Ga naar inhoud

1992 Mercedes-Benz 500E


Avantus

Aanbevolen berichten

Kleur vind ik misschien een tikje te blits op deze, maar kan ook door combinatie met de Brabus velgen zijn dat het nét erover oogt (IMO). 
Verder op de foto's en jouw omschrijving (die ik naar waarde schat) afgaand wel een errug proper en verzorgd exemplaar. Ik ging zeggen 'zeker gezien de kilometers', maar zoals je zelf al aanhaalt maakt dat hier minder uit. Een 500E met 100.000km kan volledig rot zijn vanbinnen en goor en versleten vanbinnen. 

Knappe dakhemel ook zeg. En dat interieur.. Wie neu :inlove: 

Ik zou toch ook overwegen deze op de 8 lochs te zetten voor verkoop. Denk dat nu veel mensen bij zien van de foto's op die velgen misschien al zullen wegklikken, wat jammer zou zijn. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje over die waardestijging (is natuurlijk geen exacte wetenschap) van de vorige pagina. Moest dat nu écht je doel zijn, kan je dan niet beter eentje kopen met een lagere km-stand en hem dan 10 jaar wegzetten dan eentje die er zo uitziet met een hoge km-stand? Om hem er zo uit te laten zien ga je over die 10 jaar toch ook kosten moeten blijven doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag is in welke mate dat die km-stand op die leeftijden er nog toe doet. 

Eeuwig te veel focus op km-stand imo. Alles hangt gewoon af van het gebruik en het onderhoud. En 9/10 van oa japan en vavato die ik gezien heb waren 100% zeker teruggedraaid en met quasi niets van de gekende zaken reeds hersteld... dan heb je eentje met 150k op de teller, maar wat heb je daar aan buiten bedrog.

Besluit is wel dat je gelijk welke auto niet moet "wegzetten". Dat is nefast, en zeker wetende hoe goedkoop je er oldtimerplezier aan kan hebben door dat af en toe buiten te halen :)

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Avantus zei:

Vraag is in welke mate dat die km-stand op die leeftijden er nog toe doet. 

Eeuwig te veel focus op km-stand imo. Alles hangt gewoon af van het gebruik en het onderhoud. En 9/10 van oa japan en vavato die ik gezien heb waren 100% zeker teruggedraaid en met quasi niets van de gekende zaken reeds hersteld... dan heb je eentje met 150k op de teller, maar wat heb je daar aan buiten bedrog.

Besluit is wel dat je gelijk welke auto niet moet "wegzetten". Dat is nefast, en zeker wetende hoe goedkoop je er oldtimerplezier aan kan hebben door dat af en toe buiten te halen :)

Staan twee 190 2.3-16 op Vavato, van zijn leven niet dat de km stand klopt. 

Mijne 190 2.6 was ook 100k terug gezet, triestige praktijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Avantus zei:

Kleur blits? Is gewoon een fancy donkerblauw imo :)

Alhier een foto op 8-lochs :) 

excuses voor het wissertje dat niet mooi recht staat!

mercedes-500e-w124-01.jpg.23de42d6cdde9c5631793834f92b0b64.jpg

Wauw :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Avantus said:

Kleur blits? Is gewoon een fancy donkerblauw imo :)

Alhier een foto op 8-lochs :) 

excuses voor het wissertje dat niet mooi recht staat!

mercedes-500e-w124-01.jpg.23de42d6cdde9c5631793834f92b0b64.jpg

Euh ja hallo. Zwier die Brabus wielen eens apart te koop aub. 
Ziet er zo echt een miljoen keer dikker uit. 

Misschien ook eens kijken voor een mooie fotoreportage? Nu zit je met veel overbelichte panelen in de verkoopsfoto's, beetje rare angles, .. En een polarisatiefilter zou het afmaken denk ik. Misschien een werkje voor @Mayonaise

Zeker als hij echt zo mooi onderhouden is kunnen goeie foto's veel doen om de kilometerstand en prijs te verzachten. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minutes ago, Alexis said:

Zwier die Brabus wielen eens apart te koop aub. 
Ziet er zo echt een miljoen keer dikker uit. 

Dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Alexis zei:

Euh ja hallo. Zwier die Brabus wielen eens apart te koop aub. 
Ziet er zo echt een miljoen keer dikker uit. 

 

QFFT!!! Miljard miljoen keer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Alexis zei:

Euh ja hallo. Zwier die Brabus wielen eens apart te koop aub. 
Ziet er zo echt een miljoen keer dikker uit. 

Misschien ook eens kijken voor een mooie fotoreportage? Nu zit je met veel overbelichte panelen in de verkoopsfoto's, beetje rare angles, .. En een polarisatiefilter zou het afmaken denk ik. Misschien een werkje voor @Mayonaise

Zeker als hij echt zo mooi onderhouden is kunnen goeie foto's veel doen om de kilometerstand en prijs te verzachten. 

Idd, zijn nog maar fotos in de rapte hoor, zo komt hij niet op ad sites :)

En jup mss wel op 8 loch te koop zetten, of setje monoblock III's zoals op de Bornit.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Avantus zei:

Eeuwig te veel focus op km-stand imo.

Geef jij dezelfde overnameprijs voor een 308 GTi van 3 jaar oud / 140.000km als voor een 308 GTi van 3 jaar oud / 57.000km? ;)
Ik vind dat normaal dat mensen zich daar op focussen, naast de leeftijd natuurlijk. En mogelijks is dat voor een oudere wagen minder van belang, zeker als het gaat om vrij unieke wagens. Maar eens er keuze zat is...
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel iets helemaal anders he :D

Bij een auto van +25j oud moet je toch wel flink pakje meer kijken naar de huidige staat en wat er vervangen werd ipv km's. 

Uiteraard is lage km-stand leuk, maar een even nette als deze met maar 115k op de teller betaal je wel 60k bij marco hof bv :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-11-2017 om 11:50, Avantus zei:

Vraag is in welke mate dat die km-stand op die leeftijden er nog toe doet. 

Eeuwig te veel focus op km-stand imo. Alles hangt gewoon af van het gebruik en het onderhoud. En 9/10 van oa japan en vavato die ik gezien heb waren 100% zeker teruggedraaid en met quasi niets van de gekende zaken reeds hersteld... dan heb je eentje met 150k op de teller, maar wat heb je daar aan buiten bedrog.

Besluit is wel dat je gelijk welke auto niet moet "wegzetten". Dat is nefast, en zeker wetende hoe goedkoop je er oldtimerplezier aan kan hebben door dat af en toe buiten te halen :)

Een antwoord op m'n vraag :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/18/2017 at 12:10 PM, Avantus said:

Dat is wel iets helemaal anders he :D

Bij een auto van +25j oud moet je toch wel flink pakje meer kijken naar de huidige staat en wat er vervangen werd ipv km's. 

Uiteraard is lage km-stand leuk, maar een even nette als deze met maar 115k op de teller betaal je wel 60k bij marco hof bv :)

Mercedessen van toen waren gemaakt voor een miljoen kilometers mits deftig onderhoud, en blijkt dat deze er geen gebrek aan gehad heeft.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid