Ga naar inhoud

Jaguar I-Pace


Gast wooter

Aanbevolen berichten

27 minutes ago, yvesken said:

Groot vanbinnen, niet vanbuiten
De vraag: hoe kan je met één auto zoveel mogelijk mensen een goed gevoel aan boord geven? Het antwoord: onder meer met een riante wielbasis van 3 meter, de afstand tussen voor- en achteras. Heilzaam voor het zitcomfort van de passagiers. Omdat elektromotoren minder plaats innemen dan een klassieke verbrandingsmotor met versnellingsbak, kunnen voor- en achteras verder van elkaar zitten. Jaguar heeft dat perfect begrepen. Tussenin ontstaat dan meer ruimte voor het interieur. In ieder geval meer dan je vindt in een klassieke auto met een lengte van 4,68m. De i-Pace is daarmee groot genoeg om op markten buiten Europa nog altijd zijn hoge prijs te verantwoorden, maar tegelijk is hij net compact genoeg om op onze dichtgeslibde wegen en steden niet onhandig te worden, zoals de Tesla Model S van net geen 5 meter lang dat wel is. Goed gezien van Jaguar.

De I-Pace is vanbinnen kleiner dan de Model S (ik mag het ook hopen), maar zo klein dat je eigenlijk het interieur van een Model 3 krijgt.

27 minutes ago, yvesken said:

Voor elk wat wils
Tesla heeft in zijn gamma een berline (de Model S) en een SUV (Model X). Ongeveer dan toch. Want de Model S is eigenlijk meer een ‘hatchback’, een vierdeurs met achterklep, terwijl de Model X niet echt stoer op de wielen staat, zoals je toch van een SUV zou mogen verwachten.Jaguar speelt het slim, want het Britse merk kan met de i-Pace van vele walletjes eten. Die heeft iets van een cross-over of SUV, maar er zit ook een snuifje conventionele hatchback in. En als je zijn lijn bekijkt, zelfs een vleugje ‘shooting brake’ - een break dus met coupé-achtige daklijn. Met lijnen die subtiel en voldoende laag zijn om mensen met een conventionele smaak aan te spreken en die toch net voldoende stoere accenten in zich hebben om geen klanten af te stoten die hun zinnen op een SUV hadden gezet.
Eén elektrische Jaguar doet wat twee Tesla’s doen.

Ik denk dat uit vele andere reviews al duidelijk is dat de I-Pace nog meer een SUC is; noch een gewone auto noch een SUV want daarvoor is ie te klein.

27 minutes ago, yvesken said:

Kwaliteit in het interieur
Heb je een conventionele auto van een premium-merk als BMW, Mercedes, Audi, Land Rover of Jaguar en je stapt over naar Tesla, dan krijg je tandpijn van de materiaalkeuze en de afwerking. Van deurpanelen die niet netjes aansluiten, povere materialen en een bedenkelijke assemblage die na korte tijd al resulteert in parasietgeluiden. Niet zo in de i-Pace. Daar zit alles wél goed in elkaar en kun je je wentelen in materialen die wél passen bij een auto uit deze prijsklasse.

OK, hier kan ik niet op andere reviews uit gaan, maar enkele reacties hiervoor in dit draadje kan je al iemand vinden die de I-Pace is gaan bekijken en een mening had over het interieur.

27 minutes ago, yvesken said:

Doe eens normaal
Je kan er niet omheen: Tesla’s zijn sneller. Spurtbommen zelfs. Maar de i-Pace is met een acceleratietijd van 4,8 seconden (0-100 km/u) meer dan snel genoeg. Je hoeft met een elektrische auto toch echt geen Lamborghini’s af te stoffen aan de verkeerslichten? Dat had Jaguar best voor mekaar kunnen krijgen, maar alleen om die weinig praktische eer op de borst te kunnen prikken had de prijs de hoogte in moeten gegaan. Tot op het niveau van een Tesla. De i-Pace kost nu min of meer de helft van een Model X.

Dus de auteur vind het beter dat de I-Pace minder snel is dan een Tesla. OK, maar een I-Pace begint aan 78990€, een Model X aan 97530. Da's niet "de helft".

27 minutes ago, yvesken said:

 

27 minutes ago, yvesken said:

Geen loze beloftes
De i-Pace is gewoon zoals hij is. Hier geen optiepakketten van duizenden euro’s met camera’s en sensoren die misschien ooit eens een onduidelijke belofte waarmaken na de zoveelste software-update. Of niet. Je weet wat je krijgt: de i-Pace is af. Er hoeft niet achteraf nog van alles aan veranderd te worden. Tesla stuurt inderdaad constant updates naar je auto, die dan op de achtergrond worden uitgevoerd.

Gek, Jaguar klopt zich net op de borst dat ze Over The Air updates voorzien op de I-Pace.

27 minutes ago, yvesken said:

Geen dure Gadgets
Zowel de Tesla als de Jaguar beschikken over een navigatiesysteem dat bestemming en rijbereik met elkaar verzoent en je indien nodig langs een laadstation stuurt. Dat is broodnodig. Hetzelfde kan je niet zeggen van dat gigantisch grote scherm op het dashboard van een Tesla. Duur, niet helemaal nodig, maar wel handig. De i-Pace is conventioneler en doet het met drie aparte displays in plaats van die lichtgevende blikvanger. Volstrekt overbodig zijn dan weer de vleugeldeuren van de Tesla Model X: complex, gevoelig, duur en niet meer dan een gadget. De i-Pace heeft normale, minder dure deuren die doen wat ze moeten doen. Is een Tesla een rijdende iPad, dan is de Jaguar i-Pace een échte auto.

Ook weer vreemd, want alle reviews hebben commentaar op het trage infotainment systeem van Jaguar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

De I-Pace is vanbinnen kleiner dan de Model S (ik mag het ook hopen), maar zo klein dat je eigenlijk het interieur van een Model 3 krijgt.

Hij zegt ook nergens dat het het formaat heeft van een Model S. Hij zegt dat er meer binnenruimte is dan dat je zou krijgen bij een klassieke auto van 4m68

10 minuten geleden, wooter zei:

Ik denk dat uit vele andere reviews al duidelijk is dat de I-Pace nog meer een SUC is; noch een gewone auto noch een SUV want daarvoor is ie te klein.

Mossel noch vis, correct

11 minuten geleden, wooter zei:

OK, hier kan ik niet op andere reviews uit gaan, maar enkele reacties hiervoor in dit draadje kan je al iemand vinden die de I-Pace is gaan bekijken en een mening had over het interieur.

Hierover kan ik me niet uitspreken

12 minuten geleden, wooter zei:

Dus de auteur vind het beter dat de I-Pace minder snel is dan een Tesla. OK, maar een I-Pace begint aan 78990€, een Model X aan 97530. Da's niet "de helft".

Het gaat over Lamborghini's afdrogen aan de lichten, daarmee doelt hij op de X P100D van 159.000 euro, oftewel het dubbele van 79.000 euro

15 minuten geleden, wooter zei:

Gek, Jaguar klopt zich net op de borst dat ze Over The Air updates voorzien op de I-Pace.

Hier doelt hij duidelijk op de zelfrijdende functie die je bij Tesla kan kopen, maar momenteel nog niet werkt.

17 minuten geleden, wooter zei:

Ook weer vreemd, want alle reviews hebben commentaar op het trage infotainment systeem van Jaguar.

Het gaat hier toch nergens over de snelheid? Het punt is dat je die gigantische schermen en die vleugeldeuren niet nodig hebt. Met het conventionele systeem, wat voor merken als Jaguar en andere bestaande merken, goedkoper is dan het systeem met 1 groot centraal scherm. Dat Jaguar hun systeem traag is kan best zijn, maar dat wilt niet zeggen dat het conventionele systeem traag is. Dat de vleugeldeuren het ook weer duur en complex maken terwijl gewone deuren ook doen wat ze moeten doen

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, Carlito said:

Hij zegt ook nergens dat het het formaat heeft van een Model S. Hij zegt dat er meer binnenruimte is dan dat je zou krijgen bij een klassieke auto van 4m68

Maar Tesla heeft geen auto van 4h68. Tesla had eerst een roadster, dan een full size auto (naar Amerikaanse normen) en dan een grote SUV (weer naar Amerikaanse normen). Je kan eigenlijk pas vergelijken als Jaguar met een elektrische XJ was uitgekomen. Dat hebben ze voor de Europese markt niet gedaan, en daar kan ik ze in volgen, maar dat maakt elke vergelijking met een Tesla wel scheef. Tot Tesla met de Model Y uit komt.

9 minutes ago, Carlito said:

Het gaat over Lamborghini's afdrogen aan de lichten, daarmee doelt hij op de X P100D van 159.000 euro, oftewel het dubbele van 79.000 euro

Maar waarom wil ie dan een gewone I-Pace vergelijken met het topmodel van de Model X? Misschien omdat als ie het vergelijkt met het gewone model van de Model X, de Model X 0,1s trager is dan de I-Pace?

9 minutes ago, Carlito said:

Hier doelt hij duidelijk op de zelfrijdende functie die je bij Tesla kan kopen, maar momenteel nog niet werkt.

Zelfs ondanks het gebrek aan de zelfrijdende functie, heb je bij een Tesla wel een geavanceerde autopilot. Zelfs Audi komt in hun e-tron met hetzelfde systeem dat ook in hun A7 zit. Jaguar heeft met moeite een lane keeping assistant.

9 minutes ago, Carlito said:

Het gaat hier toch nergens over de snelheid? Het punt is dat je die gigantische schermen en die vleugeldeuren niet nodig hebt. Met het conventionele systeem, wat voor merken als Jaguar en andere bestaande merken, goedkoper is dan het systeem met 1 groot centraal scherm. Dat Jaguar hun systeem traag is kan best zijn, maar dat wilt niet zeggen dat het conventionele systeem traag is. Dat de vleugeldeuren het ook weer duur en complex maken terwijl gewone deuren ook doen wat ze moeten doen

Dat ene scherm is vermoedelijk goedkoper dan heel de knoppenwinkel in een klassieke auto. Die deuren maken het weer duurder, maar niks een autobouwer om ook zo een zot idee te proberen te implementeren.

Ik vind het allemaal excuses zoeken om "klassieker" als beter te beweren, terwijl de reviews echt wel eenduidig zijn: de infotainment is traag in een Jaguar I-Pace.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, wooter zei:

Maar Tesla heeft geen auto van 4h68. Tesla had eerst een roadster, dan een full size auto (naar Amerikaanse normen) en dan een grote SUV (weer naar Amerikaanse normen). Je kan eigenlijk pas vergelijken als Jaguar met een elektrische XJ was uitgekomen. Dat hebben ze voor de Europese markt niet gedaan, en daar kan ik ze in volgen, maar dat maakt elke vergelijking met een Tesla wel scheef. Tot Tesla met de Model Y uit komt.

Hij vergelijkt ook niet met een Tesla model... Of waar zie jij in die paragraaf een rechtstreekse vergelijking met een Tesla? Hij beweert (onterecht) dat een auto van +/- 5m lang onhandig is op onze dichtgeslibde wegen.

4 minuten geleden, wooter zei:

Maar waarom wil ie dan een gewone I-Pace vergelijken met het topmodel van de Model X? Misschien omdat als ie het vergelijkt met het gewone model van de Model X, de Model X 0,1s trager is dan de I-Pace?

Omdat zijn punt daar is dat heel die toogpraat waar Tesla voor bekend staat niet nodig is om een functionele hybride te hebben. Tesla begrijpt dit ook, gezien hun basis Model X (die nog wel duurder is dan de I-pace, maar ook groter) ook "trager" is.

5 minuten geleden, wooter zei:

Zelfs ondanks het gebrek aan de zelfrijdende functie, heb je bij een Tesla wel een geavanceerde autopilot. Zelfs Audi komt in hun e-tron met hetzelfde systeem dat ook in hun A7 zit. Jaguar heeft met moeite een lane keeping assistant.

Dit is niet het punt. Er wordt nergens gezegd dat Tesla niet meer snufjes heeft, of niet meer toekomstgericht is. Er wordt gewoon gezegd dat je bij Tesla iets kan bestellen dat nog niet leverbaar is op dit moment, maar later via een update wel gaat komen.

6 minuten geleden, wooter zei:

Dat ene scherm is vermoedelijk goedkoper dan heel de knoppenwinkel in een klassieke auto. Die deuren maken het weer duurder, maar niks een autobouwer om ook zo een zot idee te proberen te implementeren.

Voor Tesla wel, voor bestaande merken, die die hele knoppenwinkel reeds ontwikkeld hebben en in het schap hebben liggen niet.

7 minuten geleden, wooter zei:

Ik vind het allemaal excuses zoeken om "klassieker" als beter te beweren, terwijl de reviews echt wel eenduidig zijn: de infotainment is traag in een Jaguar I-Pace.

Nu begin je weer over de snelheid van de infotainment, terwijl dat absoluut nergens een criteria is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, wooter zei:

Ik mag hopen dat ik heel wat meer feiten geef.

Deze auteur spreekt geen enkel moment over laadmogelijkheden en range.

:popcorn:

'k Vind dat artikel en de confrontatie met u echt subliem. 🤭

Ik zag de titel en uiteraard dacht ik er het mijne van (don't you worry), maar nu snap je misschien dat gevoel Wooter.
Uw equivalent, met een duidelijke voorkeur voor de Jaguar.
Je neemt selectief een paar criteria die (gekleurd maar) cruciaal blijken te zijn, et voila, buig allen voor Koning Tesla. Of in dit geval, de Jaaaag. 
Die bewijsdrang werkt averechts bij mij, we zullen de genuanceerde waarheid volgens onze eigen vooropgestelde criteria wel achterhalen hoor. 😘 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er zeker van dat de Tesla boys deze video van Bjørn Nyland gezien hebben,
Maar vermits hij een paar positieve dingen over de i-Pace zegt, zal hij wel uit de Elon-sekte gekickt worden zeker? 🙈

"Wow, what the heck, I don't know if you can hear, but this car is so damn quiet" 

"and... it's stable. This car is very stable at high speed. Yeah..., at least the Brits did something right 😄"

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Logic said:

Maar vermits hij een paar positieve dingen over de i-Pace zegt, zal hij wel uit de Elon-sekte gekickt worden zeker? 🙈

Als je dat echt denkt, dan ben je echt naïef.

Er is geen Elon sekte en niemand wordt ergens uit gekickt. Er zijn goeie en slechte dingen aan elke auto, maar de I-Pace is niet de beste EV prijs/kwaliteit. Een klassiekere optiestructuur, afwerking en betere wegligging aan hoge snelheden doen niet de gebreken qua laden, snelladen en range teniet, voor die prijs. Bjorn is ook erg positief over de Hyundai Kona en dat is ook met reden want door zijn zuinigheid haalt die toch een mooie range aan een adequate prijs. De gebreken daar (afwerking) zijn gecompenseerd door de lagere prijs, maar dat is bij de I-pace niet zo.

Hetzelfde met pakweg de BMW i3. Als je dat in de markt kan zetten voor 25K dan is dat een erg mooie auto, maar het probleem is dat dat aan 35K begint en ik qua afwerking probleemloos doorklik tot 55K en dan vind ik dat voor een auto van die grootte en beperkte range erg veel geld, want in weze koop je een 116i met een benzinetank van 20 liter.

Hetzelfde met de I-Pace die qua interieur ergens het volume van een eerste generatie MB A klasse of Audi A2 benadert, met 30 liter benzinetank en door de trage AC lader eigenlijk verplicht om elke 300km een uur aan een snellader te hangen met een kostprijs van 55€ per laadbeurt. Dat maakt de I-Pace niet goedkoper of beter dan zijn benzine-broertjes. Ga je daar +80K aan hangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hier begint het dus:

Jaguar verkoopt de I-Pace als een auto die aan 100kW kan laden (Tesla's doen moeiteloos 118kW op hun superchargers).

Het maximum dat Bjorn op de snellader krijgt is 82kW. Met een 90kWh batterij betekent dat dus dat de I-Pace langer zou nodig hebben om te laden.

Maar, gelukkig spreekt Jaguar onze auteur van HLN tegen en beloven ze een software-upgrade.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, wooter zei:

 

Hetzelfde met pakweg de BMW i3. Als je dat in de markt kan zetten voor 25K dan is dat een erg mooie auto, maar het probleem is dat dat aan 35K begint en ik qua afwerking probleemloos doorklik tot 55K en dan vind ik dat voor een auto van die grootte en beperkte range erg veel geld, want in weze koop je een 116i met een benzinetank van 20 liter.

 

Iedere elektrische auto is op dit moment te duur bij de aankoop.

Je vergeet de premie van €2500 en tco. Die i3 van €35000 komt na 5 jaar uit op minder dan €25000.

Stel eens een full option 116i samen... 0 tot 100 in 6,9 en 80 tot 120 in minder dan 5 seconden... ik dacht het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar TCO is ook afhankelijk van je kostprijs van energie, en als je door een trage omvormer in je I-Pace gedwongen wordt om altijd aan dure snelladers te laden, zakt je TCO-voordeel dat je al wou afzetten tegenover de hogere aankoopprijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, wooter zei:

Maar TCO is ook afhankelijk van je kostprijs van energie, en als je door een trage omvormer in je I-Pace gedwongen wordt om altijd aan dure snelladers te laden, zakt je TCO-voordeel dat je al wou afzetten tegenover de hogere aankoopprijs.

Tco zakt, maar valt niet weg. En is voor iedere gebruiker anders. Ik kan me best voorstellen dat de Jaguar door een gebruiker gekocht wordt om 100km per dag mee te rijden. En maandelijks eens verder. En dan is er geen probleem. Dan is een duurdere en betere auto zelfs een meerkost.

aangepast door Dirk75
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niets zinnigs zeggen over de ipace maar uit het artikel blijkt wel wat vooringenomenheid.

Het enige dat ik kan zeggen is dat het interieur niet moet onderdoen... al zeker niet voor BMW [emoji23]

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Germinal zei:

Ik kan niets zinnigs zeggen over de ipace maar uit het artikel blijkt wel wat vooringenomenheid.

Het enige dat ik kan zeggen is dat het interieur niet moet onderdoen... al zeker niet voor BMW emoji23.png

Eigenlijk helemaal mee eens hoor. Maar als je dan toch wil prikken, want 'k zou anders niet weten vanwaar die verwijzing ineens komt (😛), ik vind de zetels in de BMW mij schitterend passen, beter dan die van Tesla. Twee toenmalige Tesla zetel opties getest en de rugleuning was in beide gevallen te kort voor mij. Dan zit ik zowel in mijn wagen als in de i3, beter dan de grote zogenaamde comfortabele wagen. Al zijn dergelijke argumenten niet meer zo belangrijk, is mijn indruk... range en laadsnelheid daarentegen wordt onmiddellijk uitvergroot. Maar als we dan eens discussiëren over range tov ICE, dan zijn alle argumenten goed om laadsnelheid plots minder belangrijk te maken "want je steekt 'em thuis in de stekker en het komt niet zo nauw". Dus waarom zou ik, die niet eens zoveel KM's rijd, mij zorgen moeten maken met een i-Pace? Ik post quotes over hoe de i-Pace rijdt... Wooter focust weer op argumentatie die volgens hem voor iedereen het belangrijkst zijn,  plus nog wat at random commentaar, een i-Pace interieur is blijkbaar zo klein als dat van een eerste generatie MB A-klasse... (heb ik dat nu juist gelezen?) Zucht. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Logic said:

Maar als we dan eens discussiëren over range tov ICE, dan zijn alle argumenten goed om laadsnelheid plots minder belangrijk te maken "want je steekt 'em thuis in de stekker en het komt niet zo nauw". Dus waarom zou ik, die niet eens zoveel KM's rijd, mij zorgen moeten maken met een i-Pace?

Het probleem is dat de I-Pace momenteel met een enkelfase-lader wordt geleverd die op 16A amper 3,6kW levert, dus thuis in de stekker steken geeft je op 12 uur 43kWh aan batterij, of nog niet eens half vol. Dat aan een erg conservatieve 250Wh/km brengt je dan een dagelijkse range van maximum 172,8km. Als je woon-werkverkeer niet meer dan 86km is, je altijd braaf aan de snelheid houdt en nooit een omweg doet of een activiteit na het werk, kan dat lukken.

Het probleem is dat je nu al een Model S kan kopen van even veel geld, met een betere infotainment, meer ruimte en je dat ding kan vol laden op 5 en een half uur (driefase 20A), en dus elke dag 375km kan rijden, oftewel 187,5km enkele rit. Er wonen niet veel mensen op zo een afstand van hun werk, en als je eens na het werk naar een vergadering rijdt, dan lukt het je zeker wel om tussen 1 uur 's nachts en 7 uur 's morgens terug volledig vol te laden. Dat zijn overigens cijfers voor de 75D, de 100D kost wat meer (ongeveer evenveel als een full option I-Pace) en is op 7 uur vol aan 3x20A. En met autopilot.

Mijn punt is dat de I-Pace op enkele plaatsen tekort schiet en je daarom voor dat geld dom moet zijn om een I-Pace te kopen en niet een Model S 75D of 100D. Het gaat hier niet om details in de afwerking, maar echt missers die niet gecompenseerd worden door bijvoorbeeld de auto goedkoper in de markt te zetten. Had de I-Pace een auto van 60K geweest en zich geplaatst tussen de BMW i3 en Tesla Model S, had ik heel wat minder noten op mijn zang want aan 60K is de auto inderdaad wat groter en praktischer dan een i3, maar nog altijd 20-30K goedkoper dan de Model S die veel groter is maar ook meer range heeft. En een I-Pace met 3-fase lader en kostprijs van 60K zou wel degelijk een bom zijn in dat segment, bij gebrek aan de Tesla Model Y. Het is ook de vijver waarin de BMW iX3 wil gaan vissen, hoewel die groter is dan de I-Pace.

Maar aan 79K+ ben je als koper gewoon slecht geïnformeerd over wat je net hebt gekocht. Je gaat het natuurlijk doen werken, maar je betaalt eigenlijk 60K voor de auto en 20K+ fuck-you money om toch maar niet Tesla te hoeven rijden. Het is het equivalent van het kopen van een dure blackberry terwijl de wereld al aan de iPhone zit, enkel omdat je toetsen mist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, wooter zei:

Mijn punt is dat de I-Pace op enkele plaatsen tekort schiet en je daarom voor dat geld dom moet zijn om een I-Pace te kopen en niet een Model S 75D of 100D.

Een Tesla schiet op enkele plaatsen ook tekort vind ik, maar je gaat mij niet horen zeggen dat je dom bent om 'em te kopen. 

Als mijn boodschap nu nog niet aangekomen is, vraag ik mij af waarom ik überhaupt nog naar de jouwe moet luisteren? Je hebt een punt voor wat betreft die enkelfasige lader, dat kan beter. Maar geen enkele auto is perfect, ook een Tesla niet. Ik ben niet anti-tesla, ik reageer steeds op u Wooter. Ik heb zonet nog een video van Bjørn Nyland bekeken over z'n ervaringen met de I-Pace, and take note, dat is zowaar objectief... probeer 't verschil eens te snappen. 

Ik zal het kort houden en haal een paar interessante opmerkingen van Bjørn aan:

- duidelijk stiller en minder geruis van de banden.

- kan z'n koffer openen met voetbediening, dit kan zijn Tesla blijkbaar niet.

- berichtjes die hij ontvangt op z'n GSM kan de auto ontvangen, voorlezen, en hij kan er op antwoorden met pre-gedefinieerde snelboodschappen... wat hij super handig vind & niet kan met z'n Tesla. Vreemd dat ze Atari games erin proppen, maar nuttige functionaliteiten -die ook in courantere wagens te vinden zijn- gewoon moeten missen.

- een oud zeer, heb dat al jaren geleden al aangehaald en dat is schijnbaar nog steeds zo. De adaptieve koplampen, het soort dat tegenliggers uit de lichtbundel kan filteren, heeft 'ie niet op z'n Tesla. 

... en dat lijstje zal wel aandikken, met ogenschijnlijk banale dingen die een VW Golf ook heeft (maar een Tesla niet). Toch kan je het niet nalaten om hier zaken neer te pennen als: "20K+ fuck-you money" als je een I-Pace koopt. "Interieur van het formaat MB A-klasse". Waarom Wooter? Hou er ajb mee op. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid