Ga naar inhoud

BMW G05 X5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Efkes weer on topic:

Vraag voor de BMW mannen hier @Tommie @Thebiemerke @Stancke, ...

Is het mogelijk met de sleutel beide delen van de kofferklep direct te openen? Of is daar ergens een setting voor? 

99% van de tijd dat ik de koffer moet zijn, is het nl. om een kinderwagen in en uit te laden. En daarbij doen we normaal beiden delen open.

Met dank :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
On 10/26/2020 at 1:36 PM, The Swede said:

Efkes weer on topic:

Vraag voor de BMW mannen hier @Tommie @Thebiemerke @Stancke, ...

Is het mogelijk met de sleutel beide delen van de kofferklep direct te openen? Of is daar ergens een setting voor? 

99% van de tijd dat ik de koffer moet zijn, is het nl. om een kinderwagen in en uit te laden. En daarbij doen we normaal beiden delen open.

Met dank :)

Ja, dat kan: car/instellingen/toetswijziging sleutel/beide achterkleppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/5/2020 at 9:46 PM, TochGeenBMW said:

Ja, dat kan: car/instellingen/toetswijziging sleutel/beide achterkleppen

Merci. Subiet es gaan zien. (nadat ik dat in het mofs vertaald heb).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Vriend van me heeft niet anders of miserie met z'n X5, wagen is nu 1,5 jaar oud en is al meer dan 4 keer binnen geweest bij de garage om nieuwe software te installeren.

Plotseling uitvallen van navigatie, radio,pinkers die niet meer werken...

Garage weet er ook geen raad meer mee,Bornem is er mee bezig.

Ge koopt dan eens een wagen van meer dan 90000€.

 

:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

De tweedehandsjes 45e lijken wel een serieuze price drop te hebben gekregen in Duitsland. I like 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tweedehandsjes 45e lijken wel een serieuze price drop te hebben gekregen in Duitsland. I like [emoji3059]
Linkje?
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Stancke zei:
5 uren geleden, Rabbit zei:
De tweedehandsjes 45e lijken wel een serieuze price drop te hebben gekregen in Duitsland. I like emoji3059.png

Linkje?

Gewoon een autoscout search doen in DE. Ze beginnen plots aan 65 ongv voor relatief weinig kms

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
16 minuten geleden, D Squaloid zei:

Manhattan op de carconfig trekt echt op niks. Bestaat er iets individual in die tint dat wel mooi is?

Knock yourself out. Ik heb momenteel Oxford Grün en heb Ruby Red besteld voor de volgende.

https://visualizer.bmw-individual.com/Ipps/bmwoac?page=imc&market=80001-DE&dc=1-1&header=1&qrcode=1&pdf=1&lang=EN#top

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/5/2021 om 20:41, Rabbit zei:

Gewoon een autoscout search doen in DE. Ze beginnen plots aan 65 ongv voor relatief weinig kms

Doe mij deze maar dan, dat is eens wat anders dan het black on black die op elke straathoek staat:

https://www.mobile.de/nl/Auto/BMW-X5-xDrive45e-M-High-Executive-M-pack/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500_49_,frn:2018,ful:hybrid,dmg:false,srf:true/pg:vipcar/327469671.html

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Tommie said:

Knock yourself out. Ik heb momenteel Oxford Grün en heb Ruby Red besteld voor de volgende.

https://visualizer.bmw-individual.com/Ipps/bmwoac?page=imc&market=80001-DE&dc=1-1&header=1&qrcode=1&pdf=1&lang=EN#top

 

 Beide kleuren lijken mij fantastisch! Heel benieuwd om foto’s te zien van uw configs. Wanneer zou je ze hebben?

Wat kost zoiets meer dan een standaard kleur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Tommie said:

Nochtans echt mooie kleur. Heb al 4 X6'en in de showroom gezet dit jaar in die kleur en telkens binnen de week verkocht.

 

Als dat de kleur is die ik regelmatig zie rijden dan is dat idd erg knap. Op een X5 nog niet gezien maar het lijkt mij knapper op een X6.

Op de CC komt het echt niet over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Oxford kan je op onze FB of op m'n LinkedIn vinden, is al verkocht wel. Rijd er nog mee tot m'n volgende.

M'n Ruby Red heb ik dan in oktober.

Kostprijs is 6150 euro BTWi.

  • Vind ik leuk 1
  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tommie zei:

Nochtans echt mooie kleur. Heb al 4 X6'en in de showroom gezet dit jaar in die kleur en telkens binnen de week verkocht.

 

Ik beaam.

Eentje in Manhattan gezien bij de dealer in Lochristi, een 2-tal weken terug; ik wist niet naar welke kleur ik keek en moest spieken op de speclist; 't is eens iets anders en helemaal niet lelijk. Stond op eentje met M Pack en bicolor zwart/poli velgen, zwart glas en uitgebreide Shadow Line (als ik 't me goed herinner) en daarop ging dat ook echt goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ICM zei:

Ok, je hebt me overtuigd!

Ik doe gewoon wat de BMW-verkopers moeten doen, als ze een '7 of '4 met die monsterlijke neus moeten verpatsen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid