32, Timo zei:

Wat is het nut nu van die X-drive? Pak meer gewicht en andere beleving van rijden. Of proberen ze een gevoel veiligheid op te dringen/promoten. 

De gemiddelde BMW 3 rijder gaat het verschil niet voelen in 'beleving', maar kiest wel voor xDrive omdat het gemakkelijker rijdt bij natte en gladde ondergrond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Makkelijker rijden dat is ook zever, gewoon meer tractie als je hersenloos gaat planken bij natte ondergrond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, BMWMB said:

De gemiddelde BMW 3 rijder gaat het verschil niet voelen in 'beleving', maar kiest wel voor xDrive omdat het gemakkelijker rijdt bij natte en gladde ondergrond.

@gTa heeft hier ooit eens iets over geschreven, ging toen over porsches S vs 4S en dergelijke. Vals gevoel van veiligheid.

 

Daarnaast kun je dat publiek in een RWD en Xdrive zetten en 95% voelt en ziet het verschil niet. Dat is zo'n onzin. 

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het, maar ik twijfel.

Ik vrees dat alles met een zescilinder minstens een '40' in de benaming zal hebben en ook via de voorwielen aangedreven zal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wordt het overschakelen naar een G30 of afscheid nemen van 2 cilinders. Lastige keuze dan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat me trouwens opvalt in bovenstaande foto's is dat de wagen met 18" (vermoed ik) velgen een breedset heeft en die met 19" niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Dirk75
Op 1/6/2018 om 22:21, msxx zei:

Dan wordt het overschakelen naar een G30 of afscheid nemen van 2 cilinders. Lastige keuze dan...

Tot de facelift zal de 30d hopelijk wel een 6 cilinder blijven. 

Ze kunnen  natuurlijk ook gewoon de namen aanpassen.

20d,30d 4 cilinder

40d 50d 6 cilinder

aangepast door Dirk75
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben eens curieus of een handbak in de nieuwe M3 nog zal kunnen gekozen worden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Phil said:

Ja mannekes. @Thebiemerke

Stance van een sportwagen

 

Wut?

Het is trouwens een break. Met meer kofferruimte. Voor handelsvertegenwoordigers enz.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid