Ga naar inhoud

1992 Mercedes-Benz 500E


Avantus

Aanbevolen berichten

On 12/5/2017 at 9:45 PM, Avantus said:

Nope blijft mogelijk met de overgangsmaatregel.

Kan jij eens uitleggen hoe dat oldtimer nu zit aub? BV mijn mx5 is van 05/'92, kan je die ook volgend jaar nog inschrijven als oldtimer? Je hoort zoveel omtrent die oldtimer tegenwoordig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Niko80 zei:

Kan jij eens uitleggen hoe dat oldtimer nu zit aub? BV mijn mx5 is van 05/'92, kan je die ook volgend jaar nog inschrijven als oldtimer? Je hoort zoveel omtrent die oldtimer tegenwoordig.

http://www.autofans.be/nieuws/overheid/36632-oldtimerwetgeving-aangepast-vanaf-2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Concreet betekent dit dat elk voertuig met een eerste inschrijvingsdatum van voor 01.01.1993 (<1992), en dat ingeschreven wordt in Vlaanderen, steeds zal genieten van de forfaitaire verkeersbelasting, de voertuigen met inschrijvingsdatum vanaf 01.01.1993 en volgend, dienen de leeftijd van 30 jaar bereikt te hebben.

 

Positief dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Avantus said:

Concreet betekent dit dat elk voertuig met een eerste inschrijvingsdatum van voor 01.01.1993 (<1992), en dat ingeschreven wordt in Vlaanderen, steeds zal genieten van de forfaitaire verkeersbelasting, de voertuigen met inschrijvingsdatum vanaf 01.01.1993 en volgend, dienen de leeftijd van 30 jaar bereikt te hebben.

 

Positief dus :)

Buiten dus die jaarlijkse kut keuring geniet je van het tax voordeel. Hoewel ze mij gisteren op de keurig vertelde dat er toch sprake is van een twee jaarlijkse keuring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Niko80 zei:

Kan jij eens uitleggen hoe dat oldtimer nu zit aub? BV mijn mx5 is van 05/'92, kan je die ook volgend jaar nog inschrijven als oldtimer? Je hoort zoveel omtrent die oldtimer tegenwoordig.

Alles voor '93 blijft oldtimer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ik dacht dat die bronskleur een verkleuring was door de tand des tijds :oops:
En wat is er dan anders aan de achterruit?

Ik dacht ook dat dat brons verkleuring was? Op m'n 190 was het nog mooi zwart/donkerblauw:

3ac20d140075228f8905a380ac177674.jpg

(Heb helaas niet meteen een detail foto bij de hand.)


Heeft iemand daar een folder of optie code van?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid